ik weet het niet meer
zaterdag 12 december 2009 om 15:51
Wat doe je als je denkt dat je verlieft op een ander bent, je bent getrouwd en hebt samen een kindje. Elke keer als je die jongen ziet heerst er een bepaalde spanning die elke keer meer wordt.
De relatie met je man is ook niet meer zoals het geweest was, je leeft een beetje langs elkaar heen, je praat met elkaar maar na een tijdje kakt het weer in. Ga je op die spanning met die ene jongen in om erachter te komen wat je echt wil? Of laat je het zo hoe het nu is en doe je er niets mee.
De relatie met je man is ook niet meer zoals het geweest was, je leeft een beetje langs elkaar heen, je praat met elkaar maar na een tijdje kakt het weer in. Ga je op die spanning met die ene jongen in om erachter te komen wat je echt wil? Of laat je het zo hoe het nu is en doe je er niets mee.
zaterdag 12 december 2009 om 15:55
Ik denk dat het belangrijk is om te weten of er nog liefde is tussen jou en je man. dat een relatie niet meer is wat het geweest is, daar heb je samen "schuld" aan.....Dus als je denkt dat dit nog goed gaat komen, samen in relatietherapie!
Want daarom sta je open voor die ander, maar dat lost de problemen thuis niet op. Integendeel, die worden er alleen maar ingewikkelder van...
Mocht de conclusie zijn dat het niet meer te redden is tussen jou en jouw man, dan moet je voor jezelf gaan kiezen. Ongeacht of het met die ander ooit iets zou worden. Dus nee: Niets met die spanning doen!
Want daarom sta je open voor die ander, maar dat lost de problemen thuis niet op. Integendeel, die worden er alleen maar ingewikkelder van...
Mocht de conclusie zijn dat het niet meer te redden is tussen jou en jouw man, dan moet je voor jezelf gaan kiezen. Ongeacht of het met die ander ooit iets zou worden. Dus nee: Niets met die spanning doen!
zaterdag 12 december 2009 om 16:05
Nee, niet op die spanning in gaan.
Ik zou willen weten waarom de relatie met mijn man niet is zoals die hoort te zijn.
Zeker als je samen een kind hebt.
Veel praten samen, niet alleen maar papa en mama zijn.
Als je nu op die spanning in gaat, komt er allerlei narigheid van.
Scheiding, veel verdriet en uiteindelijk gaat ook deze spanning weer weg.
Investeer in de relatie die je nu hebt.
Ik zou willen weten waarom de relatie met mijn man niet is zoals die hoort te zijn.
Zeker als je samen een kind hebt.
Veel praten samen, niet alleen maar papa en mama zijn.
Als je nu op die spanning in gaat, komt er allerlei narigheid van.
Scheiding, veel verdriet en uiteindelijk gaat ook deze spanning weer weg.
Investeer in de relatie die je nu hebt.
zaterdag 12 december 2009 om 16:06
Ik zou het als een enorme wake up call zien. De persoon die de spanning losmaakt zou ik uit de weg gaan en ik zou een bruut eerlijke blik op mijn relatie werpen om er zo achter te komen waar het mank gaat en wat mijn aandeel daarin is. Verder zou ik met mijn partner om tafel gaan en hem vertellen dat onze relatie niet langer de bevrediging geeft die ik nodig heb en dat ik daar graag verandering in wil brengen. Dat er iemand anders mijn hoofd op hol brengt zou ik niet direct zeggen. Als hij het rinkelen van mijn alarmbellen niet serieus neemt en ik geen andere weg zou zien zou ik dat op den duur wel vertellen.
Maar goed, dat is wat ik zou doen. Misschien kun jij beginnen bij accepteren dat een relatie geen aaneenschakeling van hoogtepunten is. Pas als je accepteert dat je soms in een (relatief) dal zit en je dan gewoon zult moeten werken (lees: snelle verleidingen weerstaan bijvoorbeeld) om weer in een piek terecht te komen kun je weloverwogen keuzes maken. Tot die tijd volg je gewoon de impulsen van je vagijn.
Maar goed, dat is wat ik zou doen. Misschien kun jij beginnen bij accepteren dat een relatie geen aaneenschakeling van hoogtepunten is. Pas als je accepteert dat je soms in een (relatief) dal zit en je dan gewoon zult moeten werken (lees: snelle verleidingen weerstaan bijvoorbeeld) om weer in een piek terecht te komen kun je weloverwogen keuzes maken. Tot die tijd volg je gewoon de impulsen van je vagijn.
zaterdag 12 december 2009 om 18:39
Of je stelt dezelfde vraag op het minnaressentopic, voor weer n andere invalshoek.
Denk niet dat je op dit topic bijval/begrip kan verwachten.
Zelf ben ik voor eerst alles proberen om de relatie te verbeteren, zeker als er kinderen zijn, en pas aan iets nieuws beginnen als het vorige helemaal afgerond is.
Denk niet dat je op dit topic bijval/begrip kan verwachten.
Zelf ben ik voor eerst alles proberen om de relatie te verbeteren, zeker als er kinderen zijn, en pas aan iets nieuws beginnen als het vorige helemaal afgerond is.
zaterdag 12 december 2009 om 18:54
Bij die ander wordt het na verloop van tijd waarschijnlijk hetzelfde. Probeer een nieuw elan aan je huidige relatie te geven en vlucht nu niet weg voor de eerste de beste waarvoor je denkt kriebels te hebben. Denk eens aan wat je opgeeft. En idd. zoals nog gezegd, bedenk ook of je er later niet te impulsief mee omgegaan bent dan.
zaterdag 12 december 2009 om 19:03
quote:meds schreef op 12 december 2009 @ 18:51:
wat denk je nou zelf? Lekker voor die vreemde man gaan. Je gezin kapot maken en er dan achter komen dat ook de verliefdheid met je nieuwe vlam na verloop van tijd uitdooft, kan je weer opnieuw beginnenDat wil ze natuurlijk niet horen Meds. Ze wil horen dat ze natuurlijk met die spannende jongen moet gaan rommelen, want dat is de enige manier om erachter te komen wat ze echt wil. En hier komt ze om goedkeuring vragen, logisch toch?! Pffffff
wat denk je nou zelf? Lekker voor die vreemde man gaan. Je gezin kapot maken en er dan achter komen dat ook de verliefdheid met je nieuwe vlam na verloop van tijd uitdooft, kan je weer opnieuw beginnenDat wil ze natuurlijk niet horen Meds. Ze wil horen dat ze natuurlijk met die spannende jongen moet gaan rommelen, want dat is de enige manier om erachter te komen wat ze echt wil. En hier komt ze om goedkeuring vragen, logisch toch?! Pffffff
zaterdag 12 december 2009 om 19:20
Kiki, ik zou het bespreekbar maken met je man als dit gaat.
Maar zeker niets met die spannign doen.
Hopenlijk kunnen jullie deze wake-upcall omzetten in positiviteit en wordt jullie relatie er alleen maar beter van.
Vrienden van mij hebben dit meegemaakt en hebben door veel te praten het op kunnen lossen. Zij gaan nu zelfs trouwen, etc etc.
Ik hoop dat je naar je verstand luistert en geen gekke dingen gaat doen. Denk aan je kindje en hetgeen jullie met zijn drietjes hadden/hebben. Zorg dat je relatie weer goed wordt.
Maar zeker niets met die spannign doen.
Hopenlijk kunnen jullie deze wake-upcall omzetten in positiviteit en wordt jullie relatie er alleen maar beter van.
Vrienden van mij hebben dit meegemaakt en hebben door veel te praten het op kunnen lossen. Zij gaan nu zelfs trouwen, etc etc.
Ik hoop dat je naar je verstand luistert en geen gekke dingen gaat doen. Denk aan je kindje en hetgeen jullie met zijn drietjes hadden/hebben. Zorg dat je relatie weer goed wordt.
Hou van jezelf.