Ik ben ten einde raad

11-05-2017 18:44 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, ik heb een vraag: als het al een tijd minder goed gaat in de relatie en hier over gepraat hebt, zouden jullie toch proberen de relatie voort te zetten Om het nog een keer te proberen of er een einde aan maken na 1,5 jaar?
Nee, ik zou er een einde aan maken. Als ik in anderhalf jaar al 'een tijd heb dat het minder gaat' & ik na een gesprek weinig verandering merk, zou ik er weinig vertrouwen in hebben dat dit op lange termijn een groot succes wordt.

Juist de eerste paar jaar hoort het een groot feest te zijn imo.
Ik zou er ook mee stoppen. Dan is de koek op. Als er binnen 1.5 jaar al een gesprek is geweest dat de relatie niet goed is... Dan is er in mijn ogen niet veel meer
Eens met bovenstaande
-
Wanneer er in 1,5 jaar al een berg ellende is geweest zou ik er mee kappen.
Niet geschoten is altijd mis
Gewoon voor lol en lekker gaan kiezen en al helemaal niet als je pas 22 jaar oud bent.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hangt helemaal va de situatie af. Met kinderen wel. Zonder kinderen zou ik direct verder gaan.
wat weinig info

maar als je denkt aan het uitmaken dan is het misschien al wel zover he
Lorem Ipsum
Ik zit in hetzelfde schuitje,alleen 25 jaar in relatie,ik kan je dus geen advies geven,alleen veel sterkte toewensen :hug:
Ik durf niet ja of nee te zeggen, want ik weet niet wat de reden is dat het minder gaat.

Gaat het minder omdat er minder spark is of jullie eigenlijk het al saai vinden (het zit er gewoon niet in) - dan zou ik het uitmaken.
Gaat het minder wegens een tijdelijk probleem (arbeidsconflict/gezondheid/familie): probeer het nog even vol te houden, betere tijden komen eraan! :-)

Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven