Liefde op afstand.. ( maar niet eens zo heel ver)

08-09-2008 22:19 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kort geleden een hele leuke jongen leren kennen via ons vakantiewerk in het buitenland. Klikte heel goed, hebben daar gezoend en daarna nog sms contact gehad. Nu zijn we beiden weer terug in nederland en hebben elkaar nu 2 keer gezien. 1e keer was wennen maar leuk, 2e keer was heel leuk. Hij is lief, leuk en ziet er goed uit. en de rest van mijn kritische puntjes voldoet hij ook allemaal aan.. ik weet dat ik verliefd op hem zou kunnen worden, maar houd mezelf daar altijd een beetje in tegen op het begin.. komt goed.

Maar nu de vraag, waarom ik dit topic heb geopend.

Hij woont 2 uur treinen of autorijden bij mij vandaan. Beiden houden we niet erg van stilzitten ( hij nog erger niet dan ik). We leren elkaar net zelf een beetje kennen, maar het gevoel in een bel te zitten benauwd me wel een beetje.

Want wat doen we.. we lopen rond in de stad, drinken wat, praten/kletsen, kijken film, vrijen.. that's it, leuk voor een dagje.. maar niet voor 2 . Ik weet eigenlijk niet zo goed wat we kunnen doen als we samen zijn en vroeg me af of jullie nog ideen of suggesties hebben..

Liefs, Lunatik
Wat voor bezigheden heb je zonder je vriendje? Ga dat soort dingen dan gewoon lekker samen doen. Iets sportiefs? De natuur in en lekker picknicken in de duinen of op de hei?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3,5 jaar verkering op zo'n zelfde afstand gehad. Was toen nog wel wat jonger, dus we hadden niet zoveel mogelijkheden om op stap te gaan. Wij gingen idd regelmatig de stad in, 's avonds vaak squashen of skeeleren, met vrienden naar een meertje in de buurt.... inderdaad de dingen die we ook apart deden voordat we ze samen gingen doen.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven