Iemand tegengekomen maar geen nummers uitgewisseld.

06-01-2019 01:12 40 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames en eventuele heren,

Ik ben vandaag gaan karten met mijn zoontje. We waren aan het wachten op zijn beurt, toen zag ik opeens een extreem knappe man met zijn kinderen achter me gaan zitten ( leek een beetje op Thijs Romer) ik dacht in eerste instantie wauw knappe man, maar toen vond ik hem aan zijn gedrag beetje arrogant overkomen ( moeilijk uit te leggen).

Ik zag hem wel steeds naar me kijken, en hij draaide om me heen. Ik dacht er niks van want hij was met kinderen, en nam aan dat hij getrouwd was. Toen het de beurt van mn zoontje was, ging ik dus kijken. Hij staarde steeds naar me en uiteindelijk vroeg hij “ je zoontje is nu toch aan de beurt”? Weet jij wanneer ze beginnen ? ( hij was erna met zn kids). Ik antwoorde gewoon met ik denk nu.

Vervolgens was mn zoontje klaar en ging ik hem halen. Hij kwam weer naar me toe en zei “ heeft je zoontje het heelhuids overleefd ? Ik antwoorde dus weer. Hij keek nog een beetje en toen was het zijn beurt. Ik ben naar huis gegaan

Ik heb nu het idee dat hij me misschien leuk vond, en een praatje probeerde te maken? Nooit de kans gekregen om daar achter te komen en het was een super knappe man !

Nu mijn vraag kan ik nog iets doen ?
Zou het raar zijn om de kartbaan op te bellen en zijn email adres te vragen met een smoes. Ik weet nummer van zijn track nog.

Wat denken jullie ?
Onzeker2019 schreef:
06-01-2019 13:54
Mailen of bellen?
Ik dacht eerder om te zeggen dat ik waarschijnlijk iets van hem gevonden heb, en dat ik mijn nummer doorgeef en tegen hun zeg dat de vrouw voor hem iets heeft gevonden en of hij contact op kan nemen. Dan hoeven ze geen wet te overtreden of zijn gegevens te geven.

Er is natuurlijk ook een kans dat ze zeggen lever het maar bij ons in, of gaan vragen wat het dan is etc
gênant
Onzeker2019 schreef:
06-01-2019 13:54
Mailen of bellen?
Ik dacht eerder om te zeggen dat ik waarschijnlijk iets van hem gevonden heb, en dat ik mijn nummer doorgeef en tegen hun zeg dat de vrouw voor hem iets heeft gevonden en of hij contact op kan nemen. Dan hoeven ze geen wet te overtreden of zijn gegevens te geven.

Er is natuurlijk ook een kans dat ze zeggen lever het maar bij ons in, of gaan vragen wat het dan is etc
gênant
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
06-01-2019 14:15
gênant
Waarom gênant? Hun weten toch niet of ik echt iets gevonden heb of niet? Mailtje heb ik al verstuurd.
Onzeker2019 schreef:
06-01-2019 14:19
Waarom gênant? Hun weten toch niet of ik echt iets gevonden heb of niet? Mailtje heb ik al verstuurd.
gênant dat je een wildvreemde man gaat mailen die je vluchtig hebt gezien en een paar woorden mee hebt gewisseld.
Wat bijzonder...
Wat ga je zeggen als de kartbaan doorvraagt wat je gevonden hebt of vraagt of je het bij de kartbaan komt inleveren? Ze gaan hem niet contacteren met zo’n vaag verhaal denk ik.
Klinkt als best veel moeite om een blauwtje te lopen.
en dan met een leugen.
heel raar
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
06-01-2019 14:15
gênant
Ja ach, misschien wordt het wel allemaal heel genant. Maar in dat geval ziet ze die vent toch nooit meer..

Om dat leugentje zal ook niemand wakker liggen. ik ben wel benieuwd hoe dit afloopt. :)
Alle reacties Link kopieren
Als ik erachter zou komen dat iemand op slinkse manier mijn gegevens bij een kartbaan heeft proberen te verhalen, dan zouden bij mij 'stalker' alarmbellen afgaan.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Wauw.. Wat vreselijk wanhopig en gênant zeg. En dan met zo'n leugen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit nadat ik op een open dag van mijn organisatie had gewerkt een mail gehad van iemand waarmee ik kort had gesproken. Mijn werkemail staat niet maar zo online, dus hij ha er moeite voor gedaan om erachter te komen. Die man verwarde vriendelijke professionaliteit met flirten....Ik heb echt niks met zulke acties.

Zoals ik al zei, je had gewoon het ijzer moeten smeden toen het heet was en een praatje dáár moeten aangaan. Les voor de volgende keer.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Leafs schreef:
06-01-2019 14:48
Wauw.. Wat vreselijk wanhopig en gênant zeg. En dan met zo'n leugen :facepalm:

Dit! Laat het los TO. Gemiste kans en weer verder. Echt triest dit.
Alle reacties Link kopieren
Doet me denken aan die oproepjes die je vroeger las in het krantje dat
in de trein lag :)
@TO: direct benaderd worden zou ik als man in deze kwestie wat engig vinden. Je zou kunnen overwegen om een oproepje te plaatsen? Ik kwam deze site tegen, maar die lijkt niet bijzonder actief: http://www.geziengezocht.nl/
Als je het lef hebt zou je ook een oproepje op Facebook kunnen zetten en je vrienden vragen het te delen. Als hij een beetje in de buurt woont moet het dan uiteindelijk wel bij hem terecht komen.
The time is now
Heb je al een reactie terug van de kartbaan en/of de knappe man?
Alle reacties Link kopieren
Kans lijkt me heel groot dat ie gewoon een vrouw heeft Maar gezellig even alleen met zn kinderen op stap was. Hij maakte een praatje met je maar niet per se dat ie persoonlijke dingen aan je vroeg. Dus ik zie t niet direct als geflirt. Maar goed wie weet. Al een mailtje terug?
Het lijkt wel het script voor een romantische komedie, maar dan wel met weinig budget, B-film. Maar ik ben, net als met zulke films, toch wel benieuwd naar hoe het verhaal zich ontwikkelt!

:popcorn:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven