Iets heel liefs voor mijn vriend willen doen, maar wat?
dinsdag 9 december 2008 om 10:45
Hey meiden,
Omdat ik heel veel van mijn vriend houd zou ik hem graag willen verrassen met een leuk kado of een ander lief gebaar. Zou echt niet weten wat ik zou kunnen doen... Hij is niet zo van de sieraden/ weekendjes weg e.d. Verder heb ik hem al tig geurtjes gegeven dus dat is het ook niet. Denk dus dat een gebaar ofzo misschien meer in de richting komt. We wonen beide nog thuis dus het huis versieren of i.d. wordt lastig. Heeft iemand een leuk idee waarmee zij haar vriend eens echt heeft verrast? Ben benieuwd !
Omdat ik heel veel van mijn vriend houd zou ik hem graag willen verrassen met een leuk kado of een ander lief gebaar. Zou echt niet weten wat ik zou kunnen doen... Hij is niet zo van de sieraden/ weekendjes weg e.d. Verder heb ik hem al tig geurtjes gegeven dus dat is het ook niet. Denk dus dat een gebaar ofzo misschien meer in de richting komt. We wonen beide nog thuis dus het huis versieren of i.d. wordt lastig. Heeft iemand een leuk idee waarmee zij haar vriend eens echt heeft verrast? Ben benieuwd !
dinsdag 9 december 2008 om 10:52
http://search.hotbot.nl/c...0585&cat=hb_loc&enc=utf-8
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
dinsdag 9 december 2008 om 10:53
dinsdag 9 december 2008 om 10:57
dinsdag 9 december 2008 om 11:10
Na lekkere biertjes, massage-olie, gewoon een kaartje, sauna, warme sjaal, film, zakken drop en verrassingssex was het fotolijstje met de positieve zwangerschapstest hier toch echt de ultieme verrassing
yette wijzigde dit bericht op 09-12-2008 11:12
Reden: ik zie de fouten altijd pas na het posten :)
Reden: ik zie de fouten altijd pas na het posten :)
% gewijzigd

dinsdag 9 december 2008 om 11:20
quote:RosieRo schreef op 09 december 2008 @ 11:01:
Een week lang elke dag een extra lekker diner, een pijpbeurt met seks en/of doorslikken na en iedere ochtend koffie op bed.
en als afsluiter zondagavond voor de TV (studio sport) chinees eten met bier.
mannen zijn ZO simpel.
Een behoorlijke overkill als je het mij vraagt, straks gaat ie dat elke week verwachten (over simpel gesproken).
Ik heb een keer een massagecursus gekregen, voor beide partijen een goede investering!
PS. andere reacties zijn ook prima, maar dat werkt beter als het spontaan gebeurd
Een week lang elke dag een extra lekker diner, een pijpbeurt met seks en/of doorslikken na en iedere ochtend koffie op bed.
en als afsluiter zondagavond voor de TV (studio sport) chinees eten met bier.
mannen zijn ZO simpel.
Een behoorlijke overkill als je het mij vraagt, straks gaat ie dat elke week verwachten (over simpel gesproken).
Ik heb een keer een massagecursus gekregen, voor beide partijen een goede investering!
PS. andere reacties zijn ook prima, maar dat werkt beter als het spontaan gebeurd

dinsdag 9 december 2008 om 11:24
Whahah jeetje wat een reacties al zo snel! Bedankt! Hij is trouwens 24 en mij budget is max. 150,00. Maar de reacties gaan wel veel over sex valt me op
, dat is idd wel iets waar je een man mee kunt plezieren ja en gratis! Een dame erbij wil ik niet dus dat wordt hem niet (daarbij zou ik echt niemand weten die daarvoor in aanmerking komt)! Jarretels vind hij wel erg sexy..Kan die zowieso weleens voor hem aantrekken of eens een ander geil pakje bestellen en aantrekken
. Heb al weleens iets besteld bij de Pabo maar vond de kwaliteit van de spullen vrij slecht. Dat van dat koken vind ik een erg leuk idee alleen wordt het lastig een huis voor ons alleen te krijgen. Heb ook al wat gekeken op die sites die werden genoemd..zag wel wat leuke dingen. Ga er nog eens goed over nadenken...