Jonge man zonder passende kleding
woensdag 11 december 2019 om 15:23
Hallo,
Ik heb een tijd geleden een leuke man ontmoet. Erg leuk kwa karakter maar vind het apart in kleding. Hij is 29 en woont nog thuis. Maten wie hij draagt kloppen niet, vind ik. Boxershort wie hij heeft en draagt is xl maar werkelijke maat die past is M. Shirts en truien wie hij draagt en heeft maat M en L maar is S. Broeken 34/32 en 36/32 maar heeft 30(ook afhankelijk welk merk soms). Styl is echt ouderwets, vind ik, een broek die was 15 jaar geleden mode.
Heeft veel vrienden ook die vrienden hebben vriendinnen en zeggen niets.
Hoe denken jullie hierover? Is zoiets per persoon en vind je het staan bij een leeftijd van 29?
Ik heb een tijd geleden een leuke man ontmoet. Erg leuk kwa karakter maar vind het apart in kleding. Hij is 29 en woont nog thuis. Maten wie hij draagt kloppen niet, vind ik. Boxershort wie hij heeft en draagt is xl maar werkelijke maat die past is M. Shirts en truien wie hij draagt en heeft maat M en L maar is S. Broeken 34/32 en 36/32 maar heeft 30(ook afhankelijk welk merk soms). Styl is echt ouderwets, vind ik, een broek die was 15 jaar geleden mode.
Heeft veel vrienden ook die vrienden hebben vriendinnen en zeggen niets.
Hoe denken jullie hierover? Is zoiets per persoon en vind je het staan bij een leeftijd van 29?
woensdag 11 december 2019 om 15:26
woensdag 11 december 2019 om 15:26
precies. wat kan mij het schelen hoe iemand zich kleedt zolang hij maar niet stinktSilverShadow schreef: ↑11-12-2019 15:25Ik zou me drukker maken over het feit dat iemand van die leeftijd nog thuis woont.
En doooooor!
woensdag 11 december 2019 om 15:27
Soepkip.Maud*de*Braose schreef: ↑11-12-2019 15:27Lieverd, niet zo onvriendelijk. To stelt een serieuze vraag.
Voor de stafbrigade: het is een grapje.
woensdag 11 december 2019 om 15:28
Maud*de*Braose schreef: ↑11-12-2019 15:27Lieverd, niet zo onvriendelijk. To stelt een serieuze vraag.
woensdag 11 december 2019 om 15:28
29 jaar en nog thuis wonen, dat zou voor mij mogelijk wel een probleem zijn.
Zijn kledingstijl is zijn keuze. Ga anders een keertje mee wanneer hij kleding koopt, misschien luistert hij naar je adviezen. Of misschien ben jij niet de juiste partner voor deze leuke man.
Zijn kledingstijl is zijn keuze. Ga anders een keertje mee wanneer hij kleding koopt, misschien luistert hij naar je adviezen. Of misschien ben jij niet de juiste partner voor deze leuke man.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
explore, dream & discover
woensdag 11 december 2019 om 15:29
Dank je lieffie, van jou vind ik dat een echt compliment.
woensdag 11 december 2019 om 15:44
En over haar eigen manier van schrijven.SilverShadow schreef: ↑11-12-2019 15:25Ik zou me drukker maken over het feit dat iemand van die leeftijd nog thuis woont.
woensdag 11 december 2019 om 15:45
Ik dacht eerst dat het een typfout was maar toen bleef het maar terug komen
Voor TO: ga een keer samen shoppen, geef je advies maar accepteer het ook als hij gewoon zijn eigen gang gaat. Misschien vindt hij dit veel lekkerder zitten.
Iemand die nog thuis woont met 29 zou ik trouwens ook veel zorgwekkender vinden.