** LDR deel 13 **

woensdag 27 januari 2010 om 11:20
woensdag 27 januari 2010 om 12:49
Idd, met antibiotica moet je oppassen, in landen zoals de USA (en nog veeeel meer andere landen) wordt het veel te vaak onnodig voorgeschreven, vaak om patienten tevreden te stellen.
Daardoor worden complete bacterie stammen resistent, en krijg je erg resistente bacterien, zoals MRSA, waar nog maar erg weinig middelen tegen werken
Toevallig ben ik overgevoelig voor 2 groepen antibiotica (sulfonamides en betalactamen) dus ik zal ze sowieso niet te vaak gebruiken Maar dat is een serieus probleem in ontwikkelde landen
Het Nederlands beleid mbt antibiotica is trouwens een van de beste ter wereld
Daardoor worden complete bacterie stammen resistent, en krijg je erg resistente bacterien, zoals MRSA, waar nog maar erg weinig middelen tegen werken
Toevallig ben ik overgevoelig voor 2 groepen antibiotica (sulfonamides en betalactamen) dus ik zal ze sowieso niet te vaak gebruiken Maar dat is een serieus probleem in ontwikkelde landen
Het Nederlands beleid mbt antibiotica is trouwens een van de beste ter wereld
woensdag 27 januari 2010 om 16:17
Ik wil er wel nog even een begeleidend mailtje bij doen. Voordat ik Mr Lek wis. Dat kan toch wel?
Nou ja, trouwens, ik wil dat zelf gewoon. eigenlijk boeien of dat kan.
Ik ben blij: de examenmaand is officieel over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu nog de punten...
Maar nou en. Tis over. HEERLIJK!
Ga nu even al het papierwerk van mijn laatste jordanie reis in orde maken, kijken wat ik aan doen als ik morgen uit ga (dilemma's dilemma's) en vroeg naar bed want moet morgen om 7.30 in Antwerpen staan voor een studiedag in het UZA.
Nou ja, trouwens, ik wil dat zelf gewoon. eigenlijk boeien of dat kan.
Ik ben blij: de examenmaand is officieel over!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu nog de punten...
Maar nou en. Tis over. HEERLIJK!
Ga nu even al het papierwerk van mijn laatste jordanie reis in orde maken, kijken wat ik aan doen als ik morgen uit ga (dilemma's dilemma's) en vroeg naar bed want moet morgen om 7.30 in Antwerpen staan voor een studiedag in het UZA.
woensdag 27 januari 2010 om 16:40
Mail is verstuurd.
Met nog een foto om het af te leren.
Ja ik ben erg.
Ik weet het.
Heb dit geschreven:
Ha die Mr Lek,
Ik dacht, ff een mailtje erbij voordat ik je van Paiq haal en je denkt: huh?!
Had voor jou graag van mijn principes afgestapt. Alhoewel, dat had ik al gedaan. Je brengt het geilste in me naar boven Het was dan ook wachten waar, wanneer en hoe je in mijn bed zou belanden. Maar ergens ging het fout -snap nog steeds niet waar- Dingen als "te hard van stapel lopen" waren er op eens. Terwijl ik dacht: man zeur niet stap in de trein en lig in mijn bed en laat me de hoeken van de kamer zien
Heb geen zin om smsjes/ foto's of mailtjes te sturen en geen respons te krijgen en dat het zo is dat we alleen contact hebben wanneer het jou uitkomt. Nou ja, het zal bij een fantasie blijven. Het is graag of niet. En blijkbaar is het niet. Ook prima dan.
Nemo
Ps Nog 1 om het af te leren
------------
Dat dus.
Zal wel geen antwoord krijgen. Hoeft ook niet. Wilde alleen dit nog wel even zeggen en heb ik nu gedaan.
Next
Met nog een foto om het af te leren.
Ja ik ben erg.
Ik weet het.
Heb dit geschreven:
Ha die Mr Lek,
Ik dacht, ff een mailtje erbij voordat ik je van Paiq haal en je denkt: huh?!
Had voor jou graag van mijn principes afgestapt. Alhoewel, dat had ik al gedaan. Je brengt het geilste in me naar boven Het was dan ook wachten waar, wanneer en hoe je in mijn bed zou belanden. Maar ergens ging het fout -snap nog steeds niet waar- Dingen als "te hard van stapel lopen" waren er op eens. Terwijl ik dacht: man zeur niet stap in de trein en lig in mijn bed en laat me de hoeken van de kamer zien
Heb geen zin om smsjes/ foto's of mailtjes te sturen en geen respons te krijgen en dat het zo is dat we alleen contact hebben wanneer het jou uitkomt. Nou ja, het zal bij een fantasie blijven. Het is graag of niet. En blijkbaar is het niet. Ook prima dan.
Nemo
Ps Nog 1 om het af te leren
------------
Dat dus.
Zal wel geen antwoord krijgen. Hoeft ook niet. Wilde alleen dit nog wel even zeggen en heb ik nu gedaan.
Next
woensdag 27 januari 2010 om 16:44

woensdag 27 januari 2010 om 19:14
Nemo! Je had 't over nog 4 dagen en dan ga ik 'm wissen, maar die 4 dagen zijn nog niet voorbij toch? Het is nu te laat, maar ik vind deze mail sturen echt 'n compleet onbegrijpelijke actie. Compleet onbegrijpelijk. Want hoewel die mr. Lek dus best leuk, lief, geil en aardig kan DOEN, hij IS het NIET. Het is een eikel eerste klas, anders had ie nml. ook moeite voor jou gedaan. Je doet jezelf enorm teniet door toch reacties te proberen te ontlokken, ook al zeg je dat het niet de bedoeling was met die mail. Want wat voegt het voor jezelf toe om nog zo'n mail te sturen en niet alles rigoureus te wissen? Dan zit er toch hoop dat ie ineens wel contact gaat opnemen? Wat ie overigens nog steeds kan doen, want hij heeft jouw gegevens nog, die verdwijnen niet als jij hem wist.
His loss.
En nou weet ik de rest allemaal niet meer
Oh ja, de minder belangrijke info, die dan wel. Es, in BE moet je idd 'n briefje van de dokter hebben als je je ziek meldt. Nogal kinderachtig vind ik. Kost alleen maar 'n hoop gedoe en nutteloze bezoekjes lijkt me, iemand gaat zich echt niet minder snel ziek melden als ie naar de dokter moet, toch? Ziek is ziek.
Mooi dat die au-pair weg is Ine, goed opgelost. Heb je haar ouders nog gemaild? En iets terug gehoord?
Spijker, dat verdriet om bassist is toch hartstikke logisch? Ook al was 't kort, dat wil niet zeggen dat 't niet heftig was?
Ik denk dat er ook nog 'n staartje aan zit, maar ik weet nog niet hoe.
His loss.
En nou weet ik de rest allemaal niet meer
Oh ja, de minder belangrijke info, die dan wel. Es, in BE moet je idd 'n briefje van de dokter hebben als je je ziek meldt. Nogal kinderachtig vind ik. Kost alleen maar 'n hoop gedoe en nutteloze bezoekjes lijkt me, iemand gaat zich echt niet minder snel ziek melden als ie naar de dokter moet, toch? Ziek is ziek.
Mooi dat die au-pair weg is Ine, goed opgelost. Heb je haar ouders nog gemaild? En iets terug gehoord?
Spijker, dat verdriet om bassist is toch hartstikke logisch? Ook al was 't kort, dat wil niet zeggen dat 't niet heftig was?
Ik denk dat er ook nog 'n staartje aan zit, maar ik weet nog niet hoe.
woensdag 27 januari 2010 om 19:17
woensdag 27 januari 2010 om 19:20
Ja, en wat Isiss zegt dus. Waarom heb je die foto meegestuurd!!!! Ik weet dat dit een lullige opmerking van mij is... maar hij denkt nu niet 'damn dit mis ik' maar 'oh, ze wil blijkbaar laten zien wat ik mis'. Maargoed, wat jij zegt is ook waar, je doet lekker wat je zelf wilt en wat hij vindt is niet belangrijk.
woensdag 27 januari 2010 om 19:32
He dames, van jullie is het nooit goed! Bassist gooit mij van fb zonder berichtje, en iedereen zegt dat hij een klootzak is dat hij dat berichtloos doet.
Nemo gooit mr. Lek eraf mét mail en dat is dan ook weer niet goed.
Of liggen de standaarden voor mannen en vrouwen anders?
Nemo gooit mr. Lek eraf mét mail en dat is dan ook weer niet goed.
Of liggen de standaarden voor mannen en vrouwen anders?
I only get one shot at life - so I shoot to kill
woensdag 27 januari 2010 om 19:37
Voor mij als buitenstaander met beperkte info zijn de situaties niet te vergelijken.
Bassist was iemand met wie je eigenlijk wel een soort relatie had, op wie je verliefd was en hij op jou, met wie je het bed gedeeld hebt, en met wie je er voor wou gaan. Toen heeft hij zich bedacht, wat dus een extreem moeilijke situatie is als er een oceaan tussen jullie zit (en anders ook wel maar nu nog meer).
Mr. Lek is een internetpersonage met wie Nemo heeft gechat, die ze nooit echt heeft gezien, wel seksplaatjes en praat uitgewisseld en wat ze zogenaamd allemaal van plan zijn met elkaar te doen. Hij komt niet over de brug en zij stuurt een berichtje waaruit blijkt dat zij dat nog steeds wel heel graag wil.
In Nemo's geval had ik hem er gewoon uitgekickt zonder bericht, en het zou dan best eens kunnen zijn dat hij dán opeens wakker wordt en interesse toont (zoals alle mannen). Nu blijft hij de overhand houden en weet hij dat zij nog steeds geïnteresseerd is en ook wel geïnteresseerder dan hij en dat misschien / waarschijnlijk ook wel blijft. Hij kan te alle tijden weer contact opnemen als hij geil is, zonder veel kans op een blauwtje. Dat vind ik zelf geen fijne positie, als ik Nemo zou zijn (als ik Mr. Lek ben naturlijk wel, het is de allerprettigste positie).
In Bassists geval had hij jou, gewoon uit meevoelendheid wel kunnen zeggen, Spijker, je weet dat ik verder ga met mijn ex, ik vind het daarom beter om geen contact meer met je te hebben, het ga je goed.
Als Bassist jou een geil plaatje had gestuurd dan zou ik dat ook vreemd hebben gevonden. Als jij hem er één had gestuurd had je jezelf wel weer precies in dezelfde positie geplaatst als Nemo nu.
Zo denk ik er over.
Bassist was iemand met wie je eigenlijk wel een soort relatie had, op wie je verliefd was en hij op jou, met wie je het bed gedeeld hebt, en met wie je er voor wou gaan. Toen heeft hij zich bedacht, wat dus een extreem moeilijke situatie is als er een oceaan tussen jullie zit (en anders ook wel maar nu nog meer).
Mr. Lek is een internetpersonage met wie Nemo heeft gechat, die ze nooit echt heeft gezien, wel seksplaatjes en praat uitgewisseld en wat ze zogenaamd allemaal van plan zijn met elkaar te doen. Hij komt niet over de brug en zij stuurt een berichtje waaruit blijkt dat zij dat nog steeds wel heel graag wil.
In Nemo's geval had ik hem er gewoon uitgekickt zonder bericht, en het zou dan best eens kunnen zijn dat hij dán opeens wakker wordt en interesse toont (zoals alle mannen). Nu blijft hij de overhand houden en weet hij dat zij nog steeds geïnteresseerd is en ook wel geïnteresseerder dan hij en dat misschien / waarschijnlijk ook wel blijft. Hij kan te alle tijden weer contact opnemen als hij geil is, zonder veel kans op een blauwtje. Dat vind ik zelf geen fijne positie, als ik Nemo zou zijn (als ik Mr. Lek ben naturlijk wel, het is de allerprettigste positie).
In Bassists geval had hij jou, gewoon uit meevoelendheid wel kunnen zeggen, Spijker, je weet dat ik verder ga met mijn ex, ik vind het daarom beter om geen contact meer met je te hebben, het ga je goed.
Als Bassist jou een geil plaatje had gestuurd dan zou ik dat ook vreemd hebben gevonden. Als jij hem er één had gestuurd had je jezelf wel weer precies in dezelfde positie geplaatst als Nemo nu.
Zo denk ik er over.
woensdag 27 januari 2010 om 19:41
Hahahaha Isiss: welcome back
Ik weet ook jullie hebben allemaal gelijk.
Maar ik voel me er ook ok bij.
En als ie nu nooit meer wat laat horen is het prima.
Over 3 dagen gooi ik hem van fb en hyves af en dan is het klaar.
Maar true, true, als ie wel wat laat horen mag ie nog steeds mn bed in en dat is erg van mij want ja hij is een klootzak. Nou en. Hij mag nog steeds een klootzak in mijn bed zijn.
Marg, ik denk ook da thij dat denkt bij de foto, had ik van tevoren ook al bedacht, maar ik wou het er toch bij. Gewoon voor mezelf.
Dus, jullie mogen allemaal me een schop onder mn kont geven, maar ik voel me er goed bij. Dan is het goed toch?
HIj gaat trouwens toch niks laten horen, anders had ik het wel al gehad, een mail. Dus, klaar. Volgende hoofdstuk.
Ik weet ook jullie hebben allemaal gelijk.
Maar ik voel me er ook ok bij.
En als ie nu nooit meer wat laat horen is het prima.
Over 3 dagen gooi ik hem van fb en hyves af en dan is het klaar.
Maar true, true, als ie wel wat laat horen mag ie nog steeds mn bed in en dat is erg van mij want ja hij is een klootzak. Nou en. Hij mag nog steeds een klootzak in mijn bed zijn.
Marg, ik denk ook da thij dat denkt bij de foto, had ik van tevoren ook al bedacht, maar ik wou het er toch bij. Gewoon voor mezelf.
Dus, jullie mogen allemaal me een schop onder mn kont geven, maar ik voel me er goed bij. Dan is het goed toch?
HIj gaat trouwens toch niks laten horen, anders had ik het wel al gehad, een mail. Dus, klaar. Volgende hoofdstuk.

woensdag 27 januari 2010 om 19:46
Ah nee!!!! Ik hoop dat je tegen die tijd van gedachten bent veranderd! En natuurlijk, als je je er zelf goed bij voelt is het helemaal prima. En zo'n kerel zie je toch nooit meer, ken je niet en heeft je niet eens ooit gezien dus wat maakt het uit wat hij denkt? Dat ben ik wel met je eens.
Maarreehhhh.... waarom wou je het 'voor jezelf'? Niet als kritiek maar dat snap ik niet, wat heb je er aan, waarom voel je je dan goed over jezelf...?
Maarreehhhh.... waarom wou je het 'voor jezelf'? Niet als kritiek maar dat snap ik niet, wat heb je er aan, waarom voel je je dan goed over jezelf...?