Liefde in het buitenland
zondag 26 april 2009 om 22:20
Ben nu een jaar terug vrijgezel na 8j getrouwd geweest te zijn en het alleen zijn begint toch meer en meer te knagen...
In september ben ik op reis geweest en heb daar iemand leren kennen.
De 2 weken die we samen hebben door gebracht waren...ja...super...en het afscheid was natuurlijk heel wat minder.
We bellen en / of msnen nog weekelijks met elkaar.
We worden closer en closer met elkaar en het wordt natuurlijk moeilijker en moeilijker...
Ik heb al op het punt gestaan om er mee te kappen,want we maken elkaar toch maar gek en ik kan niet naar daar gaan wonen en zij kan niet naar hier komen.
Hoe lossen we dat op ?
De 2 weken die we samen hebben door gebracht waren...ja...super...en het afscheid was natuurlijk heel wat minder.
We worden closer en closer met elkaar en het wordt natuurlijk moeilijker en moeilijker...
Ik heb al op het punt gestaan om er mee te kappen,want we maken elkaar toch maar gek en ik kan niet naar daar gaan wonen en zij kan niet naar hier komen.
Hoe lossen we dat op ?
zondag 26 april 2009 om 22:33
Welk land? Uit ervaring weet ik dat dat nogal belangrijk kan zijn... niet zozeer t land, maar vooral de cultuur. Dat zou ik mee laten wegen in m'n overweging om er wel/niets serieus van te maken.
Lastig want je maakt jezelf inderdaad gek, en als je weet dat er echt geen toekomst in zit, moet je dat dan willen doen? Die keuze moet je toch zelf maken en zelf voelen, anders sta je er niet achter en werkt het ook niet. Denk ik...
Lastig want je maakt jezelf inderdaad gek, en als je weet dat er echt geen toekomst in zit, moet je dat dan willen doen? Die keuze moet je toch zelf maken en zelf voelen, anders sta je er niet achter en werkt het ook niet. Denk ik...
zondag 26 april 2009 om 23:01
zondag 26 april 2009 om 23:34
Ik heb net een buitenland-relatie achter de rug. Ik zou een beetje oppassen en bedenken wat je wilt. Bellen en MSN-en is een ding, maar of je ook samen kunt leven is een tweede.
Voor je het weet ben je een jaar met je hoofd in de wolken, en blijkt dat het misschien helemaal niet mogelijk is of ontzettend tegenvalt in het echt.
En wat maakt dat je nu al zegt dat het niet mogelijk is?
Voor je het weet ben je een jaar met je hoofd in de wolken, en blijkt dat het misschien helemaal niet mogelijk is of ontzettend tegenvalt in het echt.
En wat maakt dat je nu al zegt dat het niet mogelijk is?
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zondag 26 april 2009 om 23:49
quote:scaramanga schreef op 26 april 2009 @ 22:20:
Ben nu een jaar terug vrijgezel na 8j getrouwd geweest te zijn en het alleen zijn begint toch meer en meer te knagen...
Hoe lossen we dat op ?Wat meer details praat wat makkelijker, waar woont zij? En waarom kunnen jullie beiden niet weg? Als je echt bij elkaar wilt zijn zal een van beiden inderdaad haar baan of studie moeten opgeven, voor de liefde! Ik ben met mijn geliefde naar het buitenland verhuisd en het is niet makkelijk maar ben wel heel blij dat ik het gedaan heb, want we zijn heel gelukkig.
Hoe lossen we dat op ?Wat meer details praat wat makkelijker, waar woont zij? En waarom kunnen jullie beiden niet weg? Als je echt bij elkaar wilt zijn zal een van beiden inderdaad haar baan of studie moeten opgeven, voor de liefde! Ik ben met mijn geliefde naar het buitenland verhuisd en het is niet makkelijk maar ben wel heel blij dat ik het gedaan heb, want we zijn heel gelukkig.

maandag 27 april 2009 om 07:21
Ik zou er mee kappen voor een van beiden vanalles op moet gaan geven voor wat vlinders in de buik. Als die ander in 'n westers land woont heb je wel meer kans dan dat 't iemand uit 'n andere cultuur is, maar het grote probleem blijft dat iemand zijn roots, familie en complete leven op zal moeten geven voor 'n fling in 't buitenland, als je er meer mee wil.