Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Meiden, een fijne jaarwisseling alvast! Lekker feesten, met of zonder mannen

Kira, leuk nieuws dat je een date hebt, goed begin van het jaar!

Ik kon het toch niet laten en heb Hotty gisteravond een knipoog gestuurd, kreeg direct reactie, maar heb het kort gehouden. Toch lachen om even contact te hebben. Ben benieuwd of ik vannacht wat hoor, maar ik denk het niet. Ga hem ook niet smssen. Lekker tijd doorbrengen met vriendinnetjes.
hoi allemaal,

sorrie dat ik inbreek op jullie topic, heb al heeel veel gelezen maar nog niet direct een antwoord op mijn vraag gevonden..

Dus als ik zo vrij mag zijn?

Ik moet van mezelf in het nieuwe jaar een stap vooruit gaan zetten.. en dat betekend mede dat ik me in wil schrijven op een dating site, maar welke, wat en hoe, wat doe ik wel wat doe ik niet..

kortom een heleboel vragen, en eigenlijk niemand in mijn omgeving waar ik met deze vragen terecht kan

Iemand hier die bereid is mij een stapje op weg te helpen?

Dan beloof ik plechtig om mijn ervaringen met jullie te gaan delen.
Ik vind dit allemaal erg mooi te lezen.. Jullie zijn blijkbaar net zo gestoord als wij mannen Geeft me hoop
quote:lieve_mirjam schreef op 23 december 2011 @ 14:44:

@boebele, kira, xxroosjexx en tierney.. kunnen jullie kort een samenvatting geven? jullie zijn allemaal op moment aan het daten of?

@LMirjam; een samenvatting. Ik ben nu zo'n jaar of 2 aan het internetdaten en ik heb 3x iemand leren waarmee het iets werd varierend van 7 weken tot een jaar. Ik sta op relatie planet paiq en match4me. En ik heb eerder 1x iemand leren kennen via parship maar dat vind ik toch niet zo'n fijne site, dat was de date overigens wel. Met mijn laatste date heb ik 7 weken gedate maar we bleken niet bij elkaar te passen.

En ik heb iemand op een feestje leren kennen, heel onverwacht! Ik vond hem erg leuk en er leken wat vonkjes heen en weer te vliegen. Die avond had ik niet de moed om hem aan te spreken en hij mij niet, maar ik heb hem gegoogeld en kwam hem tegen op LI (leve het internet). Daar heb ik hem "toevallig" aangesproken en het aas uitgegooid en hij heeft gebeten hahaha. Want we hebben een date!

Ben wel beetje erg...... want ik hoop echt dat hij gisteren niet iemand heeft leren op het feest waar hij naar toe ging. Wat erg he dat ik me daar zorgen over maak *blush*
quote:isapisa schreef op 31 december 2011 @ 17:24:

hoi allemaal,

sorrie dat ik inbreek op jullie topic, heb al heeel veel gelezen maar nog niet direct een antwoord op mijn vraag gevonden..

Dus als ik zo vrij mag zijn?

Ik moet van mezelf in het nieuwe jaar een stap vooruit gaan zetten.. en dat betekend mede dat ik me in wil schrijven op een dating site, maar welke, wat en hoe, wat doe ik wel wat doe ik niet..

kortom een heleboel vragen, en eigenlijk niemand in mijn omgeving waar ik met deze vragen terecht kan

Iemand hier die bereid is mij een stapje op weg te helpen?

Dan beloof ik plechtig om mijn ervaringen met jullie te gaan delen.@Isapisa; welke site je aanspreekt is heel persoonlijk en je hebt er zoveel. Heb je zelf al een idee welke je het meest aanspreekt? Het is wel zo dat veel datingsite beloven dat je gratis kunt daten maar dat als je een berichtje wil sturen dat je dan toch nog moet betalen. Paiq is gratis en wel spontaan vind ik. Wat ik ook heb gedaan is mezelf gewoon inschrijven bij een site en als ik het niks vond mezelf meteen weer uitschijven (lees wel goed de voorwaarden).
@Boebele klinkt goed bij jou zeg! En fijn dat je alles goed kunt bespreken samen en jezelf kunt zijn!
@Roosje en Tierney leuk om jullie verhalen te lezen. En zo herkenbaar ook.

@vivaalcohol; o ik had het niet goed gelezen, jullie hebben het samen besloten om te stoppen en niet alleen hij. Maar dat is een goeie keuze als het niet lekker liep. Maar ja het blijft moeilijk en pijnlijk.
Hey meiden,.

Happy newyear

Mijn nieuwe jaar is super begonnen. Zoals te zien, ik stuiter en stuiter en blijf nog even in mijn roesje stuiteren. Mister vakantieman is terug, nog geen minuut na zijn landing had ik al een sms-je binnen. Vervolgens net een elle lange tijd aan de telefoon gezeten en volgens mij is het aan. Haha dat klinkt knullig.

Heerlijk, eindelijk hem weer gesproken te hebben en te merken dat de gesprekken nog steeds het zelfde zijn, de manier van doen naar elkaar niet is veranderd en het teasen er nog is.

Dit weekend hebben we een date maar eerlijk gezegd weet en denk ik niet dat we kunnen wachten, Gelukkig wonen we geen uren rijden van elkaar vandaan dus zou dit nog weleens vervroegd kunnen worden.

Als mijn 2012 zo gaat lopen zoals het dus op de 1e dag van dit jaar begonnen is dan kan dit weleens een heel mooi jaar gaan worden.

Uiteraard blijf ik hier meelezen en schrijven want het is nog maar een begin en misschien bennen we mekaar wel binnen de kortste keren meer dan zat. You'll never know untill it happens.

En jullie? (was vandaag lui en heb dus niet alles terug gelezen sorry) Net zo'n goeie start of een start waar je het uiteindelijk wel mee eens bent al is het niet wat je verwacht had.

Hopelijk wordt dit voor iedereen hier een super jaar.

God wat ben ik toch een sentimentele super jaar gewenst muts vandaag. Maar wel een met kriebels. Hierbij ook mijn excuses naar jullie voor mijn gestuiter maar ik moest ergens stuiteren..........
Hoi iedereen, allereerst een gelukkig 2012 gewenst natuurlijk!

Met alle voorspoed, geluk en liefde die daar bij hoort uiteraard.

En over liefde...ik zou nou ook wel weer eens een leuke meid tegen willen komen. Van mij mag het wel weer op mijn pad komen, de spanning, dates, etcetera.

Alleen heb ik niet echt goede ervaringen met datingsites. Ooit een keer een maand betaald voor Relatieplanet, maar dat vond ik niet zo veel. Je moet als man zijnde wel heel erg veel berichtjes sturen heb ik het idee, voordat je iemand tegenkomt die reageert op je berichtje. Het leek net alsof vrouwen wel 100 berichten per dag krijgen!

Zelfs als je gewoon respectvolle, aardig bedoelde, niet seksgerichte mailtjes stuurt krijg je (ik althans) bijna nooit reactie terug.

Ik heb ook paiq en knuz geprobeerd, maar ook daar een beetje hetzelfde: zo nu en dan maar een reactie.

Nu kan ik weer zo''n nieuwjaarsactie proberen via Relatieplanet, met flinke korting, en ik twijfel...het lijkt een leuk idee maar ik vrees dat het uiteindelijk weer gewoon weggegooid geld is en dat ik na enkele weken de moed weer verlies en niet vaak meer online ben (want je moet wel de hele tijd ingelogd zijn en berichtjes sturen denk ik, anders werkt het niet).

Aargh...ik wil gewoon een leuke meid ontmoeten, maar waar??!
Dag Dames, even een update,

die van mij is er morgen weer, na vakantie regelrecht van schiphol naar mij toe

En dan plannen maken voor de rest van de week. Heel goed kennen we elkaar nog niet, dus fulltime een week gaat het wat mij betreft niet worden, maar hebben beide nog een weekje vakantie, dus denk dat we wel wat leuks gaan doen.

Ik lees mee! Tierney, ik heb er niet veel vertrouwen in een man die zo snel boos word of niets meer van zich laten horen. @Roosje: Hopelijk vieren jullie de feestdagen volgend jaar samen. En ik kan er ook zo van genieten als m'n bed nog naar de man ruikt. Boebele, met wie ben jij nu aan het daten? Dat ben ik even kwijt.

Ik heb trouwens niets meer gehoord van chatman na een mail van mijn kant waar ik vroeg waar ie gebleven is. Heb nog wel een mooie vent van 2 meter klaarstaan voor de lol als het toch niet zo mocht lukken in de liefde.

Ook m'n sv's zijn op de hoogte dat ik op non-actief sta Er kunnen wat mij betreft dertig man in m'n slaapkamer staan. Maar als ik serieus ben dan is het over en uit met de grapjes.
En kira, leuk dat het via internet is gelukt die jongen van het feestje te traceren en voor een date te strikken! Ik word er vrolijk van als ik het lees
Haha Summer, geniet ervan meid! Wel bijzonder dat jij de eerste was die hij belde na zijn landing. Ik hoop voor je dat je hem gauw ziet, eerder dan van het weekend. Stuiter lekker verder hoor, dat soort verhalen geven ons hoop ooit nog die echt leuke man tegen te komen.

En voor de mensen die vragen welke datingsite: die vraag is al tien keer langs geweest, en ook veel tips over wat wel en niet te doen in je profiel. Dus ik ga daar maar kort op in: Het is heel persoonlijk welke site je het leukste vindt. Gewoon uitproberen dus. En als je nooit een reactie terug krijgt, misschien nog eens kritisch naar je profiel en foto's kijken of de berichtjes die je opstelt.

Ik heb een heerlijke jaarwisseling gehad met vriendinnetjes en leuke films en vuurwerk kijken enzo. Lekker over mannen gekletst ook natuurlijk.

Wel een beetje jammer toen ik na 12ven niks hoorde van Hotty, maar ach had het ook niet echt verwacht aangezien we elkaar net kennen en niet echt aan het daten zijn voor een relatie nog. Maar de volgende ochtend heb ik toch zelf een wens verstuurd en ik kreeg direct een leuke reactie terug

Moet eerlijk zeggen dat ik na 5 dagen weinig contact wel een beetje bekoeld begin te raken, ik ken hem nog niet genoeg denk ik na 1 date. Ik kijk er wel naar uit dat hij morgen weer terug is en ik hoop dat de spannende en leuke gesprekken weer op gang komen.

Maar het blijft leuk dat hij ook uit zichzelf contact zocht op zijn vakantie en dat we toch wel wat heen en weer gestuurd hebben.
Oh en Kira, wanneer is nou je date?

Slowdance, leuk weer van jou te horen. Dik aan he?

Ik ben benieuwd hoe jullie weekje vakantie is en hoe vaak je hem gaat zien.

Die van mij is niet echt een date om mijn vriendje te worden voorlopig hoor. We zien wel wat het wordt, ik was van plan een keer te doen wat goed voelt.

En boos, ik had het al verteld geloof ik, maar dat is een groot woord hoor en hij had echt wel een punt (ik zei de date een uur van tevoren af). En uiteindelijk had hij een smiley van mij genegeerd, nadat ik kribbig tegen hem had gedaan, en een dag later had hij uit zichzelf contact gezocht, terwijl hij gewoon op vakantie was dus. Ik werd daar een beetje onzeker van, maar dat was niet nodig, er was niks aan de hand. Verder hebben we gewoon leuk contact gehad. Dus wat mij betreft is het nog steeds een heel respectvolle man hoor

Jullie moeten je ook bedenken dat deze verhalen uit mijn mond komen he? Ik sta klaar om het kleinste aan te grijpen om hem een nekslag te verkopen en hard weg te rennen, zoals gewoonlijk Maar ik ga het een keer goed doen deze keer, proberen zo min mogelijk onzekerheden te hebben en gewoon mijn gevoel volgen en niet verder denken dan nu. En hem vooral niet lastig vallen met complexe dingen die alleen in mijn hoofd zitten hihi!
quote:summer07 schreef op 01 januari 2012 @ 21:18:

Hey meiden,.

Happy newyear

Mijn nieuwe jaar is super begonnen. Zoals te zien, ik stuiter en stuiter en blijf nog even in mijn roesje stuiteren. Mister vakantieman is terug, nog geen minuut na zijn landing had ik al een sms-je binnen. Vervolgens net een elle lange tijd aan de telefoon gezeten en volgens mij is het aan. Haha dat klinkt knullig.

Heerlijk, eindelijk hem weer gesproken te hebben en te merken dat de gesprekken nog steeds het zelfde zijn, de manier van doen naar elkaar niet is veranderd en het teasen er nog is.

Dit weekend hebben we een date maar eerlijk gezegd weet en denk ik niet dat we kunnen wachten, Gelukkig wonen we geen uren rijden van elkaar vandaan dus zou dit nog weleens vervroegd kunnen worden.

Als mijn 2012 zo gaat lopen zoals het dus op de 1e dag van dit jaar begonnen is dan kan dit weleens een heel mooi jaar gaan worden.

Uiteraard blijf ik hier meelezen en schrijven want het is nog maar een begin en misschien bennen we mekaar wel binnen de kortste keren meer dan zat. You'll never know untill it happens.

En jullie? (was vandaag lui en heb dus niet alles terug gelezen sorry) Net zo'n goeie start of een start waar je het uiteindelijk wel mee eens bent al is het niet wat je verwacht had.

Hopelijk wordt dit voor iedereen hier een super jaar.

God wat ben ik toch een sentimentele super jaar gewenst muts vandaag. Maar wel een met kriebels. Hierbij ook mijn excuses naar jullie voor mijn gestuiter maar ik moest ergens stuiteren.......... @summer: stuiter maar lekker door hoor Geniet gewoon lekker van het gevoel. Doe ik zelf ook.
quote:slowdance schreef op 01 januari 2012 @ 21:36:

En kira, leuk dat het via internet is gelukt die jongen van het feestje te traceren en voor een date te strikken! Ik word er vrolijk van als ik het lees @Slowdance; ik was ook verrast dat ik een foto van hem aantrof op het internet, gewoon door zijn voornaam en woonplaats in te tikken. Ook al draait die date straks op niets uit, ik heb toch de voorpret! Ik ben al druk aan het bedenken welke kleren ik aan ga doen, dat ik mijn haren nog moet verven, wenkbrauwen plukken hahaha dat soort dingen. Heerlijk!
quote:kira_ schreef op 01 januari 2012 @ 19:32:

[...]

@LMirjam; een samenvatting. Ik ben nu zo'n jaar of 2 aan het internetdaten en ik heb 3x iemand leren waarmee het iets werd varierend van 7 weken tot een jaar. Ik sta op relatie planet paiq en match4me. En ik heb eerder 1x iemand leren kennen via parship maar dat vind ik toch niet zo'n fijne site, dat was de date overigens wel. Met mijn laatste date heb ik 7 weken gedate maar we bleken niet bij elkaar te passen.

En ik heb iemand op een feestje leren kennen, heel onverwacht! Ik vond hem erg leuk en er leken wat vonkjes heen en weer te vliegen. Die avond had ik niet de moed om hem aan te spreken en hij mij niet, maar ik heb hem gegoogeld en kwam hem tegen op LI (leve het internet). Daar heb ik hem "toevallig" aangesproken en het aas uitgegooid en hij heeft gebeten hahaha. Want we hebben een date!

Ben wel beetje erg...... want ik hoop echt dat hij gisteren niet iemand heeft leren op het feest waar hij naar toe ging. Wat erg he dat ik me daar zorgen over maak *blush*wat is LI?
quote:tierney schreef op 01 januari 2012 @ 21:53:

Oh en Kira, wanneer is nou je date?

Slowdance, leuk weer van jou te horen. Dik aan he?

Ik ben benieuwd hoe jullie weekje vakantie is en hoe vaak je hem gaat zien.

Die van mij is niet echt een date om mijn vriendje te worden voorlopig hoor. We zien wel wat het wordt, ik was van plan een keer te doen wat goed voelt.

En boos, ik had het al verteld geloof ik, maar dat is een groot woord hoor en hij had echt wel een punt (ik zei de date een uur van tevoren af). En uiteindelijk had hij een smiley van mij genegeerd, nadat ik kribbig tegen hem had gedaan, en een dag later had hij uit zichzelf contact gezocht, terwijl hij gewoon op vakantie was dus. Ik werd daar een beetje onzeker van, maar dat was niet nodig, er was niks aan de hand. Verder hebben we gewoon leuk contact gehad. Dus wat mij betreft is het nog steeds een heel respectvolle man hoor

Jullie moeten je ook bedenken dat deze verhalen uit mijn mond komen he? Ik sta klaar om het kleinste aan te grijpen om hem een nekslag te verkopen en hard weg te rennen, zoals gewoonlijk Maar ik ga het een keer goed doen deze keer, proberen zo min mogelijk onzekerheden te hebben en gewoon mijn gevoel volgen en niet verder denken dan nu. En hem vooral niet lastig vallen met complexe dingen die alleen in mijn hoofd zitten hihi!

@Tierney; ik denk dat het komt dat we niet willen dat jij verdriet gaat krijgen dat we daarom dit schrijven.

En de dingen opblazen (en willen wegrennen); heel herkenbaar! Ik bedoel, naar mezelf kijkend, ik heb nu 1 dag -na oud op nieuw- niks van hem gehoord en dan denk ik meteen al dat hij gisteren iemand anders heeft ontmoet of hij wil niet meer met mij daten. Verstandelijk snap ik gelukkig wel dat dit belachelijk is en mocht hij iemand ontmoet hebben zijn er nog genoeg andere mannen (en de kans is natuurlijk erg groot dat hij gewoon een dijk van een kater heeft en daarom weinig behoefte heeft aan het aanslingeren van zijn computer )
LI=Linked In
O ja en de precieze datum moeten we nog afspreken. Ik heb bij hem aangegeven wanneer ik kan, ik ben nog op zijn tegenbericht aan het wachten.
Happy new Year!!!!

Ooooh wat een leuke verhalen meiden! Super Kira dat je zo een date hebt geregeld! En Slowdance, een hele week vrij samen wat heerlijk! En Summer wat geweldig dat jij de eerste was die hij belde!!

Ik ben nooit meer gebeld door date. Wat heb ik me vergist in die gast. Dacht dat hij de ware misschien wel kon zijn, nou het is de grootste asshole ever. Heb inmiddels zijn nummer gewist en hem van Facebook afgeflikkerd. 2012 met een schone lei beginnen!

Ben op paiq een beetje aan het kletsen met 2 kerels. Eentje woont bijna bij mij in de straat, klikt wel leuk, denk dat het wel tot een date gaat komen maar volgens mij is het wel een rokkenjager. De ander is kunstenaar en woont op een boot (hihi nog net geen pipo de clown caravan), maar die is alleen voor de klets.
Gelukkig nieuwjaar allemaal met veel geluk in de liefde!

Het is idd misschien handig om ff te wachten met daten. Lastig want hij is zo leuk! Maar hem elke keer achter zn broek aanzitten kan ook averechts werken.

Excuses dat ik niet op iedereen kan reageren maar ik lees mee op mn iphone.
wow meiden wat hebben jullie weer veel geschreven!

Hier dan ook mijn nieuwjaarswens:

Heel veel geluk en liefde voor het nieuwe jaar allemaal! Dat jullie mogen vinden waar jullie naar op zoek zijn

Wij hebben een goede start van het nieuwe jaar gehad, helaas niet die kus om 0.00 uur, maar we hebben de schade gister goed ingehaald (gevolg: enorm overgare pasta.... ) Was ook weer zo fijn om naast hem wakker te worden vanmorgen.

Nu weer wachten tot woensdag
Iedereen de beste wensen voor 2012!!

Dit blijft een erg leuk topic om te lezen! Leuk alle ontwikkelingen, gevoelens, twijfels etc. te lezen. Allemaal zo herkenbaar!

Ik ben een tijdje niet geweest want ik had niets te melden op datinggebied. Maar dat is ineens weer anders.

Op tweede kerstdag via FB in contact gekomen met iemand uit de plaats waar mijn ouders wonen. Dagen gechat via FB en afgelopen donderdag (op mijn verjaardag) afgesproken. Was errug gezellig! Sindsdien elke dag veel contact via sms en FB. Begin toch wel wat vlinders te voelen.... En ik geloof dat dat wel wederzijds is. Maar erg handig is het niet. De afstand is eigenlijk veel te groot. Zijn nog wel meer redenen waarom het niet handig is, maar gevoel laat zich ook niet helemaal dwingen hè?! Nouja, we zien het verder wel.... De komende tijd kunnen we toch niets afspreken en misschien bekoeld het contact dan wel weer?
Roosje wat klinkt dat goed!! Geniet ervan!
quote:kruidnoot schreef op 01 januari 2012 @ 21:30:

Alleen heb ik niet echt goede ervaringen met datingsites. Ooit een keer een maand betaald voor Relatieplanet, maar dat vond ik niet zo veel. Je moet als man zijnde wel heel erg veel berichtjes sturen heb ik het idee, voordat je iemand tegenkomt die reageert op je berichtje. Het leek net alsof vrouwen wel 100 berichten per dag krijgen!

Zelfs als je gewoon respectvolle, aardig bedoelde, niet seksgerichte mailtjes stuurt krijg je (ik althans) bijna nooit reactie terug.

Ik heb ook paiq en knuz geprobeerd, maar ook daar een beetje hetzelfde: zo nu en dan maar een reactie.

Nu kan ik weer zo''n nieuwjaarsactie proberen via Relatieplanet, met flinke korting, en ik twijfel...het lijkt een leuk idee maar ik vrees dat het uiteindelijk weer gewoon weggegooid geld is en dat ik na enkele weken de moed weer verlies en niet vaak meer online ben (want je moet wel de hele tijd ingelogd zijn en berichtjes sturen denk ik, anders werkt het niet).

Allereerst: het is vrij normaal dat je niet veel reacties krijgt op je berichtje. Ik stuur ook ongeveer 10-20 berichtjes voordat ik een reactie krijg. En reactie die uiteindelijk uitloopt in een date is nog veel minder.

Alleen buitengewoon knappe mannen hebben betere ratio's en krijgen ook vaak zelf berichtjes van vrouwen, maar daar zijn er maar een paar van. Vrouwen zijn veel visueler ingesteld dan je denkt. Als je de verkeerde kleur sokken aan hebt klikken ze al weer naar de volgende, ze hebben immers keus genoeg.

Ga daar niet over in zitten. Zorg dat je eerste berichtje niet te lang is, hou het luchtig/grappig en laat merken dat je haar profiel hebt gelezen. En schrijf meerdere dames aan, de wet van de grote getallen gaat ook hier op. Ontwikkel eelt op je ziel zodat je niet zo aantrekt dat de dames bijna niet terug reageren. Dat is heel normaal.

Betaalde datingsites voegen naar mijn mening niet veel toe qua bericht/reactie ratio. Ik zit nu op relatieklik.nl en knuz.nl en vermaak mij prima, meer reacties dan op RP (wat echt een vleeskeuring is).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven