ik snap hier echt niets van..
dinsdag 2 september 2008 om 22:20

dinsdag 2 september 2008 om 22:23

dinsdag 2 september 2008 om 22:28
quote:vlinder67 schreef op 02 september 2008 @ 22:20:
Ik wil zelf ook geen contact opnemen want ik vind ook echt dat het eerste contact daarna van de man uit moet gaan. Ben in die zin best een beetje traditioneel ingesteld en stel het erg op prijs dat een man na het (eerste) samenzijn met een vrouw attent is en toch niet al te lang daarna iets van zich laat horen, informeert hoe het met haar gaat, enz. Dát bedoel ik. Hoe moet hij nou weten dat jij dit soort verwachtingen hebt als je dat niet met hem communiceert? De man is toch niet helderziende?
Ik wil zelf ook geen contact opnemen want ik vind ook echt dat het eerste contact daarna van de man uit moet gaan. Ben in die zin best een beetje traditioneel ingesteld en stel het erg op prijs dat een man na het (eerste) samenzijn met een vrouw attent is en toch niet al te lang daarna iets van zich laat horen, informeert hoe het met haar gaat, enz. Dát bedoel ik. Hoe moet hij nou weten dat jij dit soort verwachtingen hebt als je dat niet met hem communiceert? De man is toch niet helderziende?
dinsdag 2 september 2008 om 22:29
dinsdag 2 september 2008 om 22:29
Ik heb overigens ook het idee dat hij het wel best zo vond na de sex. Doel bereikt, op naar het volgende bed. Maar goed, ik ken hem niet. Iemand die je echt echt echt leuk vind hangt diezelfde dag, avond, nacht nog aan de telefoon of smst je of laat wat van zich horen. En anders in de loop van een paar dagen. Want niet iedereen neemt snel contact op met de ander.
dinsdag 2 september 2008 om 22:31
Vlinder door achter hem aan te zitten? Wat? Dus als je belt en je vraagt hoe het met hem is en wat hij verder wil zit je achter hem aan? Ik draai dat om; ik neem zelf het heft in handen waardoor ik niet eindeloos naast een telefoon hoef te gaan zitten voor nop. (al zit ik nooit naast een telefoon smachtend te wachten op zijn telefoontje...zonde van mijn tijd heb meer te doen namelijk) Buitendat weet ik dan precies waar ik aan toe ben!
dinsdag 2 september 2008 om 22:31
dinsdag 2 september 2008 om 22:35
dinsdag 2 september 2008 om 22:35

dinsdag 2 september 2008 om 22:38
Nou ja, je kunt zelf kiezen. Gaan zitten wachten en dan misschien niks meer horen of zelf initiatief nemen.
Meer smaken zijn er volgens mij niet.
Er zijn vele topics als deze geweest en ik kan je vertellen dat het meestal gewoon einde verhaal is als er geen reactie meer komt. Maar wie weet is het bij jullie wel helemaal anders.
Meer smaken zijn er volgens mij niet.
Er zijn vele topics als deze geweest en ik kan je vertellen dat het meestal gewoon einde verhaal is als er geen reactie meer komt. Maar wie weet is het bij jullie wel helemaal anders.
dinsdag 2 september 2008 om 22:41
quote:wuiles schreef op 02 september 2008 @ 22:35:
Jij hebt strikte denkbeelden over hoe hij zich zou moeten gedragen, communiceert niet over die denkbeelden en bent teleurgesteld als hij anders reageert? Op welke wijze draag jij daarmee bij aan een prettige relatie waarin je op een open en eerlijke manier met elkaar omgaat?Wuiles, waarom heb ik zulke strikte denkbeelden als ik gewoon hoop en verwacht dat het leuke contact dat wij hadden voor het weekend, voortgezet gaat worden?
Jij hebt strikte denkbeelden over hoe hij zich zou moeten gedragen, communiceert niet over die denkbeelden en bent teleurgesteld als hij anders reageert? Op welke wijze draag jij daarmee bij aan een prettige relatie waarin je op een open en eerlijke manier met elkaar omgaat?Wuiles, waarom heb ik zulke strikte denkbeelden als ik gewoon hoop en verwacht dat het leuke contact dat wij hadden voor het weekend, voortgezet gaat worden?