Relaties
alle pijlers
Liefde op het eerste gezicht
zondag 9 september 2007 om 18:21
De eerste keer dat ik hem door de telefoon sprak was er al een soort van klik. Ik vond hem meteen aardig, maar had hem nog nooit ontmoet. We werkten aan hetzelfde project en ik belde hem op om een afspraak te maken zodat we één en ander af konden stemmen. En daar stond hij dan, ik was op slag verliefd. Wat een leuke spontane man. Heel anders dan ik me had voorgesteld. Zo professioneel als ik ben, liet ik verder niets merken van mijn gevoelens voor hem. Maar elke keer als ik hem sprak, was ik weer van slag en vroeg ik me af of hij misschien wel hetzelfde voelde. Hoe kom ik daar in hemelsnaam achter en wie zegt dat hij vrijgezel is? Wie geeft mij advies want ik begin me van alles in m'n hoofd te halen. Ik ben helemaal in de war.
zondag 9 september 2007 om 18:36
God, ik word dit forum een beetje zat! Natuurlijk kan een beetje flirten kwaad! Onsteek niet een lont die je niet wil ontsteken. Denk es na! En als je wel wil.... go for it! Wat wil je nou echt zelf? Welke consequenties wil je nemen? Wat zijn jouw normen en waarden? Welke trein wil je wel laten rijden en welke niet? Het gaat gvd om mensen! Levens! Hoe bedoel je "het kan geen kwaad". bah! Doe het niet onbewust bedoel ik. Als je die kerel wil, doe het. Als je het niet zeker weet; onderzoek het. als je het wel zeker weet> go for it. Je leeft maar ca 80 jaar. Maar besef je dat een ander dat ook doet. Dat is mijn boodschap.
zondag 9 september 2007 om 18:36
Ik ben bang om hem te laten merken dat ik hem leuk vind omdat ik het project niet in gevaar wil brengen. Stel dat het niet wederzijds is, dan zou er een gespannen sfeer kunnen ontstaan omdat hij zich dan ongemakkelijk zou kunnen gaan voelen. We moeten voorlopig nog heel lang met elkaar samenwerken daarom vind ik het belangrijk om de sfeer goed te houden.
zondag 9 september 2007 om 18:48
Als je nog lang met hem gaat samenwerken, lijkt het me niet zo ingewikkeld hem te leren kennen, als collega dan, om te beginnen. En kom je er vanzelf wel achter of hij al gebonden is ofzo.
Of hij hetzelfde voelt als jij, dat is dan afwachten. Hoe is het contact nu?
Als hij gebonden is, wil je dan ook nog weten of hij hetzelfde voelt?
Overhaast niets lijkt mij, hoe lang ken je hem al?
Of hij hetzelfde voelt als jij, dat is dan afwachten. Hoe is het contact nu?
Als hij gebonden is, wil je dan ook nog weten of hij hetzelfde voelt?
Overhaast niets lijkt mij, hoe lang ken je hem al?
zondag 9 september 2007 om 18:58
Zo dan! Wat een heftige reactie zeg, voel jij je aangesproken ofzo?
Toen ik vrijgezel was flirte ik inderdaad wanneer ik iemand leuk vond dat was tevens de snelste en gemakkelijkste manier om erachter te komen of iemand je leuk vond heel snel daarna stelde ik de vraag of iemand bezet was en als dat zo was dan ging ik erop in of niet net waar ik zin in had.
Maar ik moet erg lachen om jouw reactie omdat ik blijkbaar iets bij je triggerde en moet daarbij denken aan de woorden van Pink11 van gisteren dat als iemand zomaar opeens heel heftig op je reageert terwijl er niets bijzonders staat het altijd te maken heeft met die persoon zelf en dus niets met mij. Is iets om over na te denken wellicht.
Toen ik vrijgezel was flirte ik inderdaad wanneer ik iemand leuk vond dat was tevens de snelste en gemakkelijkste manier om erachter te komen of iemand je leuk vond heel snel daarna stelde ik de vraag of iemand bezet was en als dat zo was dan ging ik erop in of niet net waar ik zin in had.
Maar ik moet erg lachen om jouw reactie omdat ik blijkbaar iets bij je triggerde en moet daarbij denken aan de woorden van Pink11 van gisteren dat als iemand zomaar opeens heel heftig op je reageert terwijl er niets bijzonders staat het altijd te maken heeft met die persoon zelf en dus niets met mij. Is iets om over na te denken wellicht.
zondag 9 september 2007 om 19:04
Als hij gebonden is, houdt het wat mij betreft op. Mocht hij vrijgezel worden, dan wie weet. Het contact is heel erg goed en dat wil ik ook zo houden. De laatste keer dat ik overleg met hem had merkte ik dat hij zich steeds losser ging gedragen (zeg maar minder zakelijk). Er werd veel gelachen en we voelden ons op ons gemak bij elkaar. Maaar, hij maakte geen afspraak voor de volgende keer (wat we meestal wel doen). Dat vond ik eerlijk gezegd heel erg vreemd want meestal pakt hij z'n agenda om meteen een nieuwe afspraak te maken. Vandaar dat ik me zorgen maak. Misschien heeft hij door dat ik verliefd op hem ben en neemt hij afstand. Zucht, hoe maak je jezelf gek.
zondag 9 september 2007 om 19:14
Oke, ik snap dat je eigen (heftige) gevoelens hier erg in de weg zitten.
Normaal gesproken ga je met collega's met wie je het wel kunt vinden ook wel eens op de persoonlijke toer. 'Hoe was je weekend, nog wat leuks gedaan" Of hij vertelt uit zichzelf iets, dat hij naar met zn kids naar de Efteling is geweest ofzo. Dan kun je normaal gesproken wel gewoon vragen of hun moeder ook nog in beeld is.
Ik kom zelf nog wel eens "alleengaande" mannen tegen (hobby-bijeenkomsten); als het zo uitkomt vraag ik gewoon "is er ook een mevr. zusofzo?" of "heb je een partner?". Ik moet er natuurlijk wel bijzeggen dat ik daar dan altijd ben met mn man, dus het zal niet als een versierpoging worden opgevat.
Het zal wel lastig zijn, maar ik denk dat je met geduld, tact en je verstand erbij houden het verste komt. Ga niet alvast van alles invullen voor hem ........ zoals de niet gemaakte afspraak ..............
Normaal gesproken ga je met collega's met wie je het wel kunt vinden ook wel eens op de persoonlijke toer. 'Hoe was je weekend, nog wat leuks gedaan" Of hij vertelt uit zichzelf iets, dat hij naar met zn kids naar de Efteling is geweest ofzo. Dan kun je normaal gesproken wel gewoon vragen of hun moeder ook nog in beeld is.
Ik kom zelf nog wel eens "alleengaande" mannen tegen (hobby-bijeenkomsten); als het zo uitkomt vraag ik gewoon "is er ook een mevr. zusofzo?" of "heb je een partner?". Ik moet er natuurlijk wel bijzeggen dat ik daar dan altijd ben met mn man, dus het zal niet als een versierpoging worden opgevat.
Het zal wel lastig zijn, maar ik denk dat je met geduld, tact en je verstand erbij houden het verste komt. Ga niet alvast van alles invullen voor hem ........ zoals de niet gemaakte afspraak ..............
zondag 9 september 2007 om 21:33
[quote]
Zo dan! Wat een heftige reactie zeg, voel jij je aangesproken ofzo?
Ja natuurlijk voel ik me aangesproken. Wat vreemd dat dat bevreemd! Ik ben een mens en ik ben een mens met gevoel, die zwak is. Elke actie geeft een reactie, of dat nou flirten is of niet. Is dat zo vreemd? Eeen rare gedachte? Wat is nou zo gek aan mijn stelling? Ik ben allerminst hard in mijn reactie, ik spoor slechts tot nadenken en veroordeel verder niet.
:Zo dan! Wat een heftige reactie zeg, voel jij je aangesproken ofzo?
Ja natuurlijk voel ik me aangesproken. Wat vreemd dat dat bevreemd! Ik ben een mens en ik ben een mens met gevoel, die zwak is. Elke actie geeft een reactie, of dat nou flirten is of niet. Is dat zo vreemd? Eeen rare gedachte? Wat is nou zo gek aan mijn stelling? Ik ben allerminst hard in mijn reactie, ik spoor slechts tot nadenken en veroordeel verder niet.
zondag 9 september 2007 om 21:59
Badmeester, ik denk inderdaad dat als men werkelijk ervoor wil gaan, dat men er voor moet gaan. Als je het niet zeker weet, neem dan alle voorzichtigheid in acht.Maar ik ben het nog steeds eens met Angelica, ik had dat anders kunnen brengen. :-) *bloos*
Powerwoman, ik hoop dat je met je gevoelens oprecht te werk gaat. veel sterkte! * bloemetje* (weet nog niet hoe ik die moet inplakken op dit forum).
Powerwoman, ik hoop dat je met je gevoelens oprecht te werk gaat. veel sterkte! * bloemetje* (weet nog niet hoe ik die moet inplakken op dit forum).
zondag 9 september 2007 om 22:24
zondag 9 september 2007 om 23:24
zondag 9 september 2007 om 23:42
Wipkipje ik kan hem toch niet zomaar vragen wat z'n vriendin van het project vindt. We hebben het echt alleen maar over het werk en niet over privezaken. Ik vermoed dat hij niet getrouwd is want hij draagt geen ring, maar dat weet je natuurlijk nooit zeker.
De laatste keer dat we elkaar spraken gedroeg hij zich anders. Hij kwam niet zo goed uit z'n woorden en maakte een nerveuze indruk. Van de week spreek ik hem weer, dus ik ben benieuwd hoe hij dan reageert.