ik weet het ff niet meer

07-01-2010 17:55 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zoals het topic titel aangeeft...

Soms weet ik het niet meer... Ik heb soms zo'n vreselijk kort lontje en ben gewend om mijn zin te krijgen en dat krijg ik niet altijd dus best moeilijk
een heel simpel voorbeeld..

Was op bezoek bij mijn oma... Die heeft een nieuwe vriend (een lompe boer)

Hij had het erover dat hij het belachelijk vond dat de winkels tot 's avonds laat open waren...

De zondag was al helemaal not done volgens hem want je hebt tijd genoeg om boodschappen te halen..

Ik geef als reactie... T is allemaal heel leuk en aardig maar er zijn ook mensen die een drukke baan hebben en veel moeten reizen voor hun werk zodat ze niet voor 7 uur thuis zijn..

Daar had hij allemaal niks mee te maken...

Reactie van mij.,, Niet iedereen kan al genieten van een pensioentje...

Achteraf denk ik is dit nou nodig,, Maar van zulke mensen gaan mijn nekharen overeind staan
Volgens mij is het raar om mensen raar te noemen terwijl je ze niet kent..

Noem jou toch ook geen domme doos...
Je vorige topic was toch echt raar, heb het net even teruggelezen. Deze is minder raar, Maar wel onduidelijk. Ik weet niet of jij raar bent.
quote:Letgo schreef op 07 januari 2010 @ 18:43:

Je vorige topic was toch echt raar, heb het net even teruggelezen. Deze is minder raar, Maar wel onduidelijk. Ik weet niet of jij raar bent.

Je snapt hoop ik toch dat het vorige topic een topic was om een rel te trappen..

Verveelde me rot :-)
En verveel je je nu weer? Of is het dit keer serieus?
Oh, dus rellen is tóch toegestaan?

Ga ik meteen ff een topic over noorse bosmannen openen.
quote:verliefd01 schreef op 07 januari 2010 @ 18:39:

Hij had het erover dat hij het belachelijk vond dat de winkels tot 's avonds laat open waren...

De zondag was al helemaal not done volgens hem want je hebt tijd genoeg om boodschappen te halen..

Ik geef als reactie... T is allemaal heel leuk en aardig maar er zijn ook mensen die een drukke baan hebben en veel moeten reizen voor hun werk zodat ze niet voor 7 uur thuis zijn..

Achteraf denk ik is dit nou nodig,, Maar van zulke mensen gaan mijn nekharen overeind staanHieruit blijkt dat ik zeker serieus ben
quote:DeKenau schreef op 07 januari 2010 @ 18:48:

Oh, dus rellen is tóch toegestaan?

Ga ik meteen ff een topic over noorse bosmannen openen.

Klinkt leuk!!!! Ik had het niet moeten doen...

Kun je het me vergeven?
Met de bierzuipende vriend die zich door prostituees liet betasten is het uit...

In augustus was dit nog aan.

In oktober was ze ineens getrouwd met een ander!

Deze noemt haar sletje, en vindt dat ze moet koken omdat ze een kutje heeft..

bladiebladie.

je bent 'raar' als je fake-topics opent, om dat te kunnen beoordelen hoef ik je dus verder niet te kennen.
Ik weet niet of je raar bent...maar je komt wel raar over.
joh, tis gewoon een vent.
quote:playmobil schreef op 07 januari 2010 @ 18:51:

Met de bierzuipende vriend die zich door prostituees liet betasten is het uit...

In augustus was dit nog aan.

In oktober was ze ineens getrouwd met een ander!

Deze noemt haar sletje, en vindt dat ze moet koken omdat ze een kutje heeft..

bladiebladie.

je bent 'raar' als je fake-topics opent, om dat te kunnen beoordelen hoef ik je dus verder niet te kennen.

Het lijkt me verstandiger dat je eerst leest voordat je je ''eigen'' waarheid ergens van maakt...

Maar misschien is lezen niet helemaal jouw ding en past ''meelopen'' beter bij je...
quote:verliefd01 schreef op 07 januari 2010 @ 18:39:

Achteraf denk ik is dit nou nodig,, Maar van zulke mensen gaan mijn nekharen overeind staan

Goed serieuze reactie dan maar. Je ziet het zelf ook al. Zo'n reactie is nergens voor nodig. Wat kan jou het schelen dat die man die mening heeft? Ik kan me voorstellen dat je je daar aan irriteert. Maar de winkels zijn toch open en die botte boer gaat daar echt geen verandering in brengen. Dus het heeft totaal geen effect om zo'n opmerking te plaatsen. Voortaan dus even nadenken wat je eigenlijk wil bereiken met een opmerking...voordat je hem plaatst.

Spreken is zilver...zwijgen is goud!

PS: ik haak gelijk af als ik nog iets 'raars' bemerk
.
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven