leuke middagbesteding op niet-normale trouwdag
donderdag 6 augustus 2009 om 09:37
www.leukedingendoen.nl
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
donderdag 6 augustus 2009 om 09:45
Door de Fata Morgana in de Efteling
Nee maar even serieus... Ik neem aan dat je iets romantisch wilt doen? Mijn eerste ingeving was picknicken, maar ja... Ook van het weer afhankelijk. Plus, daarvoor ga je al lunchen.
Wij hebben laatst een workshop koken bij kookstudio lisette in waalre gedaan, was erg leuk! Leuke sfeer ook en toch wel een beetje exclusief. Maar heel erg romantisch is het niet.
Nee maar even serieus... Ik neem aan dat je iets romantisch wilt doen? Mijn eerste ingeving was picknicken, maar ja... Ook van het weer afhankelijk. Plus, daarvoor ga je al lunchen.
Wij hebben laatst een workshop koken bij kookstudio lisette in waalre gedaan, was erg leuk! Leuke sfeer ook en toch wel een beetje exclusief. Maar heel erg romantisch is het niet.
donderdag 6 augustus 2009 om 09:48

donderdag 6 augustus 2009 om 10:07
Zo hebben wij ook onze bruiloft gevierd, nu na 10 jaar nog steeds geen spijt van. Wij hebben 's middag de koffers gepakt. Niets georganiseerd dus voor de middag.
Wil je iets actiefs, iets passief,s iets creatiefs........
Er zijn tegenwoordig veel zgn. party boerderijen die leuke activiteiten aanbieden voor een dagdeel. Dit kan zowel voor grote als voor kleine groepen. Even google-en dus.
Een puzzeltocht uitzetten met GPS is ook erg leuk. Je kan bijvoorbeeld een tocht uitzetten naar een plaats die heb hebt ingericht als picknick plaats. Over naar jullie huis, of naar het restaurant of verzin een leuke plek.
Wil je iets actiefs, iets passief,s iets creatiefs........
Er zijn tegenwoordig veel zgn. party boerderijen die leuke activiteiten aanbieden voor een dagdeel. Dit kan zowel voor grote als voor kleine groepen. Even google-en dus.
Een puzzeltocht uitzetten met GPS is ook erg leuk. Je kan bijvoorbeeld een tocht uitzetten naar een plaats die heb hebt ingericht als picknick plaats. Over naar jullie huis, of naar het restaurant of verzin een leuke plek.
donderdag 6 augustus 2009 om 10:14
Vrienden van ons gaan nu ook weer trouwen met alles erop en eraan.....pffff vermoeiend....
Nee voor ons hoeft dat niet! De jurk is het enige dat ik wel wil.
Verder kunnen ze een bak koffie krijgen na de ceremonie en ons uitzwaaien als wij naar schiphol rijden
Voor de middag: hou het dicht bij jezelf. Wat doen jullie graag?
Nee voor ons hoeft dat niet! De jurk is het enige dat ik wel wil.
Verder kunnen ze een bak koffie krijgen na de ceremonie en ons uitzwaaien als wij naar schiphol rijden

Voor de middag: hou het dicht bij jezelf. Wat doen jullie graag?

donderdag 6 augustus 2009 om 14:10