ineens weer op eigen benen

17-09-2009 15:06 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend en ik waren 10 maanden samen, en woonde sins 1,5 maand samen. het was in het verleden al 2 keer uitgeweest (door hem) maar t kwam toch weer goed. na die laatste keer dat t uit was hebben we elkaar beloofd de dingen aan te pakken waarom t uit was gegaan. voor mijn gevoel ging het het half jaar daarop prima tussen ons, we hadden wel eens ruzie of problemen maar werden snel weer opgelost. toen we vorige week in een grote ruzie terechtkwamen omdat hij zag op de browsergeschiedenis dat ik bij wat jongens op de hyves had gekeken(waaronder ook mijn ex) hij was woedend ( wat onzin is, maar hij is erg jaloers altijd) na die ruzie wist hij nie of hij wel met me verder wilde, ma na een lange tijd praten wilde hij het nog even aankijken.de 3 dagen erna gingen weer goed, hij deed gewoon normaal en lief tegen me. maar toen ik op een middag thuis kwam vertelde hij dat hij de huur van de flat had opgezegt en dus nie meer met me door wilde, en na praten zei hij dat hij t al n tijd nie goed ging en dat we t vaak genoeg hebben geprobeert, maar het gewoon niet werkt. ik vind dit moeilijk om te geloven, als ik eraanterug denk hoe lief hij altijd voor me was en elke dag liet hij zien dat hij van me hield (overal mn hand pakken, onverwachte kadootjes enzenz) na een tijdje geruzied te hebben liep het uit de hand, hij greep mijn telefoon en brak die doormidden, toen deed ik t zelfde bij die van hem, en we kwamen in een gevecht waarin hij me pijn heeft gedaan en waar hij zo van schrok dat hij de politie belde. hij kwam vast te zitten voor 2 dagen en kreeg erna een huisverbod voor 10 dagen zodat ik mijn spullen kon verhuizen. en ik mag in die 10 dagen op geen enkele manier contact met hem hebben. ik vind dit zo erg allemaal en t is nooit mijn bedoeling geweest . ik weet alleen dat ik echt met hem verder wil!vorige keren zei die ook niks meer met me te willen maar kwam met hangende pootjes terug... wat moet ik er nu van denken?
even heel cru maar:

"Run Forrest! Run!"
Na het wegrennen een spoedcursus volwassen worden voor je een nieuwe relatie aangaat. Dit klinkt wel heel erg als een recept voor nieuwe ellende. Aan jezelf werken en echt op eigen benen gaan staan meid!
Ik heb mezelf altijd voorgenomen dat als mijn vriend mij ook maar één keer fysiek bewust pijn zou doen, dat ik er dan klaar mee zou zijn.

Geen idee hoe jij daar over denkt, maar misschien is het iets om over na te denken.
Hoe oud ben je? Je komt nog zo jong over.

En hebben jullie het huis samen gehuurd? Ga je nu weer naar je ouders of kan je in de woning blijven?
wat je ervan moet denken:

Ga echt op eigen benen staan, en als je dat kunt is het tijd voor een relatie.

En verder willen met iemand die je pijn doet?

Voeg je niet bij die vrouwen die ,met blauw oog en gebroken arm toch nog zeggen dat hij tussen t geweld door "zo lief is en cadeautjes meebrengt"

Maar waarschijnlijk zijn hier op het forum ervaringsdeskundigen, tegen wil en dank, die t je beter uit kunnen leggen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
10 maanden samen, al twee keer uit elkaar geweest en al 1,5 jaar samenwonen.

En jij gelooft dat jullie een goede relatie hadden?

't Moet niet gekker worden
En iemand die zonder overleg de huur opzegt is ook niet echt een betrouwbare huisgenoot
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Je moet er van denken:

Wees blij dat je er nu achter komt en hou ermee op.

Dit is geen normale relatie.

Wordt eerst zelf volwassen en maak wat van je leven!
Wat is dat toch dat mensen die een paar maanden of net aan een jaartje wat hebben, na ruzies en moeilijkheden dan al denken "er aan te moeten werken"...deze fase is toch juist om uit te vinden of je bij elkaar past? Nee dus...wegwezen dan...!!!
beetje vaag verhaal...
quote:Hariboooo schreef op 17 september 2009 @ 15:28:

Wat is dat toch dat mensen die een paar maanden of net aan een jaartje wat hebben, na ruzies en moeilijkheden dan al denken "er aan te moeten werken"...deze fase is toch juist om uit te vinden of je bij elkaar past? Nee dus...wegwezen dan...!!!
Je ex is een gevaarlijke man, die je zeker nog eens pijn zal doen. Zorg dat je hem echt kwijt bent, met zo iemand wil je toch niet in een relatie zitten? Mee samenwonen? Op termijn kinderen krijgen? Hij is toch gestoord door zonder overleg de huur op te zeggen? Hij is gestoord om zo jaloers te zijn dat hij je browsegeschiedenis checkt en boos wordt als je de hyves van andere jongens in beeld hebt gehad..... Klopt allemaal niet, foute gast.

Gebruik je verstand!!

Trouwens, respect voor het door midden breken van de mobieltjes,het lijkt me moeilijk
We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
En na die spoedcursus volwassen worden graag een cursus fatsoenlijk Nederlands schrijven/typen (d.w.z. af en toe witregels, punten, hoofdletters etc.)
jij bent diegene die nu met hangende pootjes achter hém aan loopt.
quote:Hariboooo schreef op 17 september 2009 @ 15:28:

Wat is dat toch dat mensen die een paar maanden of net aan een jaartje wat hebben, na ruzies en moeilijkheden dan al denken "er aan te moeten werken"...deze fase is toch juist om uit te vinden of je bij elkaar past? Nee dus...wegwezen dan...!!!Helemaal mee eens. Als het na 10 maanden allemaal al zo kut is, gaat het toch nooit leuk worden?
beste lunda, ik heb maar 1 advies voor je, en dat is dat je beter alleen verder kunt met je leven.

Mijn ex kwam na 10 dagen huisverbod terug en begon weer opnieuw, ze stoppen echt niet.

Geloof me meis, het doet zeer, maar het komt goed!

lief kristen
Hoe oud zijn jullie?
21....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven