Is dit echte liefde?
dinsdag 30 oktober 2012 om 23:16
Een week geleden heb ik een hele leuke jongen leren kennen via het internet. We bellen sinds toen elke dag, skypen, smsjes. Heel intens contact allemaal. Hij heeft zonet gezegd ik hou van je en ik ook tegen hem. Ik voel het ook echt. Ben helemaal gek op hem. Maar kan dit allemaal wel, we hebben elkaar nooit in het echt gezien. Hij woont best ver maar we gaan dit weekend afspreken. Ik vind het allemaal heel erg spannend.
woensdag 31 oktober 2012 om 06:55
Dat klinkt echt heel erg leuk! En spannend natuurlijk wil je inderdaad wel zeggen uit eigen ervaring dat het soms ook tegen kan vallen, heb het helaas zelf ook gehad. En ik wil je een tip geven... Als je met iemand afspreekt van internet, spreek dan af op een openbare plek, mocht het toch tegenvallen.
Ik hoop voor je dat het net zo goed voelt in het echt als dat het op internet voelt! Veel plezier.
Lief bericht
Ik hoop voor je dat het net zo goed voelt in het echt als dat het op internet voelt! Veel plezier.
Lief bericht
woensdag 31 oktober 2012 om 06:57
woensdag 31 oktober 2012 om 07:43
woensdag 31 oktober 2012 om 07:44
Misschien is hij wat voor jou.
Misschien ook niet.
Ga het gewoon ervaren bij de ontmoeting in real.
Maar je gevoel wil te snel met je aan de haal gaan.
Hou jezelf in de hand en bekijk het wel echt kritisch allemaal.
Je laat nu je hoofd op hol brengen door het ideaalbeeld wat je zelf van hem in je hoofd gemaakt hebt.
Ik hoop dat hij is wat je er van verwacht.
Misschien ook niet.
Ga het gewoon ervaren bij de ontmoeting in real.
Maar je gevoel wil te snel met je aan de haal gaan.
Hou jezelf in de hand en bekijk het wel echt kritisch allemaal.
Je laat nu je hoofd op hol brengen door het ideaalbeeld wat je zelf van hem in je hoofd gemaakt hebt.
Ik hoop dat hij is wat je er van verwacht.
woensdag 31 oktober 2012 om 08:23
"natuurlijk ben niet gek. Hij is geen loverboy. Ik snap niet waarom het zou gaan tegenvallen."
Beste Coco,
Hoe weet je dat hij geen loverboy is?
Heb je het gevraagd?
Je zult niet de eerste zijn die erin gelopen is en haar leven beschadigd heeft.
Luister naar alle wijze dames op dit forum en wees voorzichtig....
Dus, ga samen met twee vriendinnen, die in de zelfde horecagelegenheid ook aan een tafeltje zitten en zorg dat zij een foto van hem maken en zijn kenteken noteren.
Beste Coco,
Heb je het gevraagd?
Je zult niet de eerste zijn die erin gelopen is en haar leven beschadigd heeft.
Luister naar alle wijze dames op dit forum en wees voorzichtig....
Dus, ga samen met twee vriendinnen, die in de zelfde horecagelegenheid ook aan een tafeltje zitten en zorg dat zij een foto van hem maken en zijn kenteken noteren.
woensdag 31 oktober 2012 om 08:48
quote:beter.laat schreef op 31 oktober 2012 @ 08:23:
Beste Coco,
Heb je het gevraagd?
En als zij het gevraagd zou hebben, zou hij natuurlijk ook zeggen 'zeg Coco, ik ben een loverboy, maar daar merk je verder niks van hoor'.
Beste Coco,
Heb je het gevraagd?
En als zij het gevraagd zou hebben, zou hij natuurlijk ook zeggen 'zeg Coco, ik ben een loverboy, maar daar merk je verder niks van hoor'.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 31 oktober 2012 om 10:25
woensdag 31 oktober 2012 om 11:10
Geen liefde, hooguit verliefdheid.
Ik geloof wel in verliefd zijn op iemand die je nog nooit heb ontmoet (heb ik ook gehad met mijn huidige vriend: via internet leren kennen). Of jouw jongen een loverboy is.. tja dat is moeilijk te zeggen. Een weekje contact is nog wel erg weinig, het zou kunnen dat het een faker is. In mijn geval hadden we al 2 jaar contact via internet voordat we elkaar IRL gingen ontmoeten, dus na een lange tijd is de kans klein dat het een loverboy is etc. Maar een week is natuurlijk geen lange tijd.
Verder wat de rest ook zegt: ontmoet elkaar op een plek waar veel mensen zijn (mocht er iets gebeuren, want je weet maar nooit!)
Ik geloof wel in verliefd zijn op iemand die je nog nooit heb ontmoet (heb ik ook gehad met mijn huidige vriend: via internet leren kennen). Of jouw jongen een loverboy is.. tja dat is moeilijk te zeggen. Een weekje contact is nog wel erg weinig, het zou kunnen dat het een faker is. In mijn geval hadden we al 2 jaar contact via internet voordat we elkaar IRL gingen ontmoeten, dus na een lange tijd is de kans klein dat het een loverboy is etc. Maar een week is natuurlijk geen lange tijd.
Verder wat de rest ook zegt: ontmoet elkaar op een plek waar veel mensen zijn (mocht er iets gebeuren, want je weet maar nooit!)
woensdag 31 oktober 2012 om 17:05
Tuurlijk kan dat Coco! Iedereen hier heeft alleen het beste met je voor en probeert je zo goed mogelijk voor te bereiden zodat je date fantastisch wordt! Neem lekker twee vriendinnen mee en ga lekker voor die tijd met zijn drieen van de voorpret genieten! Geniet van de date, maar hou je veiligheid in de gaten alsjeblieft en laat je niet direct meeslepen in je gevoelens
woensdag 31 oktober 2012 om 17:39
Je vraagt of dit echte liefde kan zijn, wij reageren met nee. Vervolgens word je boos, maar je ziet zelf toch ook in dat dit veel te snel is??!! Je komt over als zeer naief. Je weet zelfs zeker dat het geen loverboy is, voor mij zijn dit de eerste symptonen. Zeggen dat hij van je houdt, kom op zeg!! Laat je niet gebruiken voor smoesjes om even van jouw rekening gebruik te maken omdat meneer daar even wat geld op wil storten. Neem geen telefoon aan met de smoes dat hij je op dat nummer belt. Het klinkt gewoon heel fout en als je zo gepikeerd raakt dat wij je alleen maar waarschuwen, maakt dat jij heel dom overkomt. Vraag dan ook niet om advies. Je hebt al zo vaak op dit forum gestaan en dat ging altijd om foute mannen. Ga eerst eens wat van je eigen leven maken. Je lijkt zeeeeer afhankelijk van mannen!!! En een keer is het te laat!!!
woensdag 31 oktober 2012 om 17:53
Het kan inderdaad wel dat hij je leuk vindt, maar wacht dat nou eerst even af! Een week is gewoon niet lang.
Houden van is weer iets anders dan iemand leuk vinden of op iemand verliefd zijn. Houden van is iets wat groeit door de jaren heen, dus niet in een week.
Ga hem gewoon ontmoeten (op een drukke plek) en zie dan maar wat er wat gebeurt/of hij je inderdaad leuk vindt/of jij hem leuk vindt. Misschien valt het voor jou juist tegen, dat weet je niet.
Houden van is weer iets anders dan iemand leuk vinden of op iemand verliefd zijn. Houden van is iets wat groeit door de jaren heen, dus niet in een week.
Ga hem gewoon ontmoeten (op een drukke plek) en zie dan maar wat er wat gebeurt/of hij je inderdaad leuk vindt/of jij hem leuk vindt. Misschien valt het voor jou juist tegen, dat weet je niet.