Ik ben op date gevraagd

07-07-2011 19:33 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Maar ik kom nou net uit een dramatische relatie en weet eigenlijk niet of ik het wel aandurf.

Dit is dan weer een superlieve, rustige, aardige man die alles gewoon goed op orde heeft. Geen nasleepex verhalen, geen vrouw, gewoon een normale single man.

Merk dat de vorige relatie een hoop slecht heeft gedaan voor mn vertrouwen en uberhaupt voor mijn zin in mannen.

Aan de andere kant: ben nou een paar weken verder en nog veel bezig met ex wat mijn humeur niet ten goede komt ook. Echt geen zin om maanden te gaan zitten treuren om zo'n liegbeest, maar ik weet niet of ik nou al op date moet eigenlijk. Ik zit nu toch nog best wel een beetje in de 'alle mannen zijn stom' fase.

T gaat om een etentje en een drankje maar ik heb mij laten vertellen dat hij mij wel ontzettend ziet zitten. Vleiend natuurlijk, maar ja...Wil ook weer geen verwachtingen wekken ofzo.

jeej wat stom dit. Zal ik gaan?
Het is een date geen huwelijksaanzoek. Ga lekker. Wie weet vindt je hem helemaal geweldig.

Vindt je het niets of zelfs maar sosolala dan was de date eenmalig en heb misschien wel een leuke avond gehad of een goed verhaal erbij
Ga maar gewoon. Eten moet je toch wel die dag. En dan is het nu met gezelschap.
haha nou dit is het snelste topic ooit: heb net laten weten dat het me gezellig lijkt :-)

Waarom ook niet inderdaad. Thanks!
Maak het niet groter dan het is. Hij heeft je uit eten gevraagd en je hebt van horen zeggen dat hij je enorm ziet zitten. Dat wil niet zeggen dat hij je ter plaatse wil bespringen of met een sneltreinvaart zich ergens in wil storten. En trouwens... daar ben je dan altijd nog zelf bij.
Neemt hij een trouwring mee?

Neemt hij zijn ouders ter kennismaking mee?

Gaan jullie een vakantie boeken?

Nemen jullie een optie op een hypotheek na de date?

Als het antwoord op al deze vragen nee is...gewoon lekker gaan

*edit, ik zie dat je dat al doet...veel plezier!!!*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
pff. een date tje........miljoenen vrouwen hebben wekelijks een date
quote:peecee schreef op 07 juli 2011 @ 21:12:

pff. een date tje........miljoenen vrouwen hebben wekelijks een dateJa en?
Leuk, veel plezier!

Laat je nog even weten hoe het was?
quote:igotsunshine schreef op 07 juli 2011 @ 19:33:

jeej wat stom dit. Zal ik gaan?

Nee, niet doen! Ik zou zeker niet gaan! Denk eens na wat er allemaal mis kan gaan. Straks zit je met de gebakken peren!

Stel dat hij verwachtingen heeft, of niks van je hoeft verder, of dat het hartstikke leuk is, of dat het een vervelende avond wordt, wat dan?!? Oh god, drama!
Ik zou niet gaan. Want blijkbaar heb je nu nog geen zin!
vcx

GEWOON GAAN.

Je hebt het met je ex niet getroffen.

Maar, en dat weet je zelf ook wel, er zijn ook gewoon goede en leuke mannen.

Laat de rest van je leven niet verknallen door wat gebeurt is.

Ga met hem uit eten en geniet.
Veel plezier!
quote:joop_2000 schreef op 08 juli 2011 @ 00:46:

[...]

Nee, niet doen! Ik zou zeker niet gaan! Denk eens na wat er allemaal mis kan gaan. Straks zit je met de gebakken peren!

Stel dat hij verwachtingen heeft, of niks van je hoeft verder, of dat het hartstikke leuk is, of dat het een vervelende avond wordt, wat dan?!? Oh god, drama!

Smartass, ga jij nou maar even loepen voordat je een oordeel velt.

Dank voor de reacties, ik ga inderdaad gewoon lekker :-)
Wat een lullige reacties hier zeg, zeker na het vorige verhaal.

Igotsunshine, goed dat je het gewoon gaat doen! Na alle shit van de afgelopen tijd heb je ook wel eens een relaxte avond met een leuke man verdiend toch?

You go girl!
thanks elastiek!! Snap het ook wel, niet iedereen weer waar ik vandaan kom natuurlijk.

Maargoed. Date is dus net geweest...het was super gezellig! Heb echt even de hele avond niet aan alle zooi gedacht, gewoon gelachen, leuk zitten praten en best wel een klik eigenlijk...

Merk wel dat ik dat ik echt nog gesloten ben en huiverig, maar dit is nou echt sinds jaren eens een vent waarvan ik denk: hey! Jij bent wel echt fijn gezelschap.

Ja, blij dat ik gegaan ben, volgende week gaan we weer wat drinken :-)
igotsunshine: leuk dat het leuk was!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven