in de war...

08-06-2010 00:59 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laat mij ook es een vage topictitel op relaassies doen

én de OP wissen, oooww ik ben errug!

Ik snap nu waarom de meeste OP's op deze pijler niet te snappen zijn, vlinders vreten je hersens op, ik kan ook geen samenhangend verhaal meer typen
Oeps. Watskebeurt?
Dat vraag ik me ook af Notebook
Klinkt verwarrend Mamalief, ik weet niet wat er gebeurd is maar zo te horen heeft het nogal een impact op je. Wil je er iets over kwijt?
Ik voel een OPwisgevalletje aankomen morgenochtend

(ben ontoerekeningsvatbaar door vlinders ernstige verwarring, dan mag het toch? )
En als je dit eens even een weekje aankijkt en jezelf de gelegenheid geeft om het op je in te laten werken?
Mastermind het heeft impact ja, ben er danig van in de war.

Wil ik er wat over kwijt? Ja zou je denken he als iemand een topic opent....was wel een heel impulsieve actie moet ik zeggen hoor.

Wat ik kwijt wil is dit : Ik ben flieft en bang tegelijk en das eng.

Ik heb al twee relaties zien stukgaan stukgemaakt doordat ik die ene niet uit mijn hoofd krijg en dat wil ik niet weer!

Ik ga dan ook enorm mijn best doen om er dit keer wat van te maken en die ene te laten voor wat het is: een goede vriend en meer niet.

Klinkt dat overtuigend? Mooi, misschien gaat het deze keer dan lukken!

Klinkt het wazig? Mooi, dan is het bedtijd
Voor het slapen dan:

http://www.youtube.com/watch?v=l9K4BKkLaCI

Sterkte.
Das wel een goeie ja, geen apen en beren afschieten voordat ze op de weg zitten. gewoon genieten van wat is.

Truste.
Truste.
Euh... ik weet niet of ik het goed begrijp, maar hoe ik het opvat is dat je momenteel een relatie hebt, maar nu in de war bent omdat je iemand tegen het lijf gelopen bent die al heel lang veel impact op je heeft en voor wie je meerdere relaties op de klippen hebt laten lopen?
quote:mamalief schreef op 08 juni 2010 @ 01:06:

Ik voel een OPwisgevalletje aankomen morgenochtend

(ben ontoerekeningsvatbaar door vlinders ernstige verwarring, dan mag het toch? )

Van mij wel hoor.

Maar waarom zou je je OP willen wissen, je gevoelens zijn zoals ze zijn toch? Hoef je je toch niet voor te schamen?
Mastermind, ik denk dat jij je naam eer aan doet.
Bijna goed Mastermind met het verschil dat ik geen relatie heb met dat "droombeeld" en die "nieuwe" ken ik al heel lang maar heeft nooit indruk gemaakt, nu wel....en hoe!
quote:mastermind schreef op 08 juni 2010 @ 01:23:

[...]

Van mij wel hoor.

Maar waarom zou je je OP willen wissen, je gevoelens zijn zoals ze zijn toch? Hoef je je toch niet voor te schamen?Wel als er meelezers forummers zijn die een rol hebben in dit verhaal

Ach weet je, op het moment van posten heb ik al spijt want wat een gezeik....geniet gewoon en klaar.

Tsss ik vind mezelf een zeikerd nu
Maar... da's toch juist leuk?

Alhoewel... verliefd zijn is niet zo leuk. Ja, ff'tjes, omdat je er ook wel vrolijk en licht van wordt, maar het is ook verwarrend, vermoeiend en gecompliceerd. Geeft een hoop twijfels enzo.

Maar je kent deze man dus al heel lang... Vanwaar nu ineens die indruk die hij maakt? En is hij net andersom net zo impressed door jou?
Bijna nog erger
Ik moet slapen, echt.

Morgen Straks werken dus ik moet wel.

Ga morgen weer even nadenken in de war zijn reageren hier.

Good night!
Die meelezers forummers BAM..... die willen zelf niet meer dan een goede vriendschap. Toch?

Ik heb het je volgens mij weleens eerder gezegd (was dat niet ook op relaassies??): Als het hem is dan weet je het. Dan is het niet moeilijk. Dan is er geen getrek en geduw. Als die nieuwe oude andere man zo voelt dan zou ik idd verdomd hard mijn best gaan doen om meelezer als goede vriend te gaan zien.

Just my 2 cents voordat ik mijn pc weer uitgooi

Truste!
Vertel..?!

Ooooh, ik geloof dat ik je wel een beetje begrijp, aan de smileys te zien ben je tot over de oren...

Als je er over wilt praten zwijmelen vind ik dat prima, ik ben voorlopig nog wel wakker...

Desnoods op MSN ofzo, ik ben wel heel benieuwd naar je verhaal eigenlijk. Klinkt spannend, verwarrend, fantastisch en zenuwslopend tegelijk.

En nee, ik vind je absoluut geen zeikerd! Verliefd zijn is killing
Oh je gaat over hem dromen slapen begrijp ik... Maar posting van Lunax verheldert wel eea denk ik, ik ken de achtergrond niet maar ben met haar eens dat je het vóelt wanneer Mister Right je pad kruist. Dan slaat de bliksem in. Ineens weet je het.

Aaaagh, ik ben jaloers en tegelijkertijd benijd ik je totaal niet!
Ik ga ervoor!

Waarom? Euh....Gewoon omdat ie té lief is om te laten lopen! Das best een goede reden toch?
Zo, die kwam wel binnen, die meneer. Ik benijd je ook niet. Laat het even rustig zijn wat het is voordat je ingrijpende beslissingen neemt.
Opinions are like assholes. Everybody has one.
veel plezier zou ik zeggen..

en stekrte met je toekomstige ex....want das niet zo leuk..
Ik snap er geen reet van BAM. Je hebt geen relatie, maar wie is dan degene in de eerste alinea van je OP, ook iemand waar je verliefd op was? Ex?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven