Ik vind hier vrouwen in dezelfde situatie, maar.....
dinsdag 15 september 2009 om 12:40
Ik hobbel al wat langer rond op dit forum. Ik denk dat ik hier wel veel kan hebben aan vrouwen die op dit moment in hetzelfde schuitje zitten of gezeten hebben.
Ik heb er al enkele topics over gelezen. Ik wil mijn verhaal kwijt, ik moet het ook kwijt, heb adviezen nodig en nuchterheid van buitenstaanders. maar heb erg veel moeite met het feit dat dit forum openbaar is. Ben zo bang voor herkenbaarheid.
Tja...dan gaan jullie vragen, wat doe je dan op dit forum, zoek een besloten forum. Mijn vraag is nu eigenlijk of er nav dit forum misschien een priveforum is, meer besloten dan dit, waar ik mijn verhaal kwijt kan.
Om een tipje van de sluier op te lichten (hoe toepasselijk "sluier") Ik wil scheiden. Heb heel lang enorm geknokt voor mijn huwelijk maar het is op. Wie kan mij een tip geven voor een besloten forum?
Ik heb er al enkele topics over gelezen. Ik wil mijn verhaal kwijt, ik moet het ook kwijt, heb adviezen nodig en nuchterheid van buitenstaanders. maar heb erg veel moeite met het feit dat dit forum openbaar is. Ben zo bang voor herkenbaarheid.
Tja...dan gaan jullie vragen, wat doe je dan op dit forum, zoek een besloten forum. Mijn vraag is nu eigenlijk of er nav dit forum misschien een priveforum is, meer besloten dan dit, waar ik mijn verhaal kwijt kan.
Om een tipje van de sluier op te lichten (hoe toepasselijk "sluier") Ik wil scheiden. Heb heel lang enorm geknokt voor mijn huwelijk maar het is op. Wie kan mij een tip geven voor een besloten forum?
dinsdag 15 september 2009 om 12:42
Geen idee, maar als je je verhaal doet zonder namen en woonplaatsen te noemen, globaal te blijven over leeftijden en algemeen te blijven over evt kinderen, valt het met die herkenbaarheid best mee. Vaak zie je toch wat universeels (gelukkig maar!) in zo'n verhaal waardoor je veel tips kunt krijgen zonder dat eea echt helemaal op maat kan zijn.
Probeer het. Mocht het niet bevallen, kan je je topic door de angels in het moderatortopic echt weg laten halen wegens herkenbaarheid.
Succes!
Probeer het. Mocht het niet bevallen, kan je je topic door de angels in het moderatortopic echt weg laten halen wegens herkenbaarheid.
Succes!
dinsdag 15 september 2009 om 12:49
lieve Imp,
wat een moeilijke beslissing moet dan zijn geweest, lastig hoor!
Ik heb geen tips voor je qua forum maar ik wil je op het hart drukken, mochten er kinderen in het spel zijn, leg ze SAMEN met je partner zo snel mogelijk uit wat er aan de hand is. Dit gaat een hoop gedoe schelen..
veel sterkte en succes!
wat een moeilijke beslissing moet dan zijn geweest, lastig hoor!
Ik heb geen tips voor je qua forum maar ik wil je op het hart drukken, mochten er kinderen in het spel zijn, leg ze SAMEN met je partner zo snel mogelijk uit wat er aan de hand is. Dit gaat een hoop gedoe schelen..
veel sterkte en succes!
dinsdag 15 september 2009 om 12:49

dinsdag 15 september 2009 om 12:51
Ik ken fora's die Invite-only zijn: d.w.z daar kun je je alleen registreren na een uitnodiging van een ander forumlid. Sommige fora hebben ook een afgeschermd gedeelte voor 'vaste' leden. Dat is overal verschillend.
Maar als je weinig details geeft, en zoals hierboven ook al gezegd alleen de kern weergeeft, kan je hier ook wel wat kwijt.
Maar als je weinig details geeft, en zoals hierboven ook al gezegd alleen de kern weergeeft, kan je hier ook wel wat kwijt.
dinsdag 15 september 2009 om 13:18
Ik ben me wel bewust dat ik met weinig details ook veel kwijt kan, maar er heeft zoveel gespeeld hier, en ik weet niet of ik daaromheen kan kletsen. Er zijn inderdaad kinderen in het spel en deze week moet het ze verteld worden. Mijn maag draait zich werkelijk om bij die gedachte.
Ik ben bang voor herkenbaarheid ivm een eigen zaak. Het is niet zo heel erg proffesioneel om er op een openbaar forum over te praten. Maar goed..... Ik ga eens googelen op wat Raffi aangeeft.
Ik ben bang voor herkenbaarheid ivm een eigen zaak. Het is niet zo heel erg proffesioneel om er op een openbaar forum over te praten. Maar goed..... Ik ga eens googelen op wat Raffi aangeeft.

dinsdag 15 september 2009 om 13:42
quote:Imp schreef op 15 september 2009 @ 13:18:Ik ben bang voor herkenbaarheid ivm een eigen zaak. Het is niet zo heel erg proffesioneel om er op een openbaar forum over te praten. Maar goed..... Ik ga eens googelen op wat Raffi aangeeft.
Dan zou ik inderdaad het niet hier opschrijven. Vooral niet als je wilt dat klanten zich misschien in je verhaal zouden kunnen herkennen.
Succes met zoeken, ik hoop dat je verhaal ergens kwijt kunt
Dan zou ik inderdaad het niet hier opschrijven. Vooral niet als je wilt dat klanten zich misschien in je verhaal zouden kunnen herkennen.
Succes met zoeken, ik hoop dat je verhaal ergens kwijt kunt
dinsdag 15 september 2009 om 19:10
quote:Raffi_online schreef op 15 september 2009 @ 12:49:
[...]
Ik weet wel een forum waar je met een groepje besloten kunt praten. Google maar eens op 'besloten forum vrouwen'. Ik wil de naam niet noemen omdat ik niet weet of dat mag.Kun je me introduceren daar? Ik kan het niet vinden, of ik zoek weer eens met m'n neus
[...]
Ik weet wel een forum waar je met een groepje besloten kunt praten. Google maar eens op 'besloten forum vrouwen'. Ik wil de naam niet noemen omdat ik niet weet of dat mag.Kun je me introduceren daar? Ik kan het niet vinden, of ik zoek weer eens met m'n neus