Kan iemand me helpen dit te relativeren?

20-05-2009 17:20 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames,

Ik ben een meelezer,normaal gesproken dan..Nu zit ik zelf ergens mee waar ik even niet uit kom en wil het niet met vrienden erover hebben..

Ik ben nu sinds bijna 2 jaar samen met mijn vriend en we wonen ook samen.Alles gaat heel erg goed,zijn pas samen op vakantie geweest en dat was heerlijk..Geen vuiltje aan de lucht..Kunnen samen lachen ,praten,huieln (als het moet) en de sex is goed.

Voor mij had hij een relatie van een jaar of 4 en is bij haar weggegaan nadat hij mij leerde kennen..Heeft het niet voor me uitgemaakt,want het ging al slecht,maar we zijn pas samengekomen nadat hij bij haar weg was..

Deze week ben ik een paar dagen weg met mijn zusje..Hij moest werken vroeg in de ochtend en had een lief briefje voor me achtergelaten.Heel lief tot het onderschrift..Er stond een hartje met een pijltje en daarin zijn beginletter en die...van zijn ex!

Ik was eerst met stomheid geslagen..uiteindelijk hem gebeld,en rustig gevraagd sinds wanneer mijn naam met een A (bij wijze van) begon?Nou hij wist van niets,dacht dat mijn letter er stond..

Weet gewoon niet wat te denken..Word hier erg onzeker van..Heeft hij dit met een slaperige kop gedaan,of is hij in gedachten bij haar?

Moet zeggen dat in het begin van onze relatie er nog spanningen waren omdat ze hem niet los kon laten etc,...

Misschien stel ik me aan maar kan wel even wat "gerelativeer" gebruiken..

Heeft iemand zoiets al meegemaakt?

Groetjes Boterhamzakje
Het was vast een eerlijke vergissing.

Ik noemde mijn lieve man in het begin van onze relatie per ongeluk een paar keer bij de naam van mijn ex. Ik schaamde me dood, hij lachte er om. Hij weet dat ik dat niet expres deed en van hem hou.

Mijn man heeft mij nog nooit bij de naam van zijn ex genoemd maar hij noemt mij altijd 'schat' en wie weet noemde hij haar ook wel zo, dat heb ik hem (wijselijk) nooit gevraagd

Kop op meid, het was een vergissing, lullig maar niks om je zorgen om te maken.

(f)
Hij schrijft een heel lief briefje, speciaal voor jou. Jij belt hem en hij is zich van geen kwaad bewust. Wellicht schreef hij vroeger ook dergelijke briefjes voor haar en heeft hij, met zijn slaperige hoofd, automatisch ondertekend met de verkeerde letter? Ik zou mij er niet te druk over maken en me vooral concentreren op de boodschap van het briefje zelf.
Hallo Eleonora,

Dankjewel voor je reactie,had gehoopt dat jij zou reageren,je kan goed relativeren.

Ik weet het zelf ook diep van binnen maar het kwam even hard aan en had even de kijk van iemand anders erop nodig zeg maar..Ben verder ook niet boos op hem geweest,gelukkig want dat maakt meer kapot dan lief is.

Thnx again! (f)
Doe ik ook nummer zoveel,en krijg ook vaak een lief briefje met wel de goede letters..

Maar deze bewaar ik liever niet.. :D
Auw,lullig zeg...

Maar ook voor hem lullig..

Ik heb het zelf ook een paar keer gehad,jaaaren samengewoond met iemand en mijn huidig lief zn naam begint met dezelfde 2 letters...dan is een vergissing snel gemaakt.

Maarrr,ik wist (ook al zei ik de verkeerde naam) écht wel wie ik voor me had.

Dat wou ik er maar even mee duidelijk maken!
quote:boterhamzakje80 schreef op 20 mei 2009 @ 17:26:

Hallo Eleonora,

Dankjewel voor je reactie,had gehoopt dat jij zou reageren,je kan goed relativeren.

Ik weet het zelf ook diep van binnen maar het kwam even hard aan en had even de kijk van iemand anders erop nodig zeg maar..Ben verder ook niet boos op hem geweest,gelukkig want dat maakt meer kapot dan lief is.

Thnx again! (f)

Graag gedaan!

Het komt ook hard aan, dat zou ik ook hebben, echt, nog steeds misschien wel. Voor een buitenstaander is het altijd makkelijk om te zeggen dat je je niet aan moet stellen, als het je gebeurd dan is dat hoe dan ook vervelend.

Maak je geen zorgen, hij houdt van je!
quote:eleonora schreef op 20 mei 2009 @ 17:24:

Mijn man heeft mij nog nooit bij de naam van zijn ex genoemd maar hij noemt mij altijd 'schat' en wie weet noemde hij haar ook wel zo, dat heb ik hem (wijselijk) nooit gevraagd

(f)

Ik noem onze kat zelfs nog schat maar dat ter zijde. Ik ben het word ook gaan gebruiken toen ik inderdaad in een andere relatie stapte om niet de fout te maken.

Denk overigens niet Boterham dat jouw lieve schat dat met opzet heeft gedaan. Soms komt de ex nog wel eens in je droom voorbij en dat noem ik dan een complete nachtmerrie.
Ik krijg nooit briefjes met hartjes!

Ik zou me geen zorgen maken.

Het is idd een beetje lullig voor jou, maar ik denk dat het ook gewoon een domme vergissing is geweest. Zo kan ik een nieuw huisdier ook nog jaren later met de naam van het vorige huisdier roepen.
Zou het ook niet echt leuk vinden, maar ik zou me er inderdaad geen zorgen over maken, was waarschijnlijk gewoon een (toch wel beetje domme) vergissing. Tja, het blijven mannen he.
quote:musiclove schreef op 20 mei 2009 @ 17:50:

Zou het ook niet echt leuk vinden, maar ik zou me er inderdaad geen zorgen over maken, was waarschijnlijk gewoon een (toch wel beetje domme) vergissing. Tja, het blijven mannen he.Ik sluit me hierbij aan!
if they like you you'll know, if they don't you'll be confused
quote:musiclove schreef op 20 mei 2009 @ 17:50:

Zou het ook niet echt leuk vinden, maar ik zou me er inderdaad geen zorgen over maken, was waarschijnlijk gewoon een (toch wel beetje domme) vergissing. Tja, het blijven mannen he.

Nou eigenlijk als je een brein van dichtbij bekijkt, man of vrouw maakt dan even niet uit, vind ik het een godswonder dat er sowieso wat goeds uitkomt.

Dat je onbewust een fout maakt, wil niet zeggen dat je er in je onderbewuste heel veel mee bezig bent hoor. Is gewoon een neuraal draadje wat even verkeerd verbonden wordt.

Wel vervelend maar ik zou me er geen zorgen over maken, het is zowel mij als mijn man ook wel eens overkomen.

'tja de aftakeling slaat weer genadeloos toe', zeggen we dan schaapachtig, omdat het wel genant is natuurlijk.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
briefjes met hartjes

het is dat ik kinderen heb anders had ik er nooit een gehad
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
Hoi Boterhamzakje,

Ik zou me er niet teveel zorgen over maken! Ik denk echt dat hij uit gewoonte de letter van zijn ex geschreven heeft.

Ik heb het zelf ook meerdere malen gehad, dat ik mijn man bij mijn ex zijn naam noemde. Echt pure gewoonte, 13 jaar noem je iemand zo, dat zit gewoon in je systeem, net zoals je iedere dag dezelfde weg rijdt uit automatisme.

Ik heb zelfs een keer een kerstkaart verstuurd, met de naam van mijn ex erop! Mijn vriendin aan wie de kaart was gericht, belde mij lachend op, ze zei weet je wel wat er op je kaart stond? Tja, het ging gewoon automatisch! Maar toen schaamde ik me wel! Maar never nooit niet dat ik mijn ex terrug wil, al was hij de laatste man op aarde! Dit om aan te geven dat dit echt macht der gewoonte is en verder niets!

Groetjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven