ik snap het echt ff iet meer:(

22-11-2010 20:02 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey

ik wil ff mijn verhaal kwijt

snap er echt even helemaal niks meer van

7 jaar een super goede relatie gehad nooit geen ruzie etc ...

in maart is dit over gegaan helaas.. heeel erg veel verdriet gehad

liefde kwijt huis kwijt alles kwijt wat me heel dierbaar was heeft me heel lang gekost om er weer boven op te komen tot ongeveer 2,5 geleden ik voelde me weer goed dacht dat ik de wereld weer aan kon

kreeg ook weer contact met mijn ex na heel veel gepraat te hebben kwamen we samen tot de conclusie dat we er toch voor wilde gaan samen maar dan heel rustig aan....veel praten heel veel praten en veel leuke dingen doen samen!

kreeg ineens lieve smsjes hij miste me .... dat deed me goed zulke berichtjes ...

we kwamen samen op het idee om een weekendje weg te gaan samen ... even er tussen uit .. gewoon even samen zijn en goede geprekken heb dus zo gezegt zo gedaan een luxe suite geboekt in amsterdam samen wat een top weekend! genoten van elkaar en hele goede geprekken gehad!! waar ook weleens tranen bij kwamen kijken k merkte niks aan hem , vroeg hem ook regelmatig of hij het goed vond gaan en het antw daarop was ja ..!

na het weekend merkte ik ineens wat afstand via smsjes en vroeg hem daarnaar hij zei dat hij het moeilijk vond en het allemaal niet goed meer wist .. nu precies een week na ons super weekendje weg samen heeft hij gezegt er toch mee te willen stoppen hij noemt zichzelf een lul en ik verdien beter zegt hij ...

wat een klap weer! lijk wel helemaal weer onderaan te staan

ik snap er niks van in ieder geval

wat denken jullie als je dit zo leest ?

is er iets verkeerd gegaan zijn we te snel gegaan heb ik het verknalt :(?? ik weet het echt ff niet meer

sorry voor mijn lange verhaal en alvast dank voor jullie reactie's

liefs
2,5 wat.... maanden? weken?

waarom opnieuw contact gezocht?

waarom was het over als alles zo goed was?
Wat wij denken?

Dat hij het heel graag nog eens wilde proberen maar zijn gevoel is niet meer genoeg...

maar hey, ik was er niet bij
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Punten, komma's?
2,5 maand ....

hij ging heel veel om met een vrouwelijke collega toen wat ik echt niet trok atvel alleen thuis en hij was veel daar heeft overigens nooit iets met haar gedaan !!

maar daar kwamen ruzie's over
quote:thesecret schreef op 22 november 2010 @ 20:09:

Punten, komma's?dank voor je nutteloze reactie
quote:blackberrygirl schreef op 22 november 2010 @ 20:10:

2,5 maand ....

hij ging heel veel om met een vrouwelijke collega toen wat ik echt niet trok atvel alleen thuis en hij was veel daar heeft overigens nooit iets met haar gedaan !!

maar daar kwamen ruzie's over

ja dat is rot.

en ik sluit me aan bij summerdance..
dus het was 2,5 maand over....

Wat is er in die 2,5 dan structureel veranderd dat jullie een relatie zouden kunnen hebben die niet is zoals jullie vorige....

ik gok niets en dat is ook de reden dat hij nu de stekker er uit trekt... waarschijnlijk miste hij de vertrouwdheid even.....

dat is mijn aanname
nee we zijn 8 maanden uit elkaar geweest
Dat is echt heel rot voor je.

Jullie hebben 7 jaar een relatie gehad. Dat is voor hem ook niet niks. Daarom denk ik dat hij nog van je houdt en het toch nog een kans wilde geven. En er toen is achtergekomen dat het het toch niet was.

Eigenlijk wat SD zegt dus
Meine gute: je verhaal is niet door te spitten zonder leestekens.
Ik denk, ik quote mezelf maar even

Wat vind je van deze redenatie?

quote:Summerdance schreef op 22 november 2010 @ 20:08:

Wat wij denken?

Dat hij het heel graag nog eens wilde proberen maar zijn gevoel is niet meer genoeg...

maar hey, ik was er niet bij
quote:blackberrygirl schreef op 22 november 2010 @ 20:15:

nee we zijn 8 maanden uit elkaar geweest

Wat is er in die 8 maanden dan structureel veranderd dat jullie een relatie zouden kunnen hebben die niet is zoals jullie vorige...???.

ik gok niets en dat is ook de reden dat hij nu de stekker er uit trekt... waarschijnlijk miste hij de vertrouwdheid even.....

dat is mijn aanname
ik weet niet of dat zo is want hij liet het aan mij heel anders over komen en zegt dat hij het allemaal niet meer weet
quote:liselore schreef op 22 november 2010 @ 20:23:

[...]

Wat is er in die 8 maanden dan structureel veranderd dat jullie een relatie zouden kunnen hebben die niet is zoals jullie vorige....

dat is mijn aannamewe hebben heel veel gepraat hij heeft fouten gemaakt en ik ook waar we bede spijt van hebben dus dat is er verandert en door veel te praten hadden we gehoopt hier uit te komen en het is niet dat hij even de vertrouwdheid miste ....
Maar goed....het werkt dus niet meer

Voorgoed afsluiten dus...

Zit niets anders op

Maar om eerlijk te zeggen vind ik 2,5 maand ook redelijk kort om dingen structureel te veranderen
quote:blackberrygirl schreef op 22 november 2010 @ 20:25:

[...]

we hebben heel veel gepraat hij heeft fouten gemaakt en ik ook waar we bede spijt van hebben dus dat is er veranderd en door veel te praten hadden we gehoopt hier uit te komen en het is niet dat hij even de vertrouwdheid miste ....

dat jullie beide spijt hebben verandert de boel toch niet... samen praten helpt maar het zijn de daden die de boel veranderen...

Goed als jij zegt dat het dat niet was ben ik klaar met gokken wat het wel was....

Wat was het volgens jou dan?

Dit is geen onaardige reactie toch????

Krijg ik dan wel antwoord?
en eens met Liselore

Praten is niet structureel veranderen

Praten doe je samen

veranderen doe je in je uppie.

(zeker als het uit is)
*gaat belletje rinkelen, checkt het loepje*

TO, je hebt hier al een topic over geopend.
quote:Pelikaan schreef op 22 november 2010 @ 20:40:

*gaat belletje rinkelen, checkt het loepje*

TO, je hebt hier al een topic over geopend.1 topic?! Sheesh... get a life!! Move on, girl...
6 of 7 topics over dezelfde jongen. Denk je niet dat het handiger is om het contact helemaal te verbreken? Hier word je toch doodmoe van?
Anders wij wel!
dan niet jezus wat zijn jullie vriendelijk zeg !!!!!! mijn god !

en bedankt he
quote:blackberrygirl schreef op 30 november 2010 @ 21:34:

dan niet jezus wat zijn jullie vriendelijk zeg !!!!!! mijn god !

en bedankt he

Misschien niet al te vriendelijk, wel eerlijk!

Zou je ook eens moeten doen....eerlijk zijn naar jezelf

Dan zal OOK jij tot de conclusie komen dat je relatie geen enkele kans van slagen heeft
quote:liselore schreef op 22 november 2010 @ 20:29:

[...]

dat jullie beide spijt hebben verandert de boel toch niet... samen praten helpt maar het zijn de daden die de boel veranderen...

Goed als jij zegt dat het dat niet was ben ik klaar met gokken wat het wel was....

Wat was het volgens jou dan?

Dit is geen onaardige reactie toch????

Krijg ik dan wel antwoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven