leuke meisje in mijn nieuwe klas

08-10-2018 23:50 47 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi ik ben benieuwd wat jullie van de volgende situatie vinden, ik ben sinds twee maanden met een nieuwe opleiding begonnen en er zit een leuk meisje in mijn klas, al vanaf dag 1 zitten we naast elkaar.

Na een paar weken hebben we telefoonnummers uitgewisseld en sinds toen zoekt ze veel contact met me via de whatsapp, ze stelt dan vragen als of ik een vrij weekend heb of dat ze haar huiswerk nog niet heeft gemaakt. vorige week was ik na de schooldag onderweg naar huis en toen kreeg ik een berichtje met doeiii!!! Ik merk dat ze als we op school zitten veel oogcontact maakt en steeds naast me komt zitten. Vandaag zat ik voor het eerst niet naast haar (wat ik jammer vond) in de pauze kwam ze naar me toe en zei dat ik na de pauze maar weer naast haar moest komen zitten, hierna gingen we koffie halen ( zij ging eigenlijk koffie voor mij halen) ook als ze achter me langs loopt legt ze haar handen op mn schouders, ze raakt me iig erg vaak aan.

Is dit alleen vriendschappelijk? Of is dit interesse?
Alle reacties Link kopieren
haha!
Hightower schreef:
23-10-2018 09:57
Jullie zijn echt 36 en 32???

Echt niet.
Alle reacties Link kopieren
We hebben helaas nog steeds geen drankje gedaan, ik krijg wel vaak als ik onderweg ben maar huis vanuit school een apje met doeii!!! Ook zijn we bijna de hele dag aan het appen waarbij ze vaak vraagt hoe mijn dag was of of ik lekker aan het werk ben. Een paar dagen geleden kreeg ik een apje met slaap lekker!!! xxx Ik ben erg sceptisch omdat ik in het verleden vaak heb gedacht dat iemand me leuk vond en later bleek dat ik of aan het lijntje gehouden werd of dat het uiteindelijk niets werd.
Alle reacties Link kopieren
Beetje apart allemaal. Een meisje, van 32? Ok, ik ben paar jaar ouder maar toch al jaren getrouwd en heb kinderen. Dan ben je toch wel een vrouw ipv meisje? En jij komt ook niet over als 36. Maar goed, dat doet er verder niet toe.
Ik snap alleen niet dat als je hele dagen met elkaar zit te appen, er nog geen 'date' geweest is. Als je constant appt en je bent beiden vrijgezel, waarom niet vragen of ze mee gaat naar die film die je nog steeds een keer wil zien, of gewoon een drankje doen. Ook al ziet zij het puur als vriendschappelijk, dan nog kan je toch samen een drankje doen? En dan zie je van daaruit wel verder.
Naar wat voor school gaan 32- en 36-jarigen?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik ben ook benieuwd hoe het gaat als we wat gaan drinken ( en jullie hebben gelijk het is een vrouw ipv een meisje ) maar mijn vraag was meer wat jullie mening was over haar signalen ( veel whatsappen, altijd naast me willen zitten, me aanraken of mijn aandacht vragen, naar me kijken in de klas etc ) ik zou gewoonlijk zeggen dat ze me leuk vind alleen heb ik zoveel slechte ervaringen in de liefde dat ik er erg sceptisch om ben begonnen.
Alle reacties Link kopieren
Pfff wat een ontzettend kinderachtig gedoe zeg. Ik word al moe als ik het lees :flag:
Alle reacties Link kopieren
Joh. Vraag haar mee naar de film, er zijn er weer genoeg uit.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Alle reacties Link kopieren
Maak nu maar een afspraak ..zo van wat doe je morgen...zullen we een hapje eten?
Niks engs aan .
Zie je wel hoe het loopt.
Alleen appen schiet niet op.
En als je al 36 en 32 bent is dit heel normaal om te doen.
Dat gedraai om elkaar heen snap ik niet zo goed.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of we om elkaar heen aan het draaien zijn, we hebben nog steeds geen drankje gedaan dit mede omdat ik veel werk en druk ben met mijn opleiding ( sociale leven staat op een erg laag pitje ) een paar weken geleden is ze begonnen met apjes af te sluiten met welterusten xxx en sinds vorige week met kussmileys ( dat blowing a kiss emoji) en we hebben truth or dare gespeeld via de app. Als ze naast me zit liggen onze armen regelmatig dicht tegen elkaar aan en laatst gingen we in de pauze samen naar de supermarkt en liep ze heel dicht tegen me aan. Ik voel de chemie ook wel en die blowing kiss emoji stuur je volgens mij niet naar iedereen ( maar hier kan ik me in vergissen) ik ben hier niet zo goed in :P maar dat was denk ik al duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Onderneem.
Actie
!

Even koffietje doen hoeft geen week te duren!
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!
Een week? Dit topic is inmiddels 2 maanden oud! Hoeveel hints moet die meid nog geven?
Je kunt ook te lang wachten hè, voor je het weet gaat een ander er mee vandoor.

P.S. Hoe kun je truth or dare spelen via de app? Het truth gedeelte snap ik nog wel, maar de dare? :confused:
Alle reacties Link kopieren
32 en 36??? Toen ik de OP had gelezen dacht ik dat het om brugklassers ging :worship:
Ik ben 32 jaar.. en geen meisje.
Het klinkt alsof je een puber bent.

Ga gewoon wat drinken en neem initiatief.
Dat gewacht schiet je niks mee op.
Tijdens het lezen van de OP dacht ik: Die TO wordt straks van het forum afgehaald wegens te jong. Blijkt het om dertigers te gaan. :nut:
Alle reacties Link kopieren
Dit gaat hem niet meer worden. Het is nu 12 december. Jullie zijn twee maanden te laat.
„Ik ben goddank helemaal niets” (Japi)
Dina80 schreef:
12-12-2018 00:51
Tijdens het lezen van de OP dacht ik: Die TO wordt straks van het forum afgehaald wegens te jong. Blijkt het om dertigers te gaan. :nut:

Welnee. Deel die leeftijden maar door twee, dan klopt het beter.
RikM schreef:
12-12-2018 09:46
Welnee. Deel die leeftijden maar door twee, dan klopt het beter.
Dat denk ik ook.
In ieder geval hoop ik dat dat het geval is, voor TO.
Alle reacties Link kopieren
Mijn hemel. Als je in de pauze tussen wiskunde en natuurkunde in havo 3 (ik hoop t echt) naar de supermarkt loopt zeg dan: joh, klasgenoot, volgens mij vinden we elkaar meer dan leuk of zit ik mis?
Hm zitten op jouw toetsenbord de 1 en 3 omgekeerd?

Hoe kun je wel de hele dag door appen, maar toch zo druk zijn dat even een drankje niet lukt? Je schreef twee maanden terug dat ze steeds begint over een afspraak maar het is er nog niet van gekomen. Nog even volhouden, dan lost dit probleem zich vanzelf op. Omdat haar interesse ook een keer ophoudt.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn te lang doorgegaan als vrienden komen nu niet meer uit die zone. Jammer!

Maar inderdaad ik dacht echt dat je 15 was om eerlijk te zijn, ik denk dat je nog niet veel ervaring hebt op het gebied van relaties?
Het is ook wel een beetje kwestie van tijd maken kan me niet voorstellen dat er in 2 maanden geen tijd is geweest waarbij jullie na de lessen niet even samen een drankje/hapje konden doen.

Ik denk wel dat ze interesse heeft/had maar als je nog langer de bood afhoudt stopt dat natuurlijk wel.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Hahahahaahahahahaha 32 en 36. Echt niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven