Internetdaten

09-08-2011 08:43 3033 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is al een soortgelijk topic geloof ik, maar die is niet meer zo actief. Wie heeft zin om hier mee te schrijven?

Ik had gisteravond een internetdate sinds een zeer lange tijd en het was eigenlijk erg gezellig. Aan gespreksstof geen gebrek en er hing meteen al wel een soort spanning tussen ons. Geen idee of het relatiemateriaal is, daarvoor moet ik hem denk ik beter leren kennen. Hij stelde in ieder geval voor om later deze week nog eens wat af te spreken en dat lijkt mij ook leuk.

Ben benieuwd. Meestal wordt op een 2e date wel meer duidelijk.

Wie is er ook aan het internetdaten?
Ja, VEO, dat vraag ik me ook af...?

Roosje, fijn dat het weer leuk was, maar inderdaad is zo'n avondje wel kort. Vind ik ook altijd. Het is ook zo'n heerlijk vooruitzicht als je weet dat je gewoon een paar dagen samen kunt zijn.

Ik zat weer in de rats net omdat hij niet reageerde op mijn smsje en ik was geskimd, dus ik moest naar de bank om geld te pinnen... uur zitten wachten grrr. Had het echt even met alles en iedereen gehad. Nu heb ik weer geld en heeft hij me ook gesmst, onder andere over vakanties en ons reisje in december.. dus ik ben weer een beetje blij

wel zwaar kut, dat skimmen. Ik krijg het geld wel terug, maar ik kan nu dus niet pinnen. ZWAAR irritant.
Ohhh dat is balen boebele. Succes ermee...

Een leuk smsje maakt gelukkig weer een hoop goed. Gaan jullie ver weg in dec?

Spannend hoor.

Ik vind het soms beetje 'eng' dingen voor te stellen qua dingen doen (beetje verlegen), bang dat hij t niet leuk vindt...maar telkens zegt ie ja

Vandaag ook nog niks van hem gehoord, maar komt vast weer als ie klaar is met werken. Ik heb straks weekend, morgen een feest in A'dam en dan zie ik hem zaterdag weer. Jullie nog leuke ideeën om te gaan doen?
Bij mij is het gelukkig over..heb er een punt achter gezet eindelijk :-)

Laatst whatsappte hij me met een dronken hoofd "of ik nog van hem hield?" WTF vond ik maar raar..

Maar ja ook ik ben weer actief op de datingsite en ga weer lekker verder met daten :-)
Hey meiden,

Boebele, balen van je bankpas zeg! Dat is echt typisch zoiets waarvan je denkt, dat overkomt mij nooit. Hopelijk vind je tijdelijk even een oplossing.

Je had het verteld toch van dat reisje in december, iets met je werk toch? Ik ben ook even kwijt waarheen dat was. Maar wel leuk dat hij er zelf ook naar uit kijkt, geeft je toch een goed gevoel!

Roosje, kun je hem niet meevragen naar dat feest? Jullie zijn al 3 maanden samen, mag best toch? Ik vind de sauna altijd heerlijk en is ook goed voor je verkoudheid, misschien leuk voor jullie samen van het weekend.

VEO, wat sterk van je dat je er zelf een punt achter zet. Aan dat smsje te zien had je bij hem tot st juttemis kunnen wachten. Wel een raar smsje. Hoe voel je je eronder? Ik kan me voorstellen dat het evengoed kut is.

Maar kom ook lekker meeschrijven weer over je nieuwe date verhalen

Hier even wat onzekerheid weer. Gisteravond kreeg ik van de onderzoeker dus wel een lief grappig berichtje waar ik erg om moest lachen en wat ook wel weer een leuke sterke kant van hem liet zien. Maar vanmorgen realiseerde ik me pas dat hij me zou laten weten of zaterdag nog doorging. Ik weet dus nog niks. Zal ik nu afwachten of hij er nog mee komt? Of morgen ofzo maar even een balletje opgooien?

Dat vind ik dus zo raar, ik hoor steeds maar traag van hem en dan denk ik, nou zoveel zin heeft hij er dus niet in. En dan krijg ik toch weer een leuk berichtje waarin hij wel weer initiatief toont en lief is. Dan vind ik het weer helemaal leuk en nu dus weer dit, wil hij nou echt zo graag die date vervroegen?? Het was zijn idee om dat te doen, ik vroeg het niet. Dan had ik wel wat gehoord toch? Vanavond wacht ik nog even af in elke geval.
Ik moet mijn telefoon meer in de gaten houden. Ik had dus al een smsje eind van de middag dat de date zaterdag doorgaat. Mooi met een tijd en plaats erbij, vind ik wel wat Tenminste geen onzeker gedoe over 'tja, wat wil jij doen?'

Ik heb even opgezocht wat het voor cafe is en dat past wel bij mij denk ik, originele keuze ook, dus ik heb er helemaal zin in!

En nu ik ook niet zo onzeker doen hihi!
Leuk tierney!

Ik zie m'n date morgen weer. Hij gaat voor t eerst vrienden van mij ontmoeten.... Spannend hoor!
Leuk VVA! Op dat moment verheug ik me toch zo hè, dat een van ons de ander meeneemt naar vrienden of familie. Bij ons is het nog niet ter sprake gekomen. Ja, wel voor de grap afgelopen zondag, maar ik had andere verplichtingen.

Tierney, leuk je date! Fijn ook dat de locatie goed is, dat zegt toch ook wel een beetje iets over iemand, vind ik dan tenminste. Gaan jullie 's avonds afspreken?

VEO, heel goed dat je ermee gestopt bent. Hoe voel je je nu? En hebben jullie nog wel contact (gehad)?

Roosje, ik durf eigenlijk ook niet zo goed dingen voor te stellen, bang dat hij er geen zin in heeft. Al was het theaterbezoek op 1 van onze dates wel mijn idee en aanstaande zaterdag gaan we iets soortgelijks doen en dat was ook mijn idee... en hij ging graag mee zei hij.

Ja, we gaan in december dus op reis, al moeten we het nog wel rond krijgen. Ik vond het wel leuk dat hij daar ineens mee kwam, eigenlijk was het voor hem al een soort vaststaand feit dat hij gewoon mee zou gaan Al moet hij dat dan nog wel even regelen op zijn werk, maar hij wil dus echt mee en dat doet me echt goed. Niet dat hij zomaar iets roept en daar dan van terug komt ofzo.

Tja, genoeg bevestiging weer, maar vanmiddag voelde ik me eigenlijk best wel rot omdat hij me weer zo lang liet wachten op een smsje en ik ook zonder pinpas zat... en midden in de spits naar dat f*cking kantoor moest om geld te halen.

1 tip: scherm ALTIJD je pincode af, ALTIJD. Want ze doen het met cameraatjes, dus als je je pincode zomaar intoetst kunnen ze dat gewoon heel goed zien. In mijn geval was het geld gepind in Frankrijk ergens, vaag. Ik weet ook niet waar het skimmen gebeurd is, echt geen idee. Ik pin gewoon en denk er verder niet over na.

Het geld krijg ik trouwens wel terug,maar duurt even. Net als de nieuwe pinpas, die krijg ik binnen nu en een paar dagen. Vervelend hoor.

Welterusten iedereen!
Nou, zoals beloofd hierbij dan mijn date verslag.. Alhoewel ik met toch een ander verhaal had ingebeeld.

Gistermiddag stond mijn date me op te wachten voor onze 2 date net voor mijn werk. We hebben elkaar verwelkomd en zijn richting centrum gegaan. Hier hebben zijn we gezellig wezen shoppen en hebben we ergens een drankje gedaan. Het was erg gezellig en de gespreksonderwerpen leken niet op te raken. Uiteindelijk een leuk restaurantje binnen gelopen en gelukkig was er nog plaats. De sfeer was erg goed en voor mijn gevoel ging alles goed.

Na het eten nog even door het centrum gelopen, een bakje koffie gedaan en richting de bioscoop gegaan. Daar aangekomen een leuke film uitgezocht en rustig richting de zaal gelopen.

Van de film opzich heb ik eigenlijk vrij weinig mee gekregen omdat ik het gevoel had dat dit het moment was om te handelen. Het vreemde ervan was dat ze steeds omsloeg. Het ene moment liet ze het wel toe, het andere moment trok ze haar arm weg om vervolgens een aantal minuten later weer verder te gaan....

Tsja.. en dan ga je toch zitten twijfelen.... Doe ik het wel goed? Ben ik toch niet wat ze zoekt? of is ze zelf verlegen?

Allemaal vragen die door je hoofd spoken, terwijl je terug loopt richting de auto. Tijdens de terugrit lekker gelachen in de auto, maar kon het toch nog niet helemaal plaatsen.

Aangekomen bij haar auto, komt het moment van afscheid nemen natuurlijk en hier gebeurde iets wat ik totaal niet berekend had. Met tranen in haar ogen heeft ze een verhaal opgehangen over hoe de break-up met haar ex, van 6 jaar, ervoor heeft gezorgd dat ze emotioneel niet in staat is om dit opnieuw aan te gaan en dat ze misschien te vroeg is begonnen met daten.

Aangezien ik totaal flabbergasted was had ik eigenlijk op dat moment eerlijk gezegt geen idee wat ik hier nou mee aan moest.

Ze gaf aan dat ze me wel wilde blijven zien, maar dat ze er gewoon nog niet klaar voor was.

Zoals jullie misschien begrijpen was de weg terug naar huis zo voorbij. Heb veel stof tot nadenken gekregen en weet tot op heden eigenlijk niet zo goed wat ik hier nou mee aanmoet.... Ik zit nu dus te dubben of dit gewoon een vermomde afwijzing was, of dat ze daadwerkelijk emotioneel op dit moment een wrak is.

Afgewezen worden vind ik natuurlijk ook jammer, maar het probleem is dat ik nu gewoon helemaal geen duidelijkheid heb. Het was niet zozeer een afwijzing, maar klonk meer alsof ze haar hart moest luchten en dit op deze manier heeft gedaan..

Ze heeft er in iedergeval voor gezorgd dat ik tot gister avond een leuke tijd/ervaring weer heb gehad, maar heb nu eerlijk gezegd even geen flauw idee wat ik hiermee aan moet. Voornamelijk omdat ik tijdens de dates natuurlijk erg veel moeite had haar te lezen aangezien ze op het ene moment tekens gaf dat ze het heel erg naar haar zin had, en op andere momenten een soort van masker leek op te zetten..

Zal waarschijnlijk vandaag of morgen dan maar de dames die ik even afgehouden heb verblijden met een berichtje aangezien ik het gevoel heb dat dit niks gaat worden.
@Mindhunter: skippen, op naar de volgende!

Als ze er na 6 jaar nog niet klaar voor is, is ze dat n 6 jaar en 2 maanden ook niet.
ga ik waarschijnlijk ook doen, maar bedoelde een relatie van 6 jaar die een maand of 4 over is.
Nouja mindhunter, ze is wel eerlijk. En dit was pas jullie 2e date dus geen man overboord.
Gistermiddag smste hij me, of we elkaar voor zaterdag nog zouden zien. Dus ik antwoordde dat hij wellicht na zijn afspraak hier nog langs kon komen. Kreeg ik geen antwoord op. Daarnet smste hij dat hij in slaap was gevallen op de bank, maar dat het goede nieuws was dat we elkaar morgen weer gaan zien.

Das eigenlijk best positief.. en toch maak ik van zo'n berichtje weer iets heel negatiefs. Dan denk ik: begin dan niet over vandaag afspreken als je toch niet kunt.

Maarja. Ik word echt gek van al die negatieve gevoelens hoor, denk weleens dat ik er beter mee kan stoppen als ik op ieder wissewasje zo hysterisch (naja, in mijn hoofd dan, hij merkt er niks van) reageer.

Ken mezelf ook niet zo eerlijk gezegd, maakte me met vorige vriendjes totaal niet druk over dit soort dingen. maar nu ben ik gewoon zo bang dat het niet goed zit.
.. en eigenlijk vind ik het gewoon onwijs irritant, omdat ik zelf wel snel reageer op zijn smsjes.

Pffff, ik voel me echt zooooo'n aansteller nu.
Midhunter, jammer dat je date zo verlopen is..je keek er juist zo naar uit en je had er een goed gevoel bij.

Boebele, hij is volgens mij gewoon iemand die niet snel reageerd of gewoon iemand die niet regelmatig op zijn tel kijkt..je stelt je niet aan..maar ik vind wel dat je echt geen reden hebt voor onzekerheid.

Tierney, leuk dat je date zaterdag door gaat. Weet je al wat je aantrekt? :-)

Ja ik vond het idd ook een raar berichtje..we hebben nog wel whatsapp contact..af en toe..ik voel me ook niet kut of zo..ben juist opgelucht :-) up to next
Boebele, rustig blijven!!!

Probeer eens voor jezelf na te gaan waarom je zo overtrokken reageert? Wat is er nu anders? Waarom kun je er niet wat ontspannener mee omgaan? Wat kun je voor jezelf doen om hier beter mee om te gaan? En wat heb je van hem nodig?
Veo, good for you!

En mindhunter, zou je er niet nog een gesprekje aan wagen? Als dit de enige van 8 dates was waar je met een glimlach van thuiskwam is dat het musschien wel waard toch?
En hoe gaat het bij jullie VLa? Wanneer zie je hem weer?
Wat ik van hem nodig heb? Pfffff, misschien iets meer bevestiging ofzo. Maar ik kan dat niet van hem vragen, dat weet ik ook wel. Hij geeft me al genoeg bevestiging, al voelt dat niet zo.

Ik vind hem gewoon superleuk, maar misschien is het ook wel de afstand die er nog tussen ons is. Het is niet zo vanzelfsprekend nog, als je begrijpt wat ik bedoel. Hij zit nog niet op die manier in mijn systeem en ik denk dat dat andersom ook het geval is. Het is nog wel echt aftasten geblazen en elkaar leren kennen. Dat maakt het ook zo lastig. Met eerdere vriendjes had ik dit niet, dan was het gewoon aan en dat was het, geen twijfels of onzekerheden. Maar dit keer is het gewoon anders..., zeker als ik hem dan een paar dagen niet heb gezien.

VEO, fijn dat je je opgelucht voelt. Niet zo verdrietig dus?
OVerigens, als ik hem niet snel genoeg terugsms begint hij meteen te piepen
2 x gedaan, eerste keer een relatie van 3 jaar. wat een rotrelatie was trouwens.

2de x had mijn vriend me al eerder aangesproken, maar door mn ex vertrouwde ik geen mannen, maar goed ook want daardoor verhuisde hij naar mijn stad, 4 straten vederop! (Als we toen al een relatie hadden gekregen was zijn beste vriend nooit met hem naar mijn stad verhuist)

Het klikte super en we zijn nu nog steeds knettergelukkig,

Het is maar net of je de goeie treft, en niet in ieder mooi praatje tuint wat de man vertelt via de chat.
Mindhunter, wat een domper op je date zeg! Ik vind het wel raar van haar dat ze er meteen zo'n crisis van maakt, je kunt er ook gewoon over praten. Klinkt eerlijk gezegd een beetje alsof ze nog erg veel voelt voor haar ex, wat voor mij toch wel een flinke no go is hoor. En wel contact met je houden? als b keuze? Ik zou het niet doen. Iedereen heeft bagage, maar als ze er op date 2 al zo emotioneel van wordt, dat noem ik nou een bouwpakket.

Maarre, dames die je afgehouden hebt, bedoel je die je al gedate hebt maar niet zo leuk vond? Of nieuwe dates?

Boebele, waarom denk je dat hij ook een afstand voelt? En waarom voel je die zelf? Ik denk echt dat je eens diep in je eigen gedachten moet duiken, echt uitzoeken waarom je deze keer zoveel bevestiging zoekt. Je zei al eens dat je hem zoveel leuker vind dat vorige vriendjes, heeft het daarmee te maken?

Ik vind het echt rot voor je dat je niet gewoon ongecompliceerd van je vriendje kunt genieten, want het klinkt echt zo goed allemaal. Lijkt me ook erg vermoeiend voor jezelf als je steeds 'op hol slaat' van kleine dingetjes.

Dat telefoongedrag is volgens mij typisch mannelijk hoor, ik heb nog geen vent meegemaakt die snel terug smst, tenzij het over seks gaat En inderdaad, wacht maar tot jij het doet!

Kledingdillema's haha! Viel wel mee hoor, ik heb erg veel kleding. Ik shop gewoon graag en dat is wat ik vandaag dus ook gedaan heb Dus 'probleem' is opgelost...

Ik kreeg vanmorgen nog een superleuk smsje, over dat we naar [herkenbaar] kunnen gaan als we het leuk hebben. Waar komt hij vandaan man?? Dat vind ik echt leuk! Hij blijft me verrassen dus.
@tierney ja, was best een tegenvaller.... maarja het kan niet altijd mee zitten. Vanavond hebben we als het goed is nog even contact en ga dan ook gewoon recht toe recht aan vragen waar het op staat.

en met dames die ik afgehouden heb bedoel ik een aantal die ik na haar heb ontmoet, maar geen actie bij heb ondernomen omdat 1 tegelijk meer als genoeg is. Net contact gehad met een ervan en die zie ik vanavond in de lokale bar, geen date dus. En met een ander heb ik afgesproken om binnenkort een keer te gaan squashen, maar ze is momenteel ziek.

ik zou beide dus nog kunnen afzeggen, indien het gesprek van vanavond positief is.
Dat klinkt leuk Tierney, ik heb het gevoel dat jij morgen een erg leuke date gaat hebben! Ik voel het aan mijn water, haha. Leuk voorstel ook.

Ik weet niet of hij ook afstand voelt, misschien niet. Kan me voorstellen dat hij wel voelt dat ik soms wat afstandelijker ben, op momenten dat ik me afgewezen voel. Hij zei laatst wel, toen ik het had over de dates en dat ik iedere keer dacht dat hij geen contact meer zou opnemen omdat ik bv iets had gezegd ofzo, of omdat de communicatie een beetje stroef was, dat ik het helemaal geanalyseerd had allemaal. Hij was blijkbaar helemaal niet zo met die kleine dingen bezig geweest. Zegt denk ik ook wel iets over hem. En op zijn profiel staat ook dat hij ongecompliceerd in het leven staat, nou, dat geldt dan toch zeker niet voor mij

Vraag me wel af of hij zich ook niet wat onzeker voelt over mij. Hij zei laatst van niet, maar als hij ongeduldig wordt als ik niet snel genoeg terugsms dan zal hij misschien toch ook wel wat onzeker zijn...

Nouja, moet het proberen los te laten allemaal. Ja, ik vind hem leuk en ik ben bang dat dat niet wederzijds is of dat ik hem heel erg tegen ga vallen als hij me beter leert kennen, maar uiteindelijk ga ik er niet dood aan ofzo. Misschien proberen wat meer te relativeren.. best lastig.

Maar goed, ga nu maar even sporten. Zie hem morgen weer, best spannend weer.

Fijne avond iedereen!
Boebele, je bent een hele leuke meid, en.natuurlijk vindt hij je leuk als hij je leert kennen. Dat zeg ik.

Trouwens, aan zijn gedrag te merken vindt hij je steeds leuker ipv andersom hoor hihi

En dat zegt inderdaad dat hij het allemaal wat meer op zich af laat komen. Misschien kan hij je een beetje gronden daarin toch?

Mindhunter, goed dat je er nog even een gesprekje aan waagt. Ik hoop dat ze dan duidelijk is over welke plaatst die ex inneemt in jullie contact.

Datgene wat we gaan doen heb ik maar even weggehaald, is wel heel herkenbaar dat hij het is dan :s

Er zijn wel echt wat dingen die ik zou willen zien en ik zag dat er ook iets van zijn interesse is, dus daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar.

Ik denk dat ik wel veel te praten heb met hem, en zelfs al zou ik hem niet aantrekkelijk vinden dan is het wel een leuke avond. Maar mijn intuitie zegt dat het wel goed komt. Durf daar alleen nooit op te vertrouwen omdat de grens tussen hoop/wil/angst/intuitie soms erg klein is. Ik weet gewoon nog niks over of het mijn type is, maar ik kijk inmiddels wel echt uit naar de date. Dus het is maar goed dat we niet meteen vorige week gingen na 3 mails.
Aw, lief dat je dat zegt Tierney, ik hoop dat het klopt wat je allemaal schrijft. Het lijkt er inderdaad niet op dat hij me steeds minder leuk gaat vinden, hij blijft in ieder geval contact zoeken en initiatief nemen. Kijk er zo naar uit om hem morgen weer te zien!

Wat betreft jouw date: meestal zit het wel goed als je echt nieuwsgierig bent naar iemand. ziet hij er eigenlijk goed uit? Ook niet onbelangrijk natuurlijk

Ik wilde mijn eh.. date/vriend heel graag zien, ook al hadden we pas 2 mailtjes uitgewisseld. Dat gevoel heb ik eigenlijk nog nooit zo sterk gehad bij iemand, best raar.

Dus ik denk dat je een leuke date tegemoet gaat Tierney, en dat verdien je ook na je laatste ervaringen. Hoe voel je je daar eigenlijk over nu, over die man waar je heel even iets mee had en toen die eikel daarna? Ben je daar nu helemaal overheen of moet je er toch nog veel aan denken? Die korte relatie was natuurlijk ook best wel heftig met een teleurstellende afloop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven