Hulp nodig met crush
zondag 10 mei 2020 om 23:36
Hallo,
Ik heb al een paar maanden een crush op iemand. Zij snapte mij gister een wie snap snap. Toen waren we een tijdje aan het snappen en zei ze dat ze alleen thuis was en nodigde ze mij uit. Later vroeg zij hoe gaat het met de chicks. Toen stuurde Ik iets terug wat duidelijk maakte dat ik haar leuk vind. Toen stuurde zij een snap en ik weer, maar toen opende ze geen snaps meer en die van vandaag ook niet. Ben ik te snel gegaan of moet ik dit niet zo serieus nemen dat ze toen niet meer mijn snaps opende?
Groetjes, Daan
Ik heb al een paar maanden een crush op iemand. Zij snapte mij gister een wie snap snap. Toen waren we een tijdje aan het snappen en zei ze dat ze alleen thuis was en nodigde ze mij uit. Later vroeg zij hoe gaat het met de chicks. Toen stuurde Ik iets terug wat duidelijk maakte dat ik haar leuk vind. Toen stuurde zij een snap en ik weer, maar toen opende ze geen snaps meer en die van vandaag ook niet. Ben ik te snel gegaan of moet ik dit niet zo serieus nemen dat ze toen niet meer mijn snaps opende?
Groetjes, Daan
maandag 11 mei 2020 om 09:10
Sni- sna- snappie, snappie snappie snap
Ik ben Snappie, de kleine krokodil
Al dat snappen dat is een peuleschil
Als je begint, dan gaat er wel iets fout
Omdat je veel te veel van snappen houdt
Sni- sna- snappie, snappie snappie snap..
Zoiets?
Ik ben Snappie, de kleine krokodil
Al dat snappen dat is een peuleschil
Als je begint, dan gaat er wel iets fout
Omdat je veel te veel van snappen houdt
Sni- sna- snappie, snappie snappie snap..
Zoiets?
maandag 11 mei 2020 om 09:17
Ja. Nogmaals. Het gaat over Snapchat. Die app met het spookje.
maandag 11 mei 2020 om 09:18
Ik denk dat ze even wat anders te doen had dan met haar telefoon te klooien. Moeilijk voor te stellen maar dat gebeurt soms.Meyodronk schreef: ↑10-05-2020 23:36Hallo,
Groetjes, Daan
Misschien riepen haar ouders dat het eten klaar was, of zo?
Wat eten we vanavond?
maandag 11 mei 2020 om 09:36
denk dat je wel te snel bent gegaanMeyodronk schreef: ↑10-05-2020 23:36Hallo,
Groetjes, Daan
zij was op snap gewoon aan het flirten
dan moet je terug flirten op snap
en niet meteen zeggen dat je iemand leuk vind
maandag 11 mei 2020 om 09:38
maandag 11 mei 2020 om 09:40
haarklover schreef: ↑11-05-2020 09:38heel simpel: hij heeft een smurf op iemand, en zij smurfte hem gisteren een smurf snap snap.
Toen waren ze een smurfje aan het snappen en smurfde ze hem bij haar thuis uit.
En toen vroeg ze hoe het ging met de smurfinnen.