Ideale man?
vrijdag 11 november 2011 om 17:23
vrijdag 11 november 2011 om 17:38
quote:flatscreen schreef op 11 november 2011 @ 17:35:
oef, ik kan best veel "check" vinken bij de mijne
maar ben dan ook errug blij met het exemplaar!
Tip:
Staar je niet blind op zo'n lijst, het is uiterst zelfdzaam dat je alles aantreft.
Ik weet dat het totaal NIET realisitisch is, maar het is wel leuk om afentoe zo'n lijstje op te stellen en te kijken hoeveel vrouwen ook zo'n lijstje hebben, of veel 'check' kunnen zeggen!
En iedereen komt uiteindelijk de ware tegen, en dan hopen dat hij aan de belangrijkste aspecten voldoet!
oef, ik kan best veel "check" vinken bij de mijne
maar ben dan ook errug blij met het exemplaar!
Tip:
Staar je niet blind op zo'n lijst, het is uiterst zelfdzaam dat je alles aantreft.
Ik weet dat het totaal NIET realisitisch is, maar het is wel leuk om afentoe zo'n lijstje op te stellen en te kijken hoeveel vrouwen ook zo'n lijstje hebben, of veel 'check' kunnen zeggen!
En iedereen komt uiteindelijk de ware tegen, en dan hopen dat hij aan de belangrijkste aspecten voldoet!
vrijdag 11 november 2011 om 17:40
quote:Meintje schreef op 11 november 2011 @ 17:37:
[...]
Hahaha, die van de hengel is leuk!
Niet zo'n babyhuidje, zo perfect zacht, het moet wel een 'echte' kerel zijn!
Een keer uitgegleden en een flinke snee overgehouden, Een zuiplap of eentje met een evenwichtsstoornis, dus?
met de handen hebben gewerkt en zich bezeerd, voor mijn part van een knokken!Agressief typje is dus ook geen punt?
[...]
Hahaha, die van de hengel is leuk!
Niet zo'n babyhuidje, zo perfect zacht, het moet wel een 'echte' kerel zijn!
Een keer uitgegleden en een flinke snee overgehouden, Een zuiplap of eentje met een evenwichtsstoornis, dus?
met de handen hebben gewerkt en zich bezeerd, voor mijn part van een knokken!Agressief typje is dus ook geen punt?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Meintje schreef op 11 november 2011 @ 17:38:
[...]
En iedereen komt uiteindelijk de ware tegen, en dan hopen dat hij aan de belangrijkste aspecten voldoet!Wat zijn de belangrijkste aspecten voor jou?
[...]
En iedereen komt uiteindelijk de ware tegen, en dan hopen dat hij aan de belangrijkste aspecten voldoet!Wat zijn de belangrijkste aspecten voor jou?
vrijdag 11 november 2011 om 17:44
quote:Meintje schreef op 11 november 2011 @ 17:42:
[...]
Nou, niet tegenover mij!
Als hij 'vroeger' een keer geknokt heeft, dat doen bijna alle mannen!
Echt? Ik ken er geen een die ooit geknokt heeft, tenzij het stoeien is met een broer ofzo maar dat is van een andere orde .
Als jij nu 3 dingen kon kiezen waaraan hij moet voldoen, welke zouden dat nu zijn?
[...]
Nou, niet tegenover mij!
Als hij 'vroeger' een keer geknokt heeft, dat doen bijna alle mannen!
Echt? Ik ken er geen een die ooit geknokt heeft, tenzij het stoeien is met een broer ofzo maar dat is van een andere orde .
Als jij nu 3 dingen kon kiezen waaraan hij moet voldoen, welke zouden dat nu zijn?
vrijdag 11 november 2011 om 17:45
vrijdag 11 november 2011 om 17:49
vrijdag 11 november 2011 om 17:51
quote:fru1t3lla schreef op 11 november 2011 @ 17:44:
[...]
Oooh, ik ken ze genoeg.. Weet niet of dat even goed is, maar ik ken ze..
Lees even mijn antwoord op Autumn
[...]
Oooh, ik ken ze genoeg.. Weet niet of dat even goed is, maar ik ken ze..
Lees even mijn antwoord op Autumn