Ik maak mij te druk

17-05-2011 11:31 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik maak mij te druk. Gewoon over alles maar voornamelijk relatie.

Ik weet eigenlijk niet hoe ik dit moet zeggen, want zie veel vervelender problemen maar ik zit er toch mee.

Mijn vriend laat helemaal niet vaak merken dat hij echt van me houd. Hij zegt datie dat wel doet, en soms zegtie het ook wel, maar het mag van mij vaker. Nee ik wil niet elke dag 1 smsje dat hij van me houd, maar gewoon even een smsje over hoe mijn dag was bijvoorbeeld.

Ik denk dat dat o.a. een probleem is waarom ik me veelste druk maak. Ik maak me druk als hij zegt dat hij me een week niet kan zien, dat hij naar een vriendin gaat en daar blijft slapen (terwijl hij echt zegt dat het een gewone vriendin is) ik maak me druk als hij hele dag niet smst.

Ik weet dat dit mijn probleem is, maar ik wil dit niet meer. Soms zit ik hele dag in stress of hij nog wel gek op mij is. Ik wil weg van die spanning, en er aan werken maar weet niet hoe.

Ik heb ook mijn eigen vriendin maar lijkt of ik niet meer zo gelukkig ben als voor de relatie. Ik ben met hem erg gelukkig maar het is elke x die spanning tussen door en daar baal ik van.

Iemand tips? ik wil mij niet druk maken over van alles maar gewoon gezellig en gelukkig leven.
Gaat hij vaak bij die vriendin slapen dan? En heb jij haar al eens gezien? Kennen ze elkaar al lang?
Ik vind op het punt van die gewone vriendin, dat het niet raar is als jij dat niet fijn vindt.

Waarom blijft hij daar slapen, wonen ze ver uit elkaar?
Kennen elkaar al heel lang, en ze wonen ver uit elkaar.

Ik ken der niet.... Maar het gebeurt niet vaak...
Komt die onzerkerheid echt alleen door je relatie of is het iets in jezelf zit en waar je dus zelf aan kunt werken.

M.a.w. waarom ben jij zo onzeker en heb jij zoveel bevestiging nodig?

Verder dezelfde vragen als hierboven, ik zou het ook niet fijn vinden als mijn vriend bij een andere vriendin bleef slapen. Wonen ze ver uit elkaar dat dit nodig is? Ken je haar zelf ook?
Kun je voorstellen aan hem dat je haar wel eens wilt ontmoeten? Dat is voor haar ook leuk, dat ze ziet wie zijn partner is.

(ik ga er nu even vanuit dat het waar is wat hij zegt)
Erg herkenbaar. Je twijfelt, bent bang dat hij niet genoeg van je houdt.

Hoe lang hebben jullie een relatie en laat hij op andere manieren wel merken dat hij om je geeft?
Het ligt idd aan mij, ik ben erg onzeker en wil gewoon graag bevestiging die ik (vind ik) te weinig krijg. Ik wil er ook erg graag aan werken maar heb echt geen idee hoe.

We hebben nu 8 maand een relatie dus niet zo heel lang, maar vind wel dat ik mag verwachten dat hij mij gewoon aandacht geeft.

Die vriendin woont verder weg dus hij moet er wel bij slapen, helemaal als ze uitgaan.
Hoe oud zijn jullie? Wat verwacht je precies van hem?
Als ik jouw vriend was en wist dat je zo onzeker bent, zou ik het uit mijn hoofd laten om bij een vriendin te gaan logeren.

Maar dat ben ik
Frankly my dear, I don"t give a damn
Dat hij bij een vriendin blijft slapen . . . .

Ik begrijp dat je je daar druk om maakt.

Is dat niet de kat op het spek binden?

Maar wat je in je openingstekst verteld, vertel dat gewoon aan hem.

En kijk wat hij daar mee doet.
Waarom ga je niet eens mee en samen uit en slapen bij die vriendin?
Ik denk dat je je vriend beschermt door te zeggen dat het aan jou ligt, maar misschien ben ik ouderwets maar vind het niet normaal dat hij een hele week bij een andere vrouw slaapt.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
ik heb een hele goeie gewone vriend, we staan totaal sekse loos tegenover elkaar, maar hier blijven slapen zou hij absoluut nooit doen.
wij slapen nooit.
Waar staat dan dat ie daar een hele week slaapt?

Ik heb ook goede vrienden waar ik wel eens logeer. Ik weet niet of ik dat zou willen veranderen als ik een partner zou hebben. Nou zijn de meesten inmiddels samenwonend, dat is alweer anders.

(Het gaat dus om mensen die zo ver weg wonen dat je om 9 uur alweer de trein terug zou moeten nemen om thuis te komen)

Je hebt nog geen antwoord gegeven op de vraag of het mogelijk is haar eens te ontmoeten.
quote:daphne08 schreef op 17 mei 2011 @ 11:31:

Soms zit ik hele dag in stress of hij nog wel gek op mij is.Zo te lezen is hij nog gek op je. Zdra hij dat niet meer is wordt hij wel gek van je.
quote:daphne08 schreef op 17 mei 2011 @ 11:31:

Ik maak me druk als hij zegt dat hij me een week niet kan zien, dat hij naar een vriendin gaat en daar blijft slapen (terwijl hij echt zegt dat het een gewone vriendin is).

Blijft hij een hele week bij die vriendin slapen?

Zoja, dan kan ik me voorstellen dat je je daarom druk maakt.
Autopsies tonen onomstotelijk de injectieschade aan.
Ok daar staat dat. Ik had die twee dingen los van elkaar gezien. Dat ze zich druk maakt als hij haar een week niet kan zien of als hij bij een goede vriendin blijft slapen.

Ben nu wel benieuwd...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven