leuke middagbesteding op niet-normale trouwdag

06-08-2009 09:28 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
GPS tocht lopen.
een ballonvaart?
Boottocht, naar de dierentuin. huifkartocht, boerengolf. buggyrijden, naar de bloemenpluktuin.
www.leukedingendoen.nl
No but yeah but no but yeah but no but yeah no but yeah but no because I'm not even going on the pill because Nadine reckons they stop you from getting pregnant.
-
-
Ergens een boot huren en een mooie vaartocht maken.

Fijne dag alvast!
Door de Fata Morgana in de Efteling

Nee maar even serieus... Ik neem aan dat je iets romantisch wilt doen? Mijn eerste ingeving was picknicken, maar ja... Ook van het weer afhankelijk. Plus, daarvoor ga je al lunchen.

Wij hebben laatst een workshop koken bij kookstudio lisette in waalre gedaan, was erg leuk! Leuke sfeer ook en toch wel een beetje exclusief. Maar heel erg romantisch is het niet.
Boottocht lijkt me ook heel geschikt, lekker relaxed!

Mosterd...
quote:Lones schreef op 06 augustus 2009 @ 09:40:Boottocht zou leuk kunnen zijn, maar waar? (op max een uur rijden van Eindhoven)Vroegerrr waren er van die boottochtjes door de deels ondergrondse grachten van Den Bosch, meen ik me te herinneren. Misschien nu nog steeds?
En jawel, zie hier!
Ja in Den Bosch kan je ook een deel onder de stad varen!

Mosterd mosterd...
Zo hebben wij ook onze bruiloft gevierd, nu na 10 jaar nog steeds geen spijt van. Wij hebben 's middag de koffers gepakt. Niets georganiseerd dus voor de middag.

Wil je iets actiefs, iets passief,s iets creatiefs........

Er zijn tegenwoordig veel zgn. party boerderijen die leuke activiteiten aanbieden voor een dagdeel. Dit kan zowel voor grote als voor kleine groepen. Even google-en dus.

Een puzzeltocht uitzetten met GPS is ook erg leuk. Je kan bijvoorbeeld een tocht uitzetten naar een plaats die heb hebt ingericht als picknick plaats. Over naar jullie huis, of naar het restaurant of verzin een leuke plek.
Vrienden van ons gaan nu ook weer trouwen met alles erop en eraan.....pffff vermoeiend....

Nee voor ons hoeft dat niet! De jurk is het enige dat ik wel wil.

Verder kunnen ze een bak koffie krijgen na de ceremonie en ons uitzwaaien als wij naar schiphol rijden :-)

Voor de middag: hou het dicht bij jezelf. Wat doen jullie graag?
Picknick in het park?
zwemmen bij het E3 strand?
of bij rotweer: bioscoopje?
huifkartocht lijkt me ook wel lachen ,kan volgens mij wel op de hei ergens in de buurt vna de hut van Mie Pils, ofzo
of ook leuk, cursus bonbons maken, weet alleen niet of dat in de buurt van eindhoven wordt gedaan
oh wacht, huifkar vind je niks.. had niet alles gelezen
Varen over de Dommel? Die stroomt door Eindhoven en Den Bosch heen. Door een prachtig gebied.
kun je daarover varen? in eindhoven is het net een grote sloot, weet niet hoe het verderop gesteld is met de bevaarbaarheid
Wij zijn gaan lunchen en zuipen op zijn sjiek in Acht. Weet ff niet meer hoe dat restaurant heet. Erg lekker - kost een paar pegels, maar heb je ook wat.

Bij mooi & warm weer naar Zanders(?) te Aquabest. Drankje, hapje, pootje baden....mjam.
Ps: hoef je 's avond geen program/eten te hebben als je 's middags lekker uitgebreid gaat lunchen & borrelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven