Ik weet niet wat me overkomt???

24-01-2020 21:13 97 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik praat al een tijdje met een hele leuke vent en we hebben een goede klik met elkaar. We praten eigenlijk iedere dag, de ene wat meer dan de ander, maar dat is normaal. Ik ben ook zeker niet de enige die moeite stopt in het gaande houden van het gesprek. Laatst heb ik voor het eerst bij hem geslapen en het was echt super fijn. Lang en leuk gepraat, etc etc. Aangezien we allebei “net” uit een relatie komen hebben we besproken dat we het voor nu even casual houden en we wel gewoon blijven afspreken en praten en kijken waar het heen gaat. Gewoon lekker rustig aan. Hij vertelde me overigens wel dat er iemand is waar hij al een tijde iets mee heeft ‘spelen’, maar hij haar verteld heeft dat hij niks serieus met haar wil dus dat zij ook duidelijk weet dat hij gewoon met andere mensen date. Ik ben hier oké mee gezien wat we besproken hebben. Deze week waren we allebei op hetzelfde feestje en hadden we afgesproken om samen te slapen. We deden echt niet klef, totaal niet, we spraken veel met anderen en dan af en toe even met elkaar. Alleen die andere dame was er ook ineens en die is toen compleet tegen hem geflipt. Ik ben toen naar mijn eigen huis gegaan en hij heeft de volgende dag wel zijn excuses aangeboden en een beetje verteld dat zij dus heel boos was geworden en ze nog lang hebben gepraat. Niet al te veel details, want daar had ik zelf ook niet perse ‘zin in’. Ik merkte wel aan hem dat hij het vervelend vond dus besloot hem te bellen en we hebben toen goed gepraat over wat er nou allemaal aan de hand is. Hij zei dat ik me echt geen zorgen moest maken dat hij mij niet meer zou willen zien want het is voor hem echt niet voor een keer tussen ons en dat hij me graag wil blijven zien en spreken. Hij vond het misschien voor nu even een goed idee om het op een laag vuurtje te houden aangezien zij erg veel drama maakt en hij zich daar aan irriteert wat het allemaal niet leuker maakt voor ons. Hij wil wel gewoon blijven praten maar even wachten met weer afspreken. Zij waren namelijk al wat ‘langer’ met elkaar aan het “aankloten” en hij had tot nu toe gewoon nog niemand ontmoet die hij leuk vond (ik) en dus mee wilde daten. Hij zou nog even met haar gaan praten waar dit allemaal vandaan kwam en aan haar nogmaals vertellen dat ze hier eigenlijk gewoon niet boos om kan worden. Weer zei hij dat ik me echt geen zorgen moest maken wat hem betreft en dat het wel goed zou komen en het zou laten weten als hij meer wist/het gekalmeerd was over dit drama. Hij deed de dag na ons gesprek wel een beetje afstandelijk, wel geïnteresseerd maar toch ook weer niet. Ik heb hem toen gezegd dat ik hem morgen wel weer zou spreken en heb hem even ruimte gegeven omdat ik me ook kan voorstellen dat dit hele gezeik niet is waar hij voor getekend heeft. Hij bleef overigens wel aandacht van me zoeken op andere social media platformen, daar vragen stellen aan me etc. Nu is mijn vraag eigenlijk of ik hem weer kan berichten of dat ik het nog even moet afhouden. Ik ben er prima oké mee dat hij met iemand anders bezig is, maar weet me gewoon eigenlijk even geen raad in deze situatie omdat ik hem wel graag wil blijven zien.
Alle reacties Link kopieren
Wanneer je casual date dan beter een beetje discreet en buiten je vriendenkring.
viva-amber wijzigde dit bericht op 24-01-2020 22:06
1.89% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.
Fleurella schreef:
24-01-2020 22:01
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.
dus je gaat een onbetrouwbare vent vragen om antwoorden? denk je dat hij je een eerlijk antwoord gaat geven? Waarom zou hij dat doen?
Fleurella schreef:
24-01-2020 22:01
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.
Ik zou hem ghosten, dikke doei. Wie is ie dan om nog een reactie van je te krijgen nadat hij bepaalt om jou maar op een wachtbank te plaatsen.
Alle reacties Link kopieren
Ja,ik zou het zeker aan hem vragen, dan kom je er wel uit :facepalm:
Waarom ga je nog bij hem antwoorden zoeken? Je kunt door zijn gedrag allang je conclusie trekken, je hebt je antwoord al, je wordt wel erg graag voor de gek gehouden hoor.. :blabla:
Hij kent haar langer, dus hij zal haar niet kwijt willen. Zodra je gaat zeuren ben je zo exit vrees ik. Want zij is belangrijker. Waarom ga je uberhaupt in een competitie zitten? Een man kiest voor je of niet. Ik zou zelf uitstappen, want anders doet hij het. Misschien dat niet eens, maar dan hoor je opeens miks meer. Hem aanspreken is nutteloos. Hij doet niks verkeerd ( vindt hij).
Alle reacties Link kopieren
Pfff echt te veel drama voor een scharrel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
S-Meds schreef:
24-01-2020 22:03
dus je gaat een onbetrouwbare vent vragen om antwoorden? denk je dat hij je een eerlijk antwoord gaat geven? Waarom zou hij dat doen?
Ook dat.
Fleurella schreef:
24-01-2020 21:20
Ja en dat wist ik ook wel, maar snap niet helemaal waarom zij er dan zo heftig over doet. Ze wist dit toch al...? Hij is daar ook gewoon heel duidelijk over geweest dus vind het een beetje vreemd.. Maar goed ik weet nu even niet 1 of ik hem nu moet contacten en 2 wat ik dan moet zeggen haha
1. Als je niet weet of je contact moet zoeken, dan ben je er nog niet uit of je dat wil. Niet doen dus.
2. Als je niet weet wat je moet zeggen, dan kun je jezelf beter niet in de situatie zetten dat het normaal is om iets te zeggen. Geen contact zoeken dus.
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 22:01
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.
Dus je wil nu hetzelfde gaan doen als zijn vriendin? Drama maken? En antwoorden eisen over hem en zijn vriendin? Je lijkt meer op haar dan je denkt.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 22:01
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.
Waarom zoveel energie en moeite verspillen aan iemand die totaal geen respect voor jou heeft?
Laat hem lekker in zijn sop gaar koken en ga lekker op zoek naar een andere date die jou niet op een laag pitje zet wanneer het hem uitkomt.
Alle reacties Link kopieren
'Alleen die andere dame was er ook ineens en die is toen compleet tegen hem geflipt]'

Iemand heeft gekletst op het feestje en haar gebeld/getext/gewaarschuwd waardoor zij op hoge poten naar het feestje is gekomen.
Lijkt mij geen zuiver koffie, die vent
el4ra wijzigde dit bericht op 24-01-2020 22:38
0.19% gewijzigd
.
S-Meds schreef:
24-01-2020 21:26
hij speelt met je en jij vindt dat goed?
Dit! Hoe kun je dit ‘ oké ‘ vinden ? Je bent meer waard.
Fleurella schreef:
24-01-2020 22:01
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.
Nee.. je spreekt hem niet aan en vergeet hem voorgoed
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jou niet maar wel de dame die flipte. Als ik die dame was dan had ik het probleem meteen zelf opgelost en de relatie beëindigd.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Wil je hem echt aanspreken? Waarom? Wat denk je daarmee te bereiken? Als je het nodig hebt om deze jongen los te laten en deze onverkwikkelijke toestand af te sluiten, tsja ga je gang. Ik zou het echt niet de moeite waard vinden. Next.
Mensch durf te leven
Het moet wel een hele bijzondere adonis zijn dat de dames om hem vechten.
Er zijn denk ik nog leuker adonissen. Lekker negeren deze dramaking.
Je gaat toch niet concurreren met een ander om een vent?
Gun jezelf een man die echt voor jou gaat. Niet dat halfbakken gedoe met casual geflikvlooi plus wat drama en wat al dan meer.
Alle reacties Link kopieren
To het is overduidelijk dat je een player date, die gewoon een vriendin heeft.
Anders was ze niet gaan flippen, je kunt jezelf ook wel bedenken als de rollen omgedraaid waren hoe je zou reageren.

Ongeacht casual dating of niet... hij wilt je gewoon neuken waneer ze moeilijk doet en jij mag mooi wachten op het bankje... Waar is je zelfrespect gebleven? en dat je dan nog denkt hem te gaan aan spreken dat is een giller.... :hihi: ga er maar niet vanuit dat hij ECHT oprecht zou zijn naar je, en voor hem is zo’n reactie ideaal om je nog langer aan een lijntje te houden.

Meid ga op Tinder of welke Social media dan ook als je dan zo graag Casual seks wilt.
Zijn meer vissen in de zee Of vind je hem stiekem gewoon leuk dat je hier een drama van maakt?
olina wijzigde dit bericht op 24-01-2020 23:08
0.33% gewijzigd
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Onbegrijpelijk dat je dit pikt. Dan ben je erg goedgelovig en naïef.
Hoe eerlijk denk je dat de antwoorden gaan zijn van iemand die nu al zo aan het liegen en konkelen is?
Stel nou hè dat het waar is wat hij zegt: zij is een scharrel maar wel heul jaloers enzo maar weet van jou af, jij weet van haar af en iedereen is hartstikke blij er mee. Scharrel komt binnen en trapt op een feestje een scène. Waarom zou hij in vredesnaam de boel met haar sussen en goedmaken? Want volgens hem is ze maar een scharrel en hij had al gezegd dat jij toch écht bijzonderder bent. Als ze echt een scharrel was had hij het afgekapt met haar want dat gedoe wil je niet, tenzij het stiekem toch meer is. Of hij geilt écht onwijs op drama. Beide gevallen moet je toch niet willen. Zoveel gezeik om een beetje seks.
Fleurella schreef:
24-01-2020 22:01
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil.
NATUURLIJK zegt ie dat :D. Duh.
Alle reacties Link kopieren
Aan een leugenaar tekst en uitleg vragen :hamer:
Ik heb zelf met een ontzettende leugenaar te maken gehad wat denk je als je met vragen gaat komen ..........juist nog meer leugens.
Waarschijnlijk is hij er zo goed in en hij weet het zo oprecht uit te leggen dat je hem gaat geloven.
Blijf in jezelf geloven !
Alle reacties Link kopieren
Fleurella schreef:
24-01-2020 22:01
Thanks allemaal. Ik ga hem aanspreken en vragen waarom het hem zo veel boeit "als er toch niet meer speelt". Dan kan hij er niet meer om heen. Hij zegt wel dat zij erg jaloers is, dus dan vraag ik me af van hem waarom hij daar dan in GODSNAAM nog mee door wil. In iedergeval hebben jullie gelijk dat ik me niet zo moet laten behandelen.
Waarom zou je nog iets aan hem vragen?

Zij is zijn vriendin en hij is nu betrapt, dus moet hij het goedmaken met haar. Zodra zij er weer intrapt, gaat hij contact opzoeken met jou.
Life is short. Eat dessert first.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven