Ik ga op een date en wil iets origineels doen.Help?!

25-08-2009 14:15 25 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga vanavond met een ontzettend leuke jongeman op ons tweede afspraakje. De eerste keer (zaterdag) had hij me meegenomen naar een leuk en romantisch restaurantje. Het was geweldig en daarna gingen we kroeg, na kroeg in, waarna ik moeite afscheid heb genomen... Ik wil nog ff wachten met de volgende stap, want kom nog niet lang geleden uit een intensieve relatie en ik wil hem goed genoeg kennen om niet in de zelfde valkuilen te stappen.

Wel hebben we onwijze lol, genoeg gesprekstof en een heerlijke aantrekkingskracht! Daarom wil ik hem des te meer verrassen met een grappige, gezellige en interactieve date vanavond (eten mag erin voorkomen)

Iemand suggesties??? Help!
Welke regio?

Huur een bootje, picknickmand mee.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
In de regen?
Waar woon je dan ?? Wlke omgeving ??
Waarom niet? Kan je je op kleden. Is heel apart hoor, varen in de regen

Toevallig heb ik haske veel verstand van romantisch tegenwoordig.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Idem wat Poez vraagt waar?

Met iets actiefs is het leuk te abseilen van de Euromast en erna bovenin te gaan eten.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Ik dacht ga een uurtje Skien op de Uithof .. en daarna wat eten op kijkduin...

Maarja dan moet je wel in de buurt van Den Haag wonen
Ga kanoën in de Ardennen. Heel erg leuk en actief.
quote:stroller schreef op 25 augustus 2009 @ 14:23:

Waar woon je dan ?? Wlke omgeving ??

Wauw, wat super! Ben ff met wat collega's roken en ik kom terug en er zijn al allemaal reacties!!! (eerste keer dat ik dit doe ;) )

Oh ja, dus ik woon in AMSTERDAM, dus het liefst in die omgeving.

Bootje hebben goede vrienden van mij, staat zeker al op de planning, maar wel met zonnetje erbij waarschijnlijk dit weekend!
Ook erg gave ideeën, dat abseilen, hahaha! Cool!!!

Jullie zijn echt supercreatief, helaas is het dinsdag en hebben we allebei redelijk drukke baan, dus om nou een uur naar een andere stad te rijden?? (tijdens de spits :( )
Oh sorry, had gemist dat het voor vanavond is. Wel een beetje kort dag om wat te organiseren. Echte aparte dingen moet je vast van te voren reserveren.

Kun je niet naar het Tropen Museum en daar in de buurt wat eten? Of een rondvaart maken?
Doe meteen slikken!
Oh, ik lees nu verder en zie dat je een echte activiteit bedoelde....
Fleur
In amsterdam bij Metz en Co bovenin gaan eten, heb je overzicht over heel amsterdam. In de Leidsestraat zitten ze.

Of je gaat waterfietsen in de grachten.

Of naar het Lido, daar eten en gokken.

Of Naar comedy training daar bij het leidseplein en erna wat eten.

Of naar thusinsky, ja ik type het verkeerd, en daar naar de film met champie, hoe heet dat arrangement? Erna een borrel met hapje doen bij een grandcafe op het rembrandsplein.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Eten bij Ctaste. Das eten in het donker, staat bij mij nog in de planning om een keer te gaan doen!
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
quote:Poezewoes schreef op 25 augustus 2009 @ 14:23:

quote:VickyP schreef op 25 augustus 2009 @ 14:50:

Eten bij Ctaste. Das eten in het donker, staat bij mij nog in de planning om een keer te gaan doen!

Thanks! Had ik inderdaad al overwogen, maar ik weet nu al hoe onwijs lekker hij is... Daar wil ik zoveel mogelijk van genieten.

Verder nogmaals bedankt voor alle tips! Ga vooral alsjeblieft door!!!

Woon wel al mijn hele leven in Amsterdam en ken dus erg veel tentjes en plekjes, juist dit soort nieuwere dingen, zoals: Ctase vind ik toptips! Metz &Co en Lido is wel geinig, maar ook erg toeristisch, niet zo'n goed eten en erg prijzig vanwege het toeristische element... Absoluut niet ondankbaar op te vatten aub, want ik waardeer elke tip enorm!!! maarre wil juist eerder naar iets onbekenders...
quote:Zamirah schreef op 25 augustus 2009 @ 14:51:

[...]

Offe wandelen in de regen in het park en dan naar huis om onze kletsnatte kleren uit te trekken, te laten drogen en... en... tja

quote:Poezewoes schreef op 25 augustus 2009 @ 14:23:

Moest dusss eigenlijk hieronder (de vorige)

Sorry 't is mijn eerste keer
Je wilt iets onbekenders:

-Boogschieten

- Bodypaint

- Spa

- Lasergamen

- Wijnproeven

Zoiets?
Ik ben laatst naar het Comedey Cafe geweest op het Max Eeuweplein. Ook met een (2e) date trouwens. Was best wel leuk!

Wij hebben er alleen niet gegeten toen, maar ik hoorde dat je daar ook niets aan mist.

Desnoods ga je ervoor even ergens anders eten.

Veel plezier vanavond!

Ps. jammer dat het bagger weer is vandaag,anders hadden jullie kunnen gaan picknicken in Westerpark. Ook leuk, maar dan moet je de date naar morgen verplaatsen vrees ik.
Ik kwoot NINONI :

--- Wauw, wat super! Ben ff met wat collega's roken* en ik kom terug en er zijn al allemaal reacties!!! (eerste keer dat ik dit doe ;) )** ----

* : samen met die leuke jongeman een acupucturist bezoeken om van het roken af te komen......

** ja, zo gaat dat hier, leuk he?
Weet niet of je het programma al rodn hebt maar je kunt ook:

- drankje doen bij Okura (starlight room, nice view) en ter compensatie eten bij de gaarkeuken van 1870 aan de spuistraat. Heb ik ooit gedaan en was ERG leuk

- met de pont naar noord, eten bij noorderlicht of naar de tolhuistuin bij overhoeks waar van alles te doen is... http://www.tolhuistuin.nl/

- naar het filmmuseum als je van films houdt tenminste.

- lastminuteticketshop.nl checken voor fijn concert?
quote:Ninoni schreef op 25 augustus 2009 @ 15:14:

[...]

Offe wandelen in de regen in het park en dan naar huis om onze kletsnatte kleren uit te trekken, te laten drogen en... en... tja

Dit vind ik het beste idee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven