Ik ben voor haar gevallen!

03-01-2009 16:06 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Oké, dit MOET ik even kwijt... sommige van jullie kennen met nog van het TO "wat wil ze nou?!".

Maaaaar, tijd voor een succes-story !

Tweede Kerstdag ging ik op stap naar het altijd leuke Frisofeest in de Effenaar in Eindhoven. En daar gebeurde het; ik zag haar, zij zag mij... en BOEM! Ik had de keus over "mevrouwtje moeilijk" al gemaakt, maar als dat niet het geval was geweest, dan had ik die keus daar ter plekke alsnog gemaakt! WAT een ogen, WAT een lach en WAT een zwoele stem... (ze was verkouden )

De hele avond met elkaar staan (en zitten, ik had immers 'n voet in het verband) kletsen. Aan het eind van de avond nog ff bij haar thuis nagekletst... In no time was het half 6 in de ochtend en realiseerde ik me dat ik om 10 uur alweer mijn bed uit moest, dus toch maar gegaan. Heel netjes van elkaar afgebleven en afgesproken dat we elkaar snel weer zouden zien...

Nou, dat heb ik geweten...; ik weet echt niet wat me overkomt!! We kunnen samen lachen, samen serieus zijn, samen stil zijn... Het klikt zo goed dat het af en toe gewoon eng is... Ik vraag me af wat het addertje onder het gras is, want ik heb het nog niet gevonden...

Tot zo ver... ik MOEST het ff kwijt
Noeks!!!!

Adem in.............en weer uit....

En verder...............lekker genieten (maar rustig aan meis)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
wow! wat fijn voor je! geniet er van! :-D
geweldig, tovert een glimlach!!!

Genieten!!!
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Will do Summer, will do . Hoe waren je feestdagen?

Thanks Morgan en Pink
Leuk leuk leuk, altijd leuk om zoiets te lezen.

En eh..addertjes onder het gras? Het heeft geen zin om ernaar te zoeken, want ze zitten er niet altijd. Geniet nu en als die adder komt herken je die vanzelf wel

Soms zijn dingen gewoon écht werkelijk goed en mooi.

En genieten maarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.....

(Tss, twijfelende vrouwen van 34, die zouden gewoon integraal verboden moeten worden )

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven