Jullie hadden gelijk

26-06-2021 14:19 96 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nu het forum weg gaat ga ik bekennen.

Jullie hadden gelijk, ik ben erg ongelukkig met mijn man. Hij gaat nog steeds vreemd met prostituees. Ik blijf omdat hij goed verdiend en ik niks voor mezelf heb. Geen afgeronde opleidingen, werkervaring of iets waarmee ik mijn leven zoals het nu is voort kan zetten. Niet voor mij maar voor mijn kinderen.
Toppertje
Is 86 je geboortejaar, I hope not!!
Una noche loca
Sterkte. Is een ander leven dan hoe het nu is een optie voor jou en je kinderen? Zo niet, hoelang moet je nog door voor je kinderen?
Als je nog 50 jaar in een ongelukkig huwelijk wilt blijven, omdat hij goed verdiend. Vooral doen 👍

Of het je kinderen gelukkig maakt, betwijfel ik echter.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@TO
Vervelend om te horen dat je je zo ongelukkig voelt. Werk je nu? Kun je nu geen baan zoeken? Desnoods begin je nu aan een opleiding.
Ach ja is ook een soort van prostitutie he? Past wel bij de situatie.
Daar geloof ik niks van dat je het (enkel) voor je kinderen doet. Door het feit dat hij jou alimentatie moet betalen gaan die kinderen er niet zoveel op achteruit. Het is jij die dat het meeste gaat voelen. Daarom som je ook de redenen op waaraan het ligt dat je je leven 'zoals het nu is, niet kunt verderzetten'.

Bah, je zo achter je kinderen verschuilen.
Judy_Hopps schreef:
26-06-2021 14:24
Yikes.
Ga je dan eens rustig verdiepen om iets te leren om ergens aan de slag te kunnen. Dat moet toch wel mogelijk zijn?
Prima toch als jij ervoor kiest.
denk ook maar niet dat je de enige bent met een slecht huwelijk! Zijn heel veel mensen in een slecht huwelijk.

Persoonlijk heb ik ook liever dat man vreemd gaat met een prostituee die doen het tenminste veilig!
kerst wijzigde dit bericht op 26-06-2021 14:32
43.27% gewijzigd
Ik ga even ervan uit dat je niet lichamelijk mishandeld wordt.
Maar als je geestelijk mishandeld wordt (bijv. jouw man heeft alleen maar kritiek), is toch verstandig te gaan scheiden.

Maar goed, als je het thuis wel fijn hebt:
- Schrijf je alvast in als woningzoekende.
Misschien wil je over 5 jaar wel weg, en dan heb je alvast wachttijd opgebouwd.

- ga een opleiding volgen!
Of vrijwilligerswerk doen.

- neem een eigen bankrekening, en spaar wat.
De antwoorden op het forum zijn niet altijd bedoeld als hulp.
Sommige mensen maken soms onaardige opmerkingen.

Reageren is niet altijd nodig, en zeker niet verplicht.
Je hoeft niet bij hem te blijven.

Eens met de gene boven mij
Dit is een blok tekst dat toegevoegd kan worden aan de berichten die je maakt. Er is limiet van 255 tekens.
Waarom begin je nu dan niet met het volgen van een opleiding, beginnen met werken en je inschrijven bij de woningbouw? Je hebt er nu niks aan maar over 10 jaar kun je dan wel weg, dan bouw je gewoon langzaam aan een nieuwe weg.

Je kan hoeft nu niet al te weten dat je weg wil, dat kan hij over 10 jaar ook best horen.
Ik zou gaan investeren in jezelf. Ga sparen, een opleiding volgen. Je kunt meer dan je nu denkt. Dat ongelukkige heb je al, het kan alleen maar verbeteren.
Jouw kinderen zijn niet dom he!
Die zien/ horen ook dat het tussen jou en man vreselijk misgaat.
Kinderen pikken zulke dingen echt op!
Om dan nog te zwijgen over welk voorbeeld jouw kinderen krijgen....

"Dat man goed verdient" mag nooit, echt nooit een excuus zijn om in een ongelukkige relatie te blijven zitten.
Zelfs zonder opleiding, zonder diploma kan je echt wel betaald werk vinden.
Je kunt bv gaan poetsen; geen diploma voor nodig.

Hoe langer je in die giftige relatie blijft zitten, hoe meer je kinderen dat als 'normaal' gaan beschouwen en lopen ze veel kans om later in dezelfde situatie als jij te belanden.
Ga aub weg bij die man!
Verdrietig om te lezen..
Nou ja.. dat dus..
Ach toch, wat rot TO. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Voor je kinderen hoef je het zeker niet te doen. En voor jezelf... Is dit echt wat de rest van je leven wilt? En wat gaat het gebeuren als hij een of andere nieuwe vlam vindt en ervandoor gaat?
Als ik jou was zou ik nu meteen beginnen een eigen leven op te bouwen.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Kennelijl heb je het gevoel dat je klem zit..Ik hoop dat je op een dag wel de kracht voelt om voor jezelf te kiezen.
Judy_Hopps schreef:
26-06-2021 14:24
Ga je lekker?
Of je gaat hem voorstellen een open relatie. Dan ga je op zoek naar een nieuwe vlam. Maar of je er beter van wordt....
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet
Sneu om te horen huisvrouw. Ook jij kan je eigen leven leiden. Pot, desnoods stiekem, wat geld voor jezelf op en doe er een leuke opleiding van. Of kijk of je een baantje kan vinden wat je leuk vindt, dan heb je in ieder geval iets van jezelf.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Denk je dat je kinderen geen last hebben van ouders die ongelukkig zijn? Materiële zaken compenseren dat niet.
Alhoewel we het al jaren zeiden en jij zei dat jullie nooit uit elkaar zouden gaan vind ik het oprecht rot voor je. Maar de vraag is wil jij je kinderen het beeld geven dat je als moeder zijnde ongelukkig moet zijn omdat je partner schijt aan je heeft en over je grenzen blijft gaan en dat dat normaal is?

Je kunt nu een opleiding gaan doen en leren voor jezelf te zorgen en ze laten zien dat je ondanks dat je niet met de vader samen bent, je beter af bent als je gewoon gelukkig bent.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven