Ik snap het niet??!!!

01-09-2011 10:59 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mensen,

Ik heb wel eens berichten geplaatst over mijn onzekerheid en verlatingsangst. Maar wat ik nu heb meegemaakt.

Ik (23 jaar) heb laatst in mijn vriend (22 jaar) zijn telefoon gekeken. (doe ik eigenlijk nooit!) Ik had ook geen reden om te kijken maar ik zat in de auto te wachten en ging er doorheen bladeren.

Toen zag ik dat hij een meisje als "sletje" had opgeslagen in zijn telefoon...

Hij SMSde er o.a. naar: Hey schoonheid wat leuk dat je me nog kent hihi! Wanneer zien we elkaar weer??

Toen ik hem er mee confronteerde zei hij dat er niets aan de hand is en het gewoon voor de gezelligheid was. Hij kende haar van het stappen. Nou moet ik toegeven dat mijn vriend nogal een gezellig persoon is en graag met mensen buurt maar voor mijn gevoel gaat dit gewoon te ver!

Het ergste is... dat ik laatst nog aan hem vroeg (want hij gaat wel vaker zonder mij op stap "mannen avond" ) of hij wel eens nummers aan iemand uitdeeld ofzo. Waarop hij zei dat hij dat een stap te ver vind en dat dus niet doet.

Hij zegt: Kijk het stappen is heel leuk en ik vind het super gezellig om met mensen te buurten en te leren kennen maar als ze beginnen te flirten te zeg ik gewoon: Ik kom hier om gezellig te stappen maar ik heb thuis een lief vriendinnetje zitten.

Ook zei hij: Dat hij geen spijt had van dat smsje dat hij vertuurde naar haar omdat hij er geen bedoelingen bij had. Maar op het moment dat hij mijn reactie zag kreeg hij er wel spijt van. Hij wist niet ik er zo op zou reageren.

Ik weet niet wat ik hiermee aan moet.

Als oplossing zegt hij: Ik zal niet meer zonder jou op stap gaan en zulke smsjes sturen. Tot ik je vertrouwen weer terug heb gewonnen.

Ik ben bang dat juist dit het begin van het einde is...

Meneer gaat niet meer vaak op stap..

Meneer vind dat niet leuk..

Meneer gaat bij me weg..

Hij zegt wel dat ik de ware ben maar ik kan dat zo niet geloven.

Kon ik al die negatieve gedachten maar uit mijn hoofd zetten.

Is hij echt zo gezellig en heeft hij er geen bedoelingen bij?

Of is hij gewoon net zoals al die andere !!!
Of is hij gewoon net als al die andere?

Met die laatste zin geef je mij het idee dat het idd aan jou ligt en zou ik daar eens erg kritisch naar gaan kijken, voor je relatie idd kapot gaat en het niet aan hem ligt.

wat maakt jou zo onzeker?
Mmmm, ik zou me zorgen maken als mijn vriend een meisje onder "sletje" had opgeslagen. Weinig respectvol moet ik zeggen...
quote:ladyw schreef op 01 september 2011 @ 10:59:

Mensen,

Of is hij gewoon net zoals al die andere !!!Dit dus. Het feit alleen al dat hij een meisje onder de noemer "sletje" in zijn telefoon heeft staan, zegt genoeg.
Hij wist niet ik er zo op zou reageren.

--> Wat een debiele reactie. Natuurlijk wist hij dat je zo zou reageren. Hij probeert gewoon door zich als naïef voor te doen vrij te pleiten. Wellicht ben je idd onzeker maar ik ben dat niet en zou het ook niet-acceptabel vinden. Je bent terecht boos.
quote:Nammma schreef op 01 september 2011 @ 11:01:

Mmmm, ik zou me zorgen maken als mijn vriend een meisje onder "sletje" had opgeslagen. Weinig respectvol moet ik zeggen...mee eens.
Heb je al gekeken hoe jij in zijn telefoon staat?
Als ik mijn partner aan ga duiden als meneer, dan is het klaar.

Mmmm, ik zou me zorgen maken als mijn vriend een meisje onder "sletje" had opgeslagen. Weinig respectvol moet ik zeggen...Ok, dat vind ik ook wat misplaatst van hem, maar kan onschuldig zijn.
Wat respectloos zeg om iemand zo op te slaan en daar wel tegen te slijmen. Alleen daar zou ik al over vallen.
Ik weet niet wat voor type man jouw vriend is. Ik ken types die het normaal vinden om vrouwen "sletjes" (onder vrienden) te noemen en vrouwen "schoonheid" (in hun gezicht) te noemen en dan zonder bijbedoelingen.Met dat hihi uit het smsje er bij geloof ik zomaar dat jouw vriend zo'n type man is. Wellicht vraagt hij zich gewoon af of hij haar nog een keer ziet bij het uitgaan en kent hij haar van vroeger? Komt hij verder nog erg jong over?
Ik denk dat jij een makkelijke prooi bent voor mannen als jouw vriend en "al die anderen"..

Het klinkt alsof jouw vriend een goeie babbel heeft. Thuis een leuk vriendinnetje en alle vrijheid om te flirten met anderen. Of hij verder gaat dan flirten weten we niet, maar dat hij flirt is wel zeker met dat soort smsjes. Wie weet wat hij op al die leuke stapavondjes doet.
quote:shyte schreef op 01 september 2011 @ 11:14:

[...]

Ok, dat vind ik ook wat misplaatst van hem, maar kan onschuldig zijn.Als mijn man iemand zo in zn telefoon had staan, laat staan zo'n smsje zou sturen naar diezelfde persoon, zou dat zeker niet onschuldig overkomen bij mij. Not done. (maar wij zijn dan ook geen 22-23 )

Mmmm, ik zou me zorgen maken als mijn vriend een meisje onder "sletje" had opgeslagen. Weinig respectvol moet ik zeggen...Ja, ik ook. En verder zou ik er ook niet bepaald gelukkig van worden als mijn lief naar andere meiden "schoonheid" gaat smsen. Ik ga er toch vanuit dat hij alleen mij zo aanspreekt...
sletje zeg alwel genoeg denk ik??

maar goed ik ken deze jongeman ook niet...

k denk als ik mezelf in zo'n situatie zet, "stel je dan voor dit is wel een vriendinnetje van hem" dan zet je iemand toch niet als sletje? als die echt wat te verbergen heeft? word het toch eerder een mannennaam?

vertrouwen/eerlijkheid is wel een basis van een relatie.. niet teveel aan hem twijfelen, luister naar je eigen intuitie..

succes meid
Zou voor mij een no go --> exit zijn!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.
Nu ben ik misschien naief, maar mijn man ging (toen we nog jong waren ) ook veel stappen met vrienden. En ja, ook flirten. Maar verder dan dat is het nooit gekomen. En ik deed het trouwens ook als ik zonder hem uitging. Dat is toch het leuke van jong zijn?

Toen was de mobiele telefoon nog niet zo ingeburgerd, dus daar had ik geen last van. Maar ik vind zijn reactie juist heel netjes: dat hij eerst wil dat jij hem weer vertrouwd en dan pas weer uit wil gaan.

Nu weet ik niet of jij hem weer gaat vertrouwen wanneer hij niet uit gaat. Ik weet dus niet of dat de goede weg is, maar zijn reactie vind ik eigenlijk wel heel lief.
- Hij zegt tijdens het stappen nooit telefoonnummers uit te wisselen, maar doet dit wel

- Hij slaat een meisjesnaam op onder de naam sletje en smst met haar.

- Hij gaat stelt nu voor om niet meer zonder jou op stap te gaan (dit zou mij het gevoel geven alsof hij mij als oppas nodig heeft)

Dit is een optelsom van 3 dingen, waarmee ik al klaar zou zijn.

Aan jou de keus. Sterkte!
Ik ken mijn vriend een jaar. En zijn karakter is echt super (bijzonder)!

Hij is altijd vrolijk. Altijd positief. Vriendelijk tegen iedereen.

Dat maakt hem nou juist zo bijzonder en speciaal.

Ik zou wel kunnen geloven dat hij er misschien niets achter zocht.. Maar het blijft toch in mijn hoofd spoken.

Voor mij gaat dit te ver... Ik zal namelijk nooit nummers wisselen met iemand die ik bijv. nog maar net ken.

Maar ja hij is natuurlijk niet zoals mij...

Moeilijk, moeilijk..........
quote:ladyw schreef op 01 september 2011 @ 11:26:

Voor mij gaat dit te ver... Ik zal namelijk nooit nummers wisselen met iemand die ik bijv. nog maar net ken.

Maar ja hij is natuurlijk niet zoals mij...

Moeilijk, moeilijk..........Is het punt meer dat hij nummers heeft uitgewisseld of is het nog zorgwekkender dat hij haar als "sletje" heeft opgeslagen en smst: schoonheid, wanneer zie ik je weer? Gaat dat niet wat verder dan 'vriendelijk zijn'?
quote:Poof schreef op 01 september 2011 @ 11:12:

Als ik mijn partner aan ga duiden als meneer, dan is het klaar.Dat dus.
quote:Phoebexx schreef op 01 september 2011 @ 11:31:

[...]

Is het punt meer dat hij nummers heeft uitgewisseld of is het nog zorgwekkender dat hij haar als "sletje" heeft opgeslagen en smst: schoonheid, wanneer zie ik je weer?

Nou het punt is... Hij zegt dat hij geen nummers wisselt maar hij doet het wel.

Dat maakt mij erg onzeker.

Kijk het kan best dat je met je zatte kop uiteindelijk toch nummers verwisselt. Maar de volgende dag ben je nuchter... en om dan toch smsjes te sturen.... ggrr..!!
Er staat in je OP trouwens hij smste o.a. , wat heeft hij dan nog meer naar haar gestuurd? Kun je daar iets uit opmaken of juist niet?
quote:ladyw schreef op 01 september 2011 @ 11:33:

[...]

Nou het punt is... Hij zegt dat hij geen nummers wisselt maar hij doet het wel.

Dat maakt mij erg onzeker.

Kijk het kan best dat je met je zatte kop uiteindelijk toch nummers verwisselt. Maar de volgende dag ben je nuchter... en om dan toch smsjes te sturen.... ggrr..!!Ik zou onzekerder worden van het smsje dat hij haar heeft gestuurd en dat hij haar als "sletje" opslaat. Dat vind ik een (nog) grotere alarmbel.
Uit het feit dat hij het blijkbaar normaal vindt om een meisje als sletje in zijn telefoon op te slaan zegt voor mij dat hij totáál niet serieus met je is.

Ik heb jullie leeftijd en de foute gasten doen dit, even als meiden die ze één keer hebben gezien schoonheid noemen en smssen wanneer ze elkaar weer zien terwijl ze een vriendin hebben (als ze vrijgezel zijn doen ze dit overigens ook gewoon, maar nu hebben ze gewoon altijd seks wanneer ze willen).

Hier moet je niet je hoofd over breken, maar heel gauw weg gaan bij die vent, hij is je niet waard.

En nee, ik ken jullie niet en jullie situatie en relatie verder niet behalve dat wat je hier schrijft. Maar ik week het zeker dat het zo is. Mag je betwisten, jouw keuze.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven