Lang douchen

13-03-2017 21:15 105 berichten
Alle reacties Link kopieren
weg
anoniem_301561 wijzigde dit bericht op 23-12-2017 22:19
99.37% gewijzigd
Lijkt me tamelijk gezeur... Als de enige wc van het huis ook in die ruimte zit kan ik me voorstellen dat het irritant is maar anders is het onzin om je huisgenoot daar op aan te spreken. Wees blij dat niet iedereen om klokslag 7:00 een half uur badkamertijd hoeft te hebben.
Hoe lang dan? Ik heb er hier een in huis die de drie kwartier wel volmaakt. We spreken dus ook altijd een volgorde af en eindtijd.
To zegt dit:

Ze meldt het vaak wel van tevoren als ze gaat douchen (deden we hier in huis voordat zij kwam ook al omdat de wc daar ook is) maar als ik in mn kamer bezig ben met iets dan meldt ze het natuurlijk niet.

Ik ga er dus vanuit dat ze dus niet nog een andere wc hebben in huis.
Hoe lang? is lang dan?
Maar waarom vind het het dan irritant? Omdat je dan niet naar de WC kunt? Vind het juist wel goed dat ze het even meldt dan kun je nog even naar de WC.

Ken iemand die rustig 90 minuten in bad ging liggen op tijden dat het niet uit kwam en dat wist hij ook. Daardoor vaak zat met nat haar of heel vet haar de deur uit gemoeten omdat ik amper/geen tijd meer had voor een douche. Persoon melde het nooit. Veel klagen hielp niet dus toen ben ik zelf maar uitgebreid gaan douchen etc waardoor persoon dus zelf geen tijd meer had om te douchen en toen viel het kwartje eindelijk.
quote:tonkje schreef op 13 maart 2017 @ 21:23:

[...]

Nou, als ik een pot thee opheb, vind ik een uur moeten wachten erg vervelend!Maar ze zegt vantevoren dat ze gaat douchen. Dus dan kan je nog naar de wc. En als je dan niet hoeft en je weet dat ze gaat douchen en dán een hele pot thee opzuipt... Dan doe je het maar in de wasbak
Ze gaat zelfs maar om de 1-2 dagen nou dan zou ik helemaal niet klagen
quote:closednote schreef op 13 maart 2017 @ 21:34:

Maar waarom vind het het dan irritant? Omdat je dan niet naar de WC kunt? Vind het juist wel goed dat ze het even meldt dan kun je nog even naar de WC.

Ken iemand die rustig 90 minuten in bad ging liggen op tijden dat het niet uit kwam en dat wist hij ook. Daardoor vaak zat met nat haar of heel vet haar de deur uit gemoeten omdat ik amper/geen tijd meer had voor een douche. Persoon melde het nooit. Veel klagen hielp niet dus toen ben ik zelf maar uitgebreid gaan douchen etc waardoor persoon dus zelf geen tijd meer had om te douchen en toen viel het kwartje eindelijk.Ze meldt het vaak wel van tevoren als ze gaat douchen (deden we hier in huis voordat zij kwam ook al omdat de wc daar ook is) maar als ik in mn kamer bezig ben met iets dan meldt ze het natuurlijk niet. En stiekem vind ik dat dus irritant.
Haha, jezus.

Ga je nuttig maken ofzo.
Blijkbaar zegt ze het dus vaak ook niet als ik de OP goed lees.
Wow, veel reacties!

Ik begrijp dat ik zeur. Sorry, haha

De enige wc is inderdaad daar.

Ze doucht gemiddeld een half uur. Ik weet dat ze doucht want ik hoor de douche lopen dan, ze is niet aan het tutten met makeup ofzo.

Verder gebruikt ze de badkamer wel Hgewoom voor tandenpoetsen en wassen maar dat is dan echt een paar minuten.

Een half uur lang?!

Hou even op zeg.
.
tessaa wijzigde dit bericht op 11-08-2017 17:55
Reden: privacy
98.88% gewijzigd
quote:prinses30 schreef op 13 maart 2017 @ 21:42:

Een half uur lang?!

Hou even op zeg.Jij vindt dat niet lang? Ik vind dat HEEL lang.
Zeur.
Een half uur is lang? Oeps voor mij....

Is dat inclusief afdrogen van haarzelf en uitdrogen van de douche?
Ik sta zelf ook altijd een half uur onder de douche als ik mijn haren moet wassen
Een half uur lang!?! Ik zou me eerder druk maken of je huisgenootje wel fris is...eens in de drie dagen een half uurtje douchen
quote:jellybelly schreef op 13 maart 2017 @ 21:43:

[...]

Jij vindt dat niet lang? Ik vind dat HEEL lang.

Echt? Nee dat vind ik niet lang nee.

Zeker niet als het op een tijdstip is dat er geen anderen de wachtrij staan.

Serieus: wat zou je hiervan willen zeggen?
quote:pejeka schreef op 13 maart 2017 @ 21:24:

Jullie delen een badkamer en ieder heeft het recht daar gebruik van te maken naar eigen inzicht. Lastig is alleen dat het toilet dus ook op die badkamer is en ik snap dat dat dan soms niet handig is, als jij hoge nood hebt en iemand anders staat nog even langdurig onder de douche. Maar goed, dat wist je, dat de indeling van dat huis zo was, toen je er kwam wonen.

Zo lang die ander niet extreem lang onder de douche staat (en 10 minuten of een kwartier vind ik niet extreem), kan je niet zeuren.10 minuten is te kort toch?
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Dat je dat bij hoge uitzondering eens doet om op te warmen/af te koelen/scheren/extra te tutten, oke. Maar als je daar een gewoonte van maakt... Je bent na 10 minuten toch wel klaar met jezelf wassen? Dan sta je 20 minuten doelloos onder stromend water.
Ik zou er als huisgenootje niet op zitten te wachten als ik zou moeten melden dat ik ging douchen en dat je dan als antwoord krijgt: "goed dat je het zegt, ik moet hoognodig kakken, dus dan ga ik nog even snel."
quote:jellybelly schreef op 13 maart 2017 @ 21:47:

Dat je dat bij hoge uitzondering eens doet om op te warmen/af te koelen/scheren/extra te tutten, oke. Maar als je daar een gewoonte van maakt... Je bent na 10 minuten toch wel klaar met jezelf wassen? Dan sta je 20 minuten doelloos onder stromend water.Jup. Ik sta de eerste 20 min als een zombie onder de douche, daarna ga ik eens wat doen.
Ze doucht om de dag of om de twee dagen een half uurtje.

Hoelang sta jij dan onder de douche?

Ik douche elke dag toch wel 10 minuten denk ik. Om de tweede dagen m'n haar was dat tot halverwege m'n rug komt, dus dan sta ik 15 minuten onder de douche.

Dus eigenlijk sta ik in een week langer onder de douche dan jouw huisgenoot.
Jeetje meid. Wat een wereldprobleem. Zit je de hele dag aan de schijterij ofzo dat jij je hier druk om maakt? Ik heb ook in een studentenhuis gewoond en zou niet weten hoelang iedereen eronder stond. Zit je met een zuinig mondje te luisteren hoelang ze eronder staat? Pas maar op hoor dat je straks niet het zeikerige huisgenootje word.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven