ik weet het echt niet meer

29-10-2009 16:26 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik had hier een topic geopend maar heb er eigenlijk spijt van:)..Ben bang dat ik te herkenbaar ben haha...sorry voor het ongemak!
anoniem_94315 wijzigde dit bericht op 29-10-2009 16:31
Reden: privacy
% gewijzigd
Je kunt natuurlijk gewoon kijken of je niet een hobby kunt zoeken. Lekker sporten, een cursus doen(bijvoorbeeld fotograferen ofzo)... Er zijn zoveel leuke dingen te doen!

Je kunt bovendien tegen je vriend zeggen dat het best gezellig is een avondje zonder de computer. En tijd om te piekeren heb je inderdaad, maar je moet bij jezelf goed na gaan of de reden van het piekeren onzinnig is of dat het piekeren komt omdat er echt iets niet goed zit.
oh...
Lieve meid,

je voelt je misschien nu in de war, maar daar is een reden voor.

iets verteld je dat het nu echt tijd wordt voor jezelf

wie ben jij? en wat wil JIj?

Ikzelf heb ook altijd veel tijd en energie gestoken in mijn vroegere relaties, maar op een gegeven moment krijg je echt wel door dat het zo niet langer kan, en dat moment heb jij nu ook.

ik wist op een gegeven moment ook niet meer wie ik was, alleen omdat ik zoveel met mijn vriend bezig was.

jouw vriend verdwijnt achter zijn computer omdat hij even weg wilt zijn uit de realiteit, en tijd voor zichzelf nodig heeft.

dat heeft waarschijnlijk niets met jou te maken.

ieder mens heeft tijd nodig voorzichzelf

mijn advies aan jou is: ga er zelf ook op uit!

spreek af met vriendinnen, ga op een cursus, of lekker sporten.

zodra jouw vriend ziet dat jij lekker bezig bent. gaat hij vast denken he waar is ze nu?

en dan ziet hij ook dat jij een eigen leven hebt, naast jullie leven samen.

mannen vinden dit altijd interessant.

lees verder het boek: de ideale vrouw is een bitch.

is echt een heel grappig boek, met veel tips.

ik wil je absoluut niet beledigen, alleen ik krijg het idee dat je iets teveel op hem wacht.

Doe dat niet!!

ga er dus zelf op uit, en je zult zien dat hij jouw komt volgen!

Heb dit zelf ook allemaal meegemaakt, dus wet waar ik over praat!

Dikke knuffel meid! veel succes hoop dat je hier wat aan hebt

Kies voor jezelf!
heb begrip voor... no hard feelings
Dat as snel. Tip voor je volgende topic: gebruik een concretere titel, deze komt elke week wel eens voorbij. Dus iets als mijn vriend wil niets leuk doen met mij en computert liever.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
hahaha
Zucht.

Tegenwoordig wordt de OP zo snel gewist. Ben verdorie altijd te laat.
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
Vijf minuten, da's wel een record zeker?
Dankjewel voor jullie begrip:)!

Enne de titel is idd echt ubersaai..Ben nog maar net op dit forum en dat moet ik nog even leren hoor.

Ingmagh en meloveyou ik ben blij dat jullie het stiekem toch nog hebben kunnen lezen. Wat jullie zeggen klopt idd. Meloveyou jouw verhaal is heel helder en wat je zegt klopt ook helemaal. Ik moet mijn eigen leven maar eens oppakken ipv met mijn vriend bezig zijn. Vanaf volgende week ga ik sporten dus dat is al een goed begin:)..

Heel fijn om dat van iemand anders te horen. Enne voortaan zal ik niets meer wissen dat is beloofd.
Owja en dat boek ligt hier al voor mijn neus. Ik heb het al 3 keer gelezen. Leuk boek en heel leerzaam. Nu nog zelf uitvoeren!:)
Helemaal goed meid!

grappig dat jij het boek ook al had!

heel veel succes!

knuffel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven