Kan mijn ex (hoe duidelijk hij ook is) niet loslaten

09-12-2008 15:14 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 2 jaar een relatie gehad met naar mijn gevoel mijn soulmate. Na veel ruzies heeft hij er nu bijna een jaar terug een punt achter gezet.

In het afgelopen jaar hebben we het nog een paar keer onofficieel geprobeerd, maar telkens ergert hij zich aan me omdat ik te snel te veel wil. En met teveel bedoel ik er direct in springen met veel telefoontjes enz.

Als hij zich dan ergert scheldt hij me uit, schreeuwt hij tegen me dat het uit is en het moet accepteren waar ik verdrietig van word, maar toch blijf bellen.

Ik heb hem by the way in de tussentijd vaak erop "betrapt" al bezig te zijn met anderen meiden.

Nu heb ik zelf het gevoel dat het afgelopen moet zijn, want ik ga hier IN MN EENTJE kapot aan terwijl hij rustig verder leeft. Het blijkt alleen telkens niet te lukken.

Wie heeft dit ook meegemaakt en heeft tips hoe ik hem toch met rust kan laten en verder kan gaan met mijn eigen leven?

Alvast bedankt,

Reliesa
Alle reacties Link kopieren
quote:bosaapje schreef op 09 december 2008 @ 16:49:

Ik heb de rest van de reacties nog niet gelezen want oooo....mijn handen begonnen te jeuken.

Waar is jouw TROTS?

Jij bent gek om hem zo achterna te lopen. Ik weet niet hoe oud je bent maar een normaal mens doet dat niet....

Als je ECHT van hem houdt laat je hem los!

Ik kan me voorstellen dat je ex je gaat haten want geloof me maar....

Ik heb het andersom meegemaakt en het geeft haatgevoelens en geen greintje respect meer voor diegene die niet snapt dat de relatie OVER is.....

TIP: Geef jezelf een trap in je reet!

Nou hallo zeg, geen normaal mens? Lekker kort door de de bocht weer. En loslaten omdat je van iemand houdt gaat negen van de tien keer ook niet op. Kon het maar zo makkelijk. Helaas is het mij ook welleens gebeurd, en denk meer mensen met mij. Ik beschouwd mezelf niet echt als abnormaal.(of toch wel )

Dat je jezelf compleet voor lul zet bij de andere partij ben ik wel met je eens, maar ja een mens is ook maar een mens

Ik zou zeggen alle contact verbreken. Msn, mail, telefoon nummer wissen. En weet ik veel wat allemaal nog meer. Heeft mij wel geholpen. Dramaqueen dat ik was dacht ik nooooooit meer een andere vent te vinden. Gelukkig kreeg ik ongelijk! Dus ja nu maar even door de zure appel heen, hoe klote het ook is...

Daarna ben je ervanaf

En ja toch maar gaan stoppen met het constant contact zoeken enz. Ik heb mezelf echt vreselijk voor lul gezet bij die gozer, met mijn bord voor mijn kop! Had beter wat nuttigers kunnen gaan doen toen. Komt wel goed, is wel moeilijk...maar komt wel weer goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven