Ik zit op chats sites

23-11-2017 20:41 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar weken zit ik op chats site's.
Wat begonnen is met nieuwsgierigheid..is nu best verslavend!
Thuis is t niet echt spannend meer...
Ben ik echt de enigste vraag ik me af.
Weet je wat nu echt spannend voor jou in jouw relatie zou zijn? Met jouw man praten over hoe jullie je voelen in je relatie.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Corona67 schreef:
23-11-2017 20:50
Nee. Ik kwam je man daar ook tegen laatst
:proud:
Leuk! Op welke site zit je?
Ik zit voor de spanning en sensatie op het vivaforum. Wat voor spanning vind jij in die chatboxen die je hier niet vindt, TO?
Ik heb inderdaad meer dates aan Viva over gehouden dan aan chatboxen..zo'n chatbox is veel veiliger joh :mrgreen:
Nee hoor, je bent niet de enige. Mijn ietwat simpele overbuurman heb je vast al eens ontmoet, die is ook wanhopig op zoek naar wat complimenten en geslijm van leuke jonge meiden. Of zeg JIJ wel eerlijk dat je een stiekeme en verveelde huisvrouw bent.. ;)

Over de buurman: Wat zouden ze schrikken als ze zouden zien dat ze niet met die 28-jarige sportschoolboy zitten te praten maar tegen een veertiger die nadat zijn relatie overging (hij was toen 37) weer bij zijn ouders ging wonen. :flirting:

Helaas kan moeder geen kliekjes weggooien dat is zonde en ze koopt altijd teveel van alles, dat moet hij dan opeten van haar. Zegt hij als hij haar hondje uitlaat. Dan wil hij ook met mij altijd een praatje maken.
Zodoende weet ik waarom hij nu zo'n 40 kilo is aangekomen in een paar jaar tijd. Op mijn vraag of hij dat soort zaken ook deelt tijdens de chats: nou, nee want binnenkort is hij weer de hunk die hij nooit geweest is: hij gaat binnenkort naar de Weight Watchers. Met mamma :)
Niet dat mamma teveel weegt maar alleen durft hij niet zo goed..

De moraal van dit verhaal: je weet niet tegen wie je aan zit te schurken op die sites, schurk gewoon eens tegen je man aan.
En trek wat leuks aan, ga samen met hem in bad of ga een potje sexen in de auto op een afgelegen parkeerterrein of stil weggetje of weet ik wat jullie spannend vinden.
Maak het samen weer spannend gebruik je fantasie richting je man ipv je chatvriendjes. Wie weet heeft je man dan ook minder behoefte aan de webcamdames die zijn leven een beetje opleuken als hij op zijn werk zit of als jij slaapt.

Of denk je dat hij het geen saaie boel vindt en genoegen neemt met het supersaaie leven dat jullie hebben? Waarom denk je dat die webcamdames het zo druk hebben en dat al heel veel jaren.. niet omdat er nooit iemand van hun diensten gebruik maakt. Het overgrote deel van die mannen heeft een vrouw én een heel saai sexleven. Vrouw zit altijd te chatten. Met vriendinnen denken die mannen dan weer :mrgreen:

Triest is dat. Twee smachtenden in 1 huis en dankzij je "eerlijke, open" houding kan dit gebeuren.
Wat dacht je van een potje chatten met je eigen man :idee:
Je kan niet tegenvallen in het echie en hij weet wat je lekker vindt. Win-win situatie!!
Sirius schreef:
24-11-2017 17:27
Triest is dat. Twee smachtenden in 1 huis en dankzij je "eerlijke, open" houding kan dit gebeuren.

Ervaringsdeskundige dankzij je eigen huwelijk ? Je hebt een erg negatieve kijk op relaties en als je namens heel veel mensen hier spreekt dan is het wel erg somber gesteld hier in dit tranendal wat Viva=forum heet.......
BUUUUUUUUURRRRRRRRPPP
Ik vond het wel een mooie post..leest een beetje weg als een filmhuisfilm..alleen de blote borsten ontbreken..dat is dan wel weer jammer
Papab schreef:
24-11-2017 16:48
Wanneer leren mensen nou eens te praten met elkaar ipv het elders te zoeken?
Dat komt nooit meer terug,, iets met digitale wereld.
Gelukkig zijn is het vermogen hebben tevreden te zijn.
Lizetjenoedel23 schreef:
23-11-2017 21:05
Nee...is niet op de hoogte.
Dan kom je er niet eerlijk voor uit.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ha TO,

Nog meer adviezen nodig?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven