Klaar met alles
dinsdag 29 juni 2010 om 11:28
Ken je dat gevoel klaar met alles te zijn? Ik zit er even helemaal doorheen op persoonlijk vlak.
Tijd terug een leuke man ontmoet, die er helemaal voor leek te gaan. Ineens toch bindingsangst en er een eind aan gemaakt en nu zie ik foto's verschijnen van hem met een nieuwe vriendin. (ik weet dat ik niet op sites moet kijken ook al heb ik hem verwijderd, maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen). Daarnaast wel andere mannen ontmoet, maar het zijn allemaal zulke nietszeggende contacten geweest, waar ik nu helemaal niet meer op zit te wachten.
Daarnaast heb ik een nieuwe baan die ik superleuk vind, maar daardoor heb ik moeite met het indelen van mijn tijd. Het is ook in een andere stad en ik twijfel of ik hierheen moet verhuizen of niet. (scheelt veeeeeel reistijd). Dan zou ik een nieuw leven beginnen en afstand nemen van sommige vriendinnen, waar ik de laatste tijd toch niet veel aansluiting bij kan vinden aangezien die allemaal samen zijn gaan wonen en heel serieus aan het worden zijn.
Voor stappen weet iedereen mij altijd wel te vinden omdat ik altijd in ben voor leuke dingen, maar ik wil ook eens meer diepgang en 'iets anders'.
Kan wel huilen vandaag, al een maand eigenlijk. Ik weet even niet hoe ik dit alles weer een positieve twist moet geven, terwijl ik normaal gesproken redelijk optimistisch in het leven sta. Iemand ervaring hiermee of tips?
Tijd terug een leuke man ontmoet, die er helemaal voor leek te gaan. Ineens toch bindingsangst en er een eind aan gemaakt en nu zie ik foto's verschijnen van hem met een nieuwe vriendin. (ik weet dat ik niet op sites moet kijken ook al heb ik hem verwijderd, maar kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen). Daarnaast wel andere mannen ontmoet, maar het zijn allemaal zulke nietszeggende contacten geweest, waar ik nu helemaal niet meer op zit te wachten.
Daarnaast heb ik een nieuwe baan die ik superleuk vind, maar daardoor heb ik moeite met het indelen van mijn tijd. Het is ook in een andere stad en ik twijfel of ik hierheen moet verhuizen of niet. (scheelt veeeeeel reistijd). Dan zou ik een nieuw leven beginnen en afstand nemen van sommige vriendinnen, waar ik de laatste tijd toch niet veel aansluiting bij kan vinden aangezien die allemaal samen zijn gaan wonen en heel serieus aan het worden zijn.
Voor stappen weet iedereen mij altijd wel te vinden omdat ik altijd in ben voor leuke dingen, maar ik wil ook eens meer diepgang en 'iets anders'.
Kan wel huilen vandaag, al een maand eigenlijk. Ik weet even niet hoe ik dit alles weer een positieve twist moet geven, terwijl ik normaal gesproken redelijk optimistisch in het leven sta. Iemand ervaring hiermee of tips?
dinsdag 29 juni 2010 om 11:35
Nieuwe start werkt inderdaad heerlijk en verhelderend ook. Je wordt 'gedwongen' om nieuwe banden en contacten aan te gaan, en zo te horen ga je daar alleen maar op vooruit en verbrand je niet echt heel veel schepen.
Veel plezier met je leuke baan, en meer vrije tijd die je leuk gaat indelen in nieuwe woonplaats!
Veel plezier met je leuke baan, en meer vrije tijd die je leuk gaat indelen in nieuwe woonplaats!
dinsdag 29 juni 2010 om 11:42
dinsdag 29 juni 2010 om 13:30
Verhuizen zou wel kunnen, maar het wordt dan de derde keer in een halfjaar. Daarvoor ben ik op reis geweest en sinds ik terug ben kan ik mijn draai niet helemaal meer vinden. Ik probeer de goede dingen in het leven wel te zien en ik weet ook welke dat zijn, maar het is momenteel een gevoel van paniek, ongelukkig zijn en prikkelbaarheid dat overheerst. Ik zou meer met de dag willen leven en minder willen nadenken, maar ik kan het niet uitzetten, mijn emoties beheersen mijn gemoedstoestand.
woensdag 30 juni 2010 om 17:34
vrijdag 2 juli 2010 om 13:10
@iones Dank je wel, ik ga de stap ook gewoon nemen denk ik. Heb ook al vaker gedacht aan een bezoekje aan de huisarts, soms kan het zo opluchten om je verhaal te doen zonder dat je het gevoel hebt dat je mensen ermee belast. Heb vandaag ook een boek gekocht: 'Het dertigers dilemma', er zijn denk ik een hoop mensen tussen 25-35 met vragen en keuzes waar ze mee zitten. Ik ben benieuwd.