lichte crush...op een rapper :-(
zaterdag 9 augustus 2008 om 17:52
Ontzettend dom verhaal, maar ik ben fan van een rapper, gister eindelijk naar zijn concert geweest. Had ik beter niet kunnen doen want op de 1 of andere manier moet ik hem steeds you tuben, filmpjes kijken. Hij is zoooo ongelofelijk sexy, hij heeft mooie dreads, stoere tatoo,s en hij heeft stoere baggy kleding aan met een ketting eraan hangen. Ja dames, daar houd ik nou eenmaal van. Nu kan ik hem niet meer uit mijn hoofd zetten. Zit hem steeds op youtube te bekijken. dat is toch niet normaal. Ben 25, toch geen 16 meer!!! Ik heb een mooie lieve vriend, begrijp er helemaal niks van....
zondag 10 augustus 2008 om 09:53
quote:eleonora schreef op 10 augustus 2008 @ 09:17:
Dat op die ogen tatoeëren, ik wíl er niet eens over nadenken. Het is by far de meest bizarre plaats waar ik ooit een tattoo heb gezien in ieder geval.
Najaaaaa, Leo, dat is bij ons in de lage landen bij vrouwen toch ook heul gewoon?
dan heet het permanente make up.....
Dat op die ogen tatoeëren, ik wíl er niet eens over nadenken. Het is by far de meest bizarre plaats waar ik ooit een tattoo heb gezien in ieder geval.
Najaaaaa, Leo, dat is bij ons in de lage landen bij vrouwen toch ook heul gewoon?
dan heet het permanente make up.....
zondag 10 augustus 2008 om 09:57
zondag 10 augustus 2008 om 11:43
hahaah ik moet zo om jullie lachen, zit ik opeens te scrollen naar gebruikte tampons, jakkie!!
hij is idd zo fout,dat het eigenlijk gewoon aantrekkelijk is. En hij heeft mooie ogen en een mooi lijf met stoere tatoo,s erop. Oke, die maffe tattoo op zijn ogen vind ik vreemd,maargoed hij gelooft in god
dat kan ik dan wel weer tegen mijn moeder zeggen
En dames, bedankt voor de mooie fotos van hem, 1 had ik er nog niet!!!!
hij is idd zo fout,dat het eigenlijk gewoon aantrekkelijk is. En hij heeft mooie ogen en een mooi lijf met stoere tatoo,s erop. Oke, die maffe tattoo op zijn ogen vind ik vreemd,maargoed hij gelooft in god
En dames, bedankt voor de mooie fotos van hem, 1 had ik er nog niet!!!!
zondag 10 augustus 2008 om 12:07
quote:chartert schreef op 10 augustus 2008 @ 11:45:
[...]
nee, die vind ik te zeker van zijn zaak. Zoiets van: kijk mij, ik ben lekker.
Nee, daar hou ik dan weer niet vanTrue, maar Lil Wayne is voor mij echt te klein om leuk (lees sexy) te vinden, die zie ik niet eens staan als ik recht vooruit kijk!
[...]
nee, die vind ik te zeker van zijn zaak. Zoiets van: kijk mij, ik ben lekker.
Nee, daar hou ik dan weer niet vanTrue, maar Lil Wayne is voor mij echt te klein om leuk (lees sexy) te vinden, die zie ik niet eens staan als ik recht vooruit kijk!
zondag 10 augustus 2008 om 12:51
Nou zit ik hier vanaf post 1 al smakelijk om te lachen, maar toen in vanmorgen (lees net) wakker werd herinnerde ik me ineens hoe erg ik dat de afgelopen 2 jaar heb gehad met Michael Scofield (Wentworth Miller) van Prison Break. Mijn god, ik was madly in love, noemde mijn eerste auto zelfs Miller.
En maar youtuben en opgenomen afleveringen terugkijken. Zucht...hoe erg....zeker toen er een roddel in de wereld werd gebracht dat hij op mannen zou vallen. Toen dacht ik echt NEEEEEEEEEEE!!!!!! DAT KAN NIET WAAR ZIJN!!!! Daar ging mijn kans op een relatie met hem. Kutzooi.
En maar youtuben en opgenomen afleveringen terugkijken. Zucht...hoe erg....zeker toen er een roddel in de wereld werd gebracht dat hij op mannen zou vallen. Toen dacht ik echt NEEEEEEEEEEE!!!!!! DAT KAN NIET WAAR ZIJN!!!! Daar ging mijn kans op een relatie met hem. Kutzooi.
Die hormoonslavernij!!
maandag 11 augustus 2008 om 12:10