leuke collega the sequel

29-08-2012 11:48 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
tijdje terug heb ik hier geplaatst over een collega die ik leuk vind... nou heb eindelijk de stoute schoenen aangetrokken, hem een mail gestuurd... reactie ontvangen dat hij 'wel wat met me wil gaan drinken maar puur vriendschappelijk'. Zucht... heb ik daar al die weken om lopen dromen en gedacht dat hij me ook wel zag zitten. Wat zou ik nu doen, maar niet gaan? Of toch wel onder het motto van vriendschap en elkaar beter leren kennen? Als hij het meteen zo direct zegt, dan sluit hij alles al uit, wat ik ontzettend jammer vind want ik vroeg hem zelf ook niet om meteen te gaan trouwen. Een vriendin zegt dat ik gewoon moet gaan maar ik weet het niet hoor. Wat zouden jullie doen in zo'n geval?
Gewoon gaan, misschien valt ie tegen, ben je meteen van je verliefdheid af. Misschien is hij wel leuk en heb je een leuke middag... En misschien sta je over een paar jaar naast elkaar bij het altaar :-)
He is just not that into you. Zet m uit je hoofd. Dus: je kunt wel gaan maar het wordt niet wat jij had gehoopt. Als je jezelf die pijn/confrontatie wilt besparen zou ik niet gaan.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
He's just not that into you.

Nu een grote meid zijn en zeker een keer wat met hem gaan drinken. En voor de rest: next!
haha grappig dat zijn nou precies de twee opties die ik ook naast elkaar leg eerst maar even die droom uit mijn hoofd dan, want ik had echt het idee dat hij me ook wel zag zitten.
Ik zou wel gaan. Je laat je naar hem toe ook wel een beetje laat kennen als je nu direct niet meer geinteresseerd bent.

Als je op een romantische manier in iemand geinteresseerd bent, is het toch ook leuk om gewoon eens een leuk gesprek te hebben en een drankje te doen. Ook al weet je wel dat er zeer waarschijnlijk niets uit zal groeien.

Je toont een stuk meer lef en durf als je gewoon met m gaat drinken en hopelijk zal hij je dan in ieder geval blijven herinneren als die stoere meid die ondanks dat ze een blauwtje liep, nog wel gewoon gezellig mee ging voor een drankje.
septembergirl dat vind ik een mooie! miss moet ik dat maar doen ja en dan hem vergeten. Gelukkig nog maar een paar maanden collega's...
Sowieso niet stiekem hopen op meer. Zijn mailtje was namelijk echt een hele duidelijke not into you.
ja daar ben ik dus bang voor dat ik het alleen maar meer ga rekken doordat ik nu toch met hem ga afspreken... en dat ik toch stiekem ga hopen. Daar moet ik eerst maar even vanaf zien te komen, even mijn krachten weer verzamelen of zo. Dat ik het ga zien als gewoon gezellig en verder niks. Maar dat vind ik dus wel heel moeilijk en voorlopig is de teleurstelling even heel erg groot. Kijken of ik die balans ga vinden want ik wil me ook weer niet laten kennen naar hem toe, het liefst ga ik nu gewoon toch wat drinken natuurlijk.

Verdorie, wat is dat toch, ik voelde me aardig goed als single en dan gooit iemand je weer even helemaal overhoop, je hebt dan toch weer even de hoop van goh misschien toch deze keer dan wel? Hij kwam aardig vaak een praatje met me maken, gisteren nog dat hij graag wat uitgebreider zijn vakantie met me zou willen bespreken. Dan is dit toch wel een domper, toch dingen gezien die er niet waren.
Als je genoegen neemt met een drankje: doen. Als je stiekem toch hoopt op meer: niet doen. What's the point? Misschien kan je hem overhalen tot meer? Misschien wel. Maar zou dat dan lang duren als hij al vanaf het begin heeft aangegeven het vriendschappelijk te willen houden....
He, wat vervelend. Zo direct ook.

Ik zou wel geneigd zijn iets terug te sturen om het ijs te breken.. Dat je het pijnlijke moment een beetje weg neemt. Maar ik weet niet hoe jullie werkrelatie is, wat zijn gevoel voor humor is en of dat kan.
Toen ik een heel aantal jaren geleden heel erg weg was van een leuke jongeman, liet hij me weten dat hij niet zat te wachten op een relatie en dat hij mij ook niet echt zag zitten.

hij wilde wel, gewoon vriendschappelijk, iets afspreken.

Ik besloot toen dat ik de kans toch wilde pakken om te zorgen dat we elkaar beter zouden leren kennen, zou hij me dan nog afwijzen dan zou ik me er bij neerleggen.

Na een aantal weken sloeg bij hem de vonk ook over, kregen we verkering. Nu zijn we 17 jaar bij elkaar, gelukkig getrouwd en 2 kinderen.

Ga gewoon maar hou in gedachten dat het misschien niets wordt. Als je het niet doet dan zal je het nooit weten en krijg je misschien spijt.

Succes!
hem overhalen ga ik zeker niet doen, dat werkt niet en dat weet ik. Daar schiet ik niks mee op en hallo als je daarvoor mensen moet gaan overtuigen dan wordt het ook niks, daar heb je gelijk in Lizzl. Alle smaken van wat er ook door mijn hoofd schiet worden hier ook genoemd. Mamsky, jouw verhaal is erg leuk! Ik had mezelf eigenlijk voorgenomen om er vanaf het begin open in te staan, zonder verwachting. Zou dat graag volhouden, en ik zou het ook wel weer heel erg jammer vinden als ik hem niet beter zou kunnen leren kennen.

Commotion onze werkrelatie is al niet heel erg superclose of zo, al kwam hij de laatste weken wel vaak een praatje maken. We hebben ook heel weinig gelegenheid om veel met elkaar om te gaan. Ik zit nu te bedenken wat ik kan terugsturen want ik wil idd ook niet al te lang niks laten horen, dan laat ik me ook maar kennen...even iets origineels bedenken .
Mijn man wou ook gewoon vriendschappelijk wat drinken, hij vond me wel "grappig"... Misschien dekt hij zichzelf in voor als het niet heel leuk word?! Zou gewoon mailen dat je het leuk vind en gelijk een voorstel, waar en wanneer! Geen verwachtingen maken, gewoon zien hoe het loopt.
Ik weet zeker dat ie wil neuken!!
je stelt voor om wat te gaan drinken. en dan twijfelen om wat te gaan drinken?

(wist je al of i vrijgezel was dan?)

maar buiten dat gewoon lekker wat drinken en met elkaa rover leuke dingen hebben (mocht er ooit wel wat uit groeien weet je in iedergeval toch wat maar van hem
Huh?
Ach, je verliest niks met een gezellig avondje. En wie weet word je verrast, kan zomaar zijn dat het ineens toch knettert en vonkt. Dat weet je van te voren gewoon niet. Door elkaar beter te leren kennen kan er ook ineens een vonk overslaan als die er nog niet was.
Het blijft altijd lastig zoiets. Had het zelf een tijdje terug ook. Niet dat ik al gek op iemand was maar wilde het wel onderzoeken, zeg maar. Hij was echt van dé klik en anders zit het er niet in. Ik ben nu volgens mij gefriendzoned maar een vriendin van me beweert anders.

Die zegt dat zijn interesse alleen maar groeit de laatste tijd. Ik ga zelf nu niks meer in die richting zeggen en afwachten wat hij doet maar we spreken regelmatig af (geen zoenen oid hoor) en hebben het gezellig dus vind het sowieso een leuke vriendschap, ook als daar niks van komt. Ik date ook gewoon door, zeg maar.
Als je er niks op tegen hebt om veroverd te worden door een man kan jezelf ook eens een poging doen iemand te veroveren
Weet je zeker dat hij vrijgezel is? Ik vind het typisch een opmerking voor een man die bezet is.
Don't worry be happy
Ach, je weet nooit hoe dingen kunnen lopen. Ik ga volgend jaar trouwen met mijn "one-night-stand" van 6 jaar geleden.
Heel herkenbaar haha.Een jaar of 5 terug had ik ook een collega wie ik wel zag zitten, waarna ik veel moed heb verzamelt om hem mee uit te vragen via de mail. Reactie terug (zover ik me goed herinner): Hij vond het aanbod hartstikke leuk en gezellig, en hij vond me ook een hele leuke meid, maar hij liet me al wel weten dat hij niet geintereseerd was en gewoon vrienschappelijk wat wilde drinken, en beter nog een keer met de hele collega groep!

Ja ik was best teleurgesteld. Mijn eerste gedachte: hij zal wel gay zijn hoe kan hij me nou niet zien zitten haha. Maar nooit een foto van hem gezien MET vriendin.. Misschien had ik wel gelijk

Tip voor jou: Gewoon gaan. Misschien gaat hij je wel hartstikke leuk vinden als hij je leert kennen.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde

jojojanneke, 7 uur geledenWeet je zeker dat hij vrijgezel is? Ik vind het typisch een opmerking voor een man die bezet is.

Zo klinkt het ook voor mij.
Dan zou het netter zijn als hij dat had geantwoord...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven