jullie mening

06-06-2010 15:45 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wanneer weet je of iets goed voelt en hoe kun je hier verder achter komen,en dan specifiek op internetcontact gericht,hoe kijken jullie hier tegen aan......

En wat is jullie mening als je relatie een jaar geleden is uitgegaan,wat zouden jullie doen???
vertel eens duidelijk je verhaal?
sorry meid, ik kan er geen pap van maken, wat is nu precies je vraag? wat zouden wij doen? in welke situatie?

als je iets meer uitleg geeft dan komen de tips vanzelf!
Beetje vage vragen niet?

Als het goed voelt denk je: goh dit voelt goed!

Als het niet goed voelt denk je: dit voelt niet goed!

als mijn relatie een jaar geleden uitging zou ik hetzelfde doen als nu maar dan zonder partner
Als jouw alarmbellen af gaan is er vast iets niet goed.
If you want to tell people the truth, make them laugh, otherwise they`ll kill you
Ik ook..
Je weet toch!
Je OP is te vaag om er een zinnige reactie op te geven.
Kijk even onder het vergrootglas van TO, wordt er een hoop duidelijk!
Uitgebreider versie

Een jaar terug is mijn relatie uitgegaan,ik heb het hier heel moeilijk mee gehad,na 6 jaar ging het over.Af en toe heb ik het er natuurlijk nog wel moeilijk mee.

Nu heb ik denk ik 2 maanden terug een jongen via internet leren kennen.Mijn vraag is dus wanneer weet je volgens jullie,dit is oke of dit is niet oke.

Om verder contact te leggen.........
Ik zeg: doen!

Is dat het gewenst antwoord?
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Maar eigenlijk als je het goed bekijkt weet ik wanneer iets mijn mening is en wanneer ik iets niet snap internettechnisch gezien dan hè. Maar toch denk ik dat jullie wel weten waar de klepel hangt zo dan niet af en toe wel eens wil beieren in de klokkentoren van een leuke internetsite.

Succes!
Gewoon je gezonde verstand gebruiken.
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva-Sanoma is[beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Dan moet je hem eerst ontmoeten.

Wel een vaag verhaal hoor.
quote:tesil25 schreef op 06 juni 2010 @ 15:52:

Uitgebreider versie

Een jaar terug is mijn relatie uitgegaan,ik heb het hier heel moeilijk mee gehad,na 6 jaar ging het over.Af en toe heb ik het er natuurlijk nog wel moeilijk mee.

Nu heb ik denk ik 2 maanden terug een jongen via internet leren kennen.Mijn vraag is dus wanneer weet je volgens jullie,dit is oke of dit is niet oke.

Om verder contact te leggen.........

Tja, dat weet je denk ik nooit zeker. Dat zul je moeten gaan uitvinden door met de persoon in kwestie af te spreken, elkaar te leren kennen en dan pas weet je of diegene oke is of niet.

Er zijn mensen op internet die zich anders voor doen dan ze zijn, maar er zijn ook eerlijke en oprechte mensen op internet. Dit zul je gewoon moeten gaan uitzoeken.
@TO: hier vind je vast wat je wilt weten:

Antwoord op duidelijke vraag van TO
Gewoon op je gevoel afgaan.

Je kan makkelijk via internet, en in een korte periode, "verliefd" op iemand worden, een "toekomst plannen" (denken), telefoonseks hebben en dan eindelijk eens afspreken en totaal afknappen op elkaar. Wacht dus niet te lang en kijk wat er aan de andere kant zit. Is het super, dan super! is het niets, dan heb je in ieder geval niet te veel tijd verspild.
Dit gaat dus niet om de fysiotherapeut, neem ik aan?
Peas on earth!
42
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 06 juni 2010 @ 16:01:

Dit gaat dus niet om de fysiotherapeut, neem ik aan?Je weet maar nooit, misschien doet hij aan online therapie
quote:quattro35 schreef op 06 juni 2010 @ 15:59:

quote:quattro35 schreef op 06 juni 2010 @ 15:59:

quote:Chardonnay schreef op 06 juni 2010 @ 16:05:

[...]

Je weet maar nooit, misschien doet hij aan online therapie
Peas on earth!
Tesil25 twijfel je aan de oprechtheid van de internetjongen of twijfel je aan jezelf?
quote:rider schreef op 06 juni 2010 @ 16:05:

42

Maar ja, als je zo begint, hoeven we geen topic meer te openen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven