Ik heb een probleem met mijn vriend/ex...

01-09-2009 20:56 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn naam is Meriella, ik ben 24 jaar en heb 2,5 jaar relatie gehad met veel ups en downs. Van beide kanten ermee gestopt tijd geleden ( Hij had meer vrijheid nodig, benauwd gevoel, ik werd een naar persoon door veel onzekerheid door dingen die er gebeurd zijn)

Tijdje afstand gehouden en langzaam elkaar toch weer opgezocht. Leuk contact gehouden en van beide kanten was het super leuk. Hij had ook tegen zijn beste vriendinnetje gezegd dat hij het zo leuk vond gaan en tegen mij zei hij ook dat hij écht met me verder wilde en door leuke dingen doen weer naar elkaar toe groeien....

Dit ging weken zo, tot ineens gister...

Ik had het even heel moeilijk, begon erover "wanneer zie ik je dan weer" "ik mis je" en sinds dat telefoongesprek waarin hij ook zei "Dit is dus wat me zo benauwde in onze relatie, we zien het wel, komt wel goed" is hij koel, afstandelijk, zelfs arrogant aan de telefoon als ik bel.

Het is alsof hij is omgeslagen als een blad aan de boom. Nu kan ik hem wel via de telefoon om uitleg vragen, maar heb maar wat afstand genomen en vanavond belde hij mij, maar dan na 1 minuut kort zeggen wat we gedaan hebben beide, hangt ie op met "nou ik spreek je wel weer, doei"

Terwijl het afgelopen weken juist zo warm en liefdevol was....

Ik snap er helemaal niets van, begrijp hem écht niet, begrijp niet vanwaar deze ommezwaai... Vraag me af, vond ie het misschien gister té dichtbij komen en dacht ie dit wil ik ook niet? Doordat ik ging zeuren over wanneer zie ik je weer en ik mis je? ( ook beetje verdrietig)

Misschien benauwde ik hem wel een beetje, maar dan denk ik, ik heb hem notabene later nog een smsje gestuurd met "laat me maar even, moet ongesteld worden"

Begrijp gewoon niet die koelte en afstandelijkheid ineens?!

Is dit iets typisch mannen, dat er bijvoorbeeld niks achter zit? Moet ik er iets van zeggen, moet ik hem nu ook maar even negeren? Wat kan ik het beste doen om van dit klote gevoel bij mezelf af te komen?!

Hellup!!
Dat nummer past bij iedereen die liever oogkleppen draagt Michola. Voor iedereen die maar niet wil zien dat als een man echt voor een vrouw wil gaan, hij dat ook doet. Voor iedereen die niet doorheeft dat een relatie leuk kan zijn, en zelfs leuk hoort te zijn.
ik heb gister zo een leuke film gezien die over vrouwen en hun relaties gaat! He's just not that into you, echt geweldig, aanrader voor iedere vrouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven