ik snap hier echt niets van..

02-09-2008 22:20 108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik snap echt niets van het volgende.

Heb een leuke man leren kennen en na een aantal vluchtige ontmoetingen mailen we sinds een aantal weekjes ook.

Het afgelopen weekend hadden we een afspraak, heel gezellig, maar nu krijg ik ineens geen mailtjes meer. ..

Wat is dit nu?
Ik snap je ook best hoor Vlinder maar welcome to the world of internetdating zou ik bijna zeggen.

Bijna iedere week verbaast zich wel een forummer over het feit dat ze niks meer hoort na weken, soms maanden van intensief mail, SMS en bel contact. Blijkbaar is de betovering bij live contact en ook na live seks toch vaak verdwenen.
PFFF vervelend dat het zo loopt. Of hij is onzeker en wacht op jou bericht (uit eigen ervaring weet ik dat mannen geen blauwtje willen lopen) of hij wilde alleen maar sex. Ik zou willen weten hoe het nu zit en iets van me laten horen. Als hij daarna nog steeds koel doet of niet reageert weet je genoeg.
Ja, dat is dus ook mijn angst Eleonora. Ik kan dit eigenlijk niet geloven.
Je hebt strikte denkbeelden omdat er kennelijk één enkele juiste manier is waarop hij nu zou moeten reageren. Je hebt pas reden om teleurgesteld te zijn als hij weet wat je verwacht en daar vervolgens geen invulling aan geeft. Nu weet hij niet eens wat jij wil en ben jij kennelijk niet bereid om te onderzoeken waarom hij doet zoals hij doet.
Kim, hij is geen koel type. Allesbehalve eigenlijk.

Maar ja, laat ik het ook niet anders voordoen dat het is, hoe goed ken ik hem nou eigenlijk..

Misschien heb ik me inderdaad dan wel vergist.

En misschien ook niet, en zit hij nu inderdaad op initiatief van mijn kant te wachten. Ik weet het nu ook niet meer.. Dit is in ieder geval zo anders dan voorgaande weken. Daarom trek ik ook min of meer aan de bel hier. Ik blijf het vreemd vinden..
Sorry, je hebt gelijk, ik was even kwijt dat je hem daadwerkelijk in het echt ontmoet hebt eerst.

Ook als je iemand live leert kennen kan de betovering verbroken raken natuurlijk. Maar meid, vraag het hem, wie weet zit hij wel op jou te wachten.....
Toch maar mailen of sms-en Vlinder, ook al gaat het niet precies zoals jij graag zou willen. Je kunt toch een grapje sturen, zoiets als 'heb je het eigenlijk wel overleefd?' met een knipoogje erbij.

xx lisa.
Wuiles, ik begrijp wel wat je bedoelt, maar gezien de voorgaande situatie (het dagelijks diverse keren over en weer emailen) vind ik toch niet dat je nu kunt spreken van zulke strikte denkbeelden mijnerzijds als ik niets anders doe dan de hoop en verwachting hebben op voortzetting van het contact zoals we dat hadden.
Dat vind ik overigens wel een hele leuke van je, Lisa
ware het niet dat we (nog) niet sms-en...
Mailen of bellen dus als smsen er niet in zit.
Tja.. Ik ga nu naar bed. Zal er nog eens een nachtje over slapen. Bedankt allemaal voor jullie reacties!
Ik vind die van Lisa erg leuk!

Kan ook een goede ijsbreker zijn voor het geval hij nu even niet weet wat te mailen.

Ik hoop dat je gauw wat hoort en anders toch maar zelf actie ondernemen.
Known to cause insanity in laboratory mice
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Courage, we hebben onze vaste telefoonnummers uitgewisseld, niet onze mobiele nummers.
Hoezo mobiele telefoon alleen voor noodgevallen, ik denk dat hij wel degelijk zijn mobiel gebruikt, maar niet wil dat iemand anders van jouw bestaan weet.. dat zou ook verklaren waarom je nu niets meer hoort. Sex gehad, missie geslaagd, volgende.

Dat is het worst case scenario, hopelijk zit ik ernaast.
Nou Vlinder, ik vind helemaal niet dat je starre ideeën hebt over hoe het zou moeten lopen. Als hij je eerst twee keer per dag mailde is het raar dat hij dat nu niet doet. Ik geloof voor geen meter dat hij niet durft (hij is per slot van rekening al met je naar bed geweest) en het is toch wel redelijk gangbaar dat hij als eerste iets laat horen. (al was het maar een kort mailtje dat hij echt een leuke ochtend/middag/avond/nacht met jou heeft gehad).

Gezien het feit dat jullie niet meer zo heel jong zijn, zou hij dat ook moeten weten. En als hij daar anders over denkt dat zou dat jou echt wel bekend zijn. Ik vind het onattent en vreemd.

Heeft hij nog steeds niets laten horen? Heb je zijn thuis telefoonnummer of op zijn werk?

Nu maar hopen dat hij je straks niet gaat vertellen dat hij erg druk was en dat hij geen tijd had en zo. Dat vind ik wel zo'n ontzettende k*tsmoes.
*man denkt bij zichzelf: ik heb nu continu het voortouw genomen, als ze me écht leuk vond na dit weekend neemt ze wel contact met me op. *

Misschien wil hij wel dat jij eens initiatief neemt om te tonen hoe bijzonder jíj hem vindt!
Als een man met jou in zijn gedachten zit, onderneemt hij actie. Als hij jou enorm ziet zitten, maakt hij er werk van, ongeacht hoeveel moeite dat kost. Dus ik denk, dat dat hier niet aan de orde is. Sommigen mannen zijn enorm onzeker, durven niet, maar deze man durfde het al snel aan om onder de lakens te duiken. Denk dat het dus wel meevalt met zijn onzekerheid en dat we hier te maken hebben met een oneerlijke man. Kan ook in een ander opzicht; hij ziet je niet als relatiemateriaal (geconstateerd na die nacht) en heeft geen zin om dat te laten weten.
Ik ben bang dat je zoiezo geen antwoord meer zult krijgen en dat hier iemand gewoon uit was op een one-night-stand.....
Ik zou vandaag nog een mail d'r uit gooien of toch bellen. Dan weet je ten minste waar je aan toe bent. Nu zit je alleen maar te gissen waarom je niets hoort en dat is helemaal niet leuk. Ookal was het voor hem een ONS, dan weet je dat in ieder geval en kun je weer verder.
Je hebt een aantal vluchtige leuke ontmoetingen gehad met een man. Daarna hebben jullie een paar weken iedere dag gemaild. De mailtjes werden flirterig en de spanning liep op. Jullie spraken af en gingen met elkaar naar bed. Klaar.

Klinkt als een veelvoorkomend ritueel. De aanloop, de date, het bed en dat was dat.

En daar zit je dan met je opvatting dat een man de eerste is die contact op behoort te nemen - nadat je het bed met hem hebt gedeeld - omdat dat zo hoffelijk is.
quote:mfihlo schreef op 03 september 2008 @ 10:20:

Nou Vlinder, ik vind helemaal niet dat je starre ideeën hebt over hoe het zou moeten lopen. Als hij je eerst twee keer per dag mailde is het raar dat hij dat nu niet doet.

Volledig mee eens. Dit klopt niet. En tuurlijk ben ik het ermee eens dat je als vrouw ook heus wel het voortouw mag en kan nemen, maar als je in dit geval al een onderbuikgevoel hebt en hij had eerst een heel ander mailgedrag, kun je de donder op zeggen dat je gelijk hebt.

Ken je deze man van internet?
quote:hi1777 schreef op 03 september 2008 @ 10:35:

*man denkt bij zichzelf: ik heb nu continu het voortouw genomen, als ze me écht leuk vond na dit weekend neemt ze wel contact met me op. *

Misschien wil hij wel dat jij eens initiatief neemt om te tonen hoe bijzonder jíj hem vindt!Het verhaal lezende denk ik dat dit wel eens de reden zou kunnen zijn. Als man is het leuk om een vrouw te veroveren (vind ik tenminste), maar op een bepaald moment moet er ook van de andere kant eens een spontane actie komen. En nadat je van bil gegaan bent is het echt wel tijd om die formaliteiten (hij moet mij maar benaderen, zo is het protocol nu eenmaal) eens van je af te schudden hoor!
quote:Julus schreef op 03 september 2008 @ 10:49:

Als een man met jou in zijn gedachten zit, onderneemt hij actie. Als hij jou enorm ziet zitten, maakt hij er werk van, ongeacht hoeveel moeite dat kost. Dus ik denk, dat dat hier niet aan de orde is. Sommigen mannen zijn enorm onzeker, durven niet, maar deze man durfde het al snel aan om onder de lakens te duiken. Denk dat het dus wel meevalt met zijn onzekerheid en dat we hier te maken hebben met een oneerlijke man. Kan ook in een ander opzicht; hij ziet je niet als relatiemateriaal (geconstateerd na die nacht) en heeft geen zin om dat te laten weten.Hoeft helemaal niet. Voor mij wordt het pas moeilijk op het moment dat ik echt verliefd wordt, dan slaat de onzekerheid pas toe. En het is een beetje flauw om de bal bij hem te leggen. TO geeft duidelijk aan dat zij niet degene is die normaal gesproken de actie onderneemt. Hij mag toch van haar ook wel eens wat verwachten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven