Ik wil hem beter leren kennen, maar hoe?!

10-07-2020 15:13 80 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ken een leuke jongen en wil hem graag beter leren kennen. Het punt is alleen: hoe kom ik met hem in contact?
We kennen elkaar van gezicht en naam, vrienden op sociale media, etc, maar verder niet. Heb hem nog nooit in real-life gesproken of gechat, en het lastige is dat ik hem ook praktisch nooit tegenkom. Niet in de stad, school, werk, wat ook maar; wie zien elkaar gewoon niet.
Hoe kom ik dan met hem in contact?

Ik hoef echt niet meteen een serieuze date, het lijkt me ook gewoon al leuk om een keer gezellig te kletsen (denk echt wel dat we samen goed zouden kunnen praten. Ik wil dat gewoon graag een keer proberen).

Is het heel random als ik hem zo out of the blue via Instagram een DM stuur? Bijvoorbeeld 'hee we kennen elkaar nauwelijks maar lijkt me leuk je keer te spreken'?
Of is dat echt te erg vanuit het niets? En straks loop ik een blauwtje!
Heb ook niet echt zin om bijv sneaky te DM'en over iets onzinnigs met als doel om uiteindelijk een keer af te spreken, dat lijkt me ongemakkelijk. Beetje cheesy.

Out of the blue een DM sturen of niet?

Totaal aantal stemmen: 69

Natuurlijk! Zeker, gewoon doen! (49%)
Ja, kan prima (32%)
Je moet het op een andere manier aanpakken (9%)
Nee, dat is veel te nadrukkelijk (6%)
Anders (4%)
Alle reacties Link kopieren
Je kan de begroeting weglaten.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dat weleens gehad, iemand die out of the blue zei: Als je wil neuken, kom je vanavond langs. Was een grote gok aan zijn kant maar ik kon het wel waarderen. We kenden elkaar al, dat dan weer wel, en niet van social media. Maar goed, TO wil waarschijnlijk een relaaaaaasie en geen affaire.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Eens. Ik zie dat ook wel probleemloos werken richting een man, in die context zoals jij die geeft.
Alle reacties Link kopieren
mcsteamy schreef:
11-07-2020 22:51
Nee, dat blijkt wel. Wat een geneuzel. Ik kan letterlijk niet één reden bedenken waarom je hem geen bericht zou moeten sturen. Je kent hem niet. Dus als hij niet geïnteresseerd is: who cares?

De keren dat ik een meisje dat ik amper ken op deze manier heb versierd ging het altijd goed. Confidence is key. Nee heb je, ja kun je krijgen, etc. etc. etc. Het is zo simpel. “Hoi. Ik vind je knap en volgens vriendin x ben je in het echt ook leuk. Heb je zin om iets met me te gaan drinken?”
Precies. Doe niet zo moeilijk. Ja, misschien heeft ie een vriendin want leuke mannen zijn vaak wel bezet of met iemand bezig. Maar daar kom je wel achter dan.
Alle reacties Link kopieren
Je leeft maar één keer ofzo. :rolling:
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven