Ik word gek van mijn ouders

18-12-2018 19:38 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ongeveer 2 jaar geleden heb ik veel problemen thuis gehad toen ik de “verkeerde” jongen leerde kennen. Mijn ouders hadden toen geen vertrouwen meer in mij, nu nog steeds niet. Ze hebben mij toen die tijd geslagen en opgesloten in huis, omdat ik me toenmalige vriend had opgezocht in de gevangenis. Ik was toen 18 jaar. Me telefoon werd kapotgemaakt. Ik mocht geen telefoon meer en ik mocht het huis niet uit. Ik was daarna ziek geworden en ik kreeg door alle stress paniekaanvallen en hyperventilatie aanvallen. Ik zat dag en nacht op me kamer na te denken ik werd er niet goed van. Ik heb daarna nog steeds stiekem contact met hem gehouden, omdat ik deze jongen niet wil loslaten. Ik ben nooit zo erg verliefd geweest. Waar ik nu heel erg mee zit is dat ik nu 20 jaar ben en tot de dag van vandaag moet ik liegen over alles. Als ik naar buiten wil gaan word ik helemaal ondervraagd over met wie ik zometeen ben, waar ik zometeen ben en hoelaat ik terug ben. Als ze mij niet geloven dan word ik gebeld terwijl ik buiten ben. En als ik dan niet opneem ontploft de bom. Ik vind dat ik oud genoeg ben en hun er nu over heen moeten komen dat ik met hem ben gegaan, omdat ik 2 jaar geleden een fout heb gemaakt. Ik word zelfs opgebeld wanneer het net donker is dat ik naar huis moet komen. Ik wil niet meer behandeld worden als een 12 jarige. Ik kan ook makkelijk mijn telefoon uitgooien zodra ik buiten ben, maar dan komen er weer problemen. Ik weet me geen raad meer. Er wordt gewoon zo extreem op mij gelet dat ik helemaal geen zin meer heb om naar buiten te gaan.
Ik ben nog steeds niet van me toenmalige vriend af, dus als ik met hem afspreek moet ik ook liegen over met wie ik ben en zodra ik gebeld wordt door me ouders moeten ze diegene aan de lijn hebben met wie ik ben. Ik ben alles zat. Wat moet ik doen?
anoniem_380085 wijzigde dit bericht op 18-12-2018 19:43
0.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
TO, ik heb je even geloept. Is dit je ex waar je gisteren bij op bezoek zou gaan in de gevangenis? En is hij nu nog steeds een ex, of heb je weer een relatie met hem?

Als het je ex is: wees blij, blokkeer hem op alle mogelijke manieren uit je leven.
Als je nog in een relatie zit: zorg dat hij je ex wordt, blokkeer hem op alle mogelijke manieren uit je leven.
Alle reacties Link kopieren
Ocharme meisje... Ik heb zowel medelijden met je ouders als met jou... Waarschijnlijk komen sommige reacties hier voor jou, hard en cru over, maar ze willen gewoon je ogen hier openen. Je gaat in je ongeluk lopen als je met die jongen verder gaat. Die zal vast wel heel sympathiek, lief, trouw en zorgzaam lijken en je mooie praatjes verkopen, je het gevoel geven dat hij je wel zal beschermen tegen de oh zo boze buitenwereld en vooral tegen je ouders, maar geloof me, binnenkort komt zijn ware aard boven, geloof me.
Laat eens aan je ouders zien dat je het waard bent om vertrouwd te worden en dat je best sterk genoeg bent om verstandige beslissingen te nemen.
Breek met die jongen, er zit geen toekomst in. Er lopen veel leukere jongens rond...
Gun dit jezelf en gooi je toekomst niet weg.
Alle reacties Link kopieren
Wil je misschien zo eindigen als dat 16 jarige meisje uit Rotterdam.
Luister naar je ouders jij krijgt zeker spijt van je blinde verliefdheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven