koosnaampje.......
zondag 23 januari 2011 om 19:06
Grrr......mijn vriend gebruikt als koosnaampje voor mijn borsten vaak: 'de jongens' En dat vindt hij zelf enorm grappig........
En hij lacht nog harder als ik zeg dat ik dat écht een stom koosnaampje vind.
Verder is hij erg lief, hoor, en ik vind het nou ook weer niet heel erg storend, maar ben nu wel benieuwd welke koosnaampjes bij jullie de revue passeren?????
En hij lacht nog harder als ik zeg dat ik dat écht een stom koosnaampje vind.
Verder is hij erg lief, hoor, en ik vind het nou ook weer niet heel erg storend, maar ben nu wel benieuwd welke koosnaampjes bij jullie de revue passeren?????
zondag 23 januari 2011 om 19:46
Wij houden het hier gewoon bij "lieverd" "lief" of "schat". Ik wil mijn vriend ook wel eens bij zijn tweede naam noemen, gewoon omdat ik die zo mooi vind.
Mijn borsten hebben gelukkig geen koosnaampje. Die worden gewoon 'borsten" of "tieten" genoemd. En ik heb het zelf regelmatig over mijn "titten".
Mijn borsten hebben gelukkig geen koosnaampje. Die worden gewoon 'borsten" of "tieten" genoemd. En ik heb het zelf regelmatig over mijn "titten".
zondag 23 januari 2011 om 20:02
zondag 23 januari 2011 om 20:07
En de kat heet kitty poo of knorrie of schattebrokje. Denk dat koosnaampje in je systeem zit of juist niet. Blijkbaar vind jouw vriend het leuk maar jij niet. Jij wil graag Serieus genomen worden. Zeg het tegen hem op een moment dat hij je serieus neemt, dat je het vervelend en kwetsend vind. Spreek samen een leuk koosnaampje af?
zondag 23 januari 2011 om 20:16
quote:Tickel schreef op 23 januari 2011 @ 19:46:
Bouwvakker, omdat ik soms zo lomp kan zijn en dingen stuk maak.
Hihi hier hetzelfde!
En op moment 'snuifje' omdat ik zwaar verkouden ben en de hele dag snuffend in huis rond loop. Ik hoop dat die koosnaam snel voorbij is, en niet omdat ik me daaraan erger, eerder aan de reden waarom Oh, en soms ben ik 'zijn hangbuikzwijntje'. Geen commentaar Aan de andere kant noem ik hem dan wel eens 'kale', of 'ouwe', gewoon om hem te plagen.
Bouwvakker, omdat ik soms zo lomp kan zijn en dingen stuk maak.
Hihi hier hetzelfde!
En op moment 'snuifje' omdat ik zwaar verkouden ben en de hele dag snuffend in huis rond loop. Ik hoop dat die koosnaam snel voorbij is, en niet omdat ik me daaraan erger, eerder aan de reden waarom Oh, en soms ben ik 'zijn hangbuikzwijntje'. Geen commentaar Aan de andere kant noem ik hem dan wel eens 'kale', of 'ouwe', gewoon om hem te plagen.