Liefdesprobleem

21-04-2017 14:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee allemaal. Net als vele die hier plaatsen heb ik jullie hulp nodig. Ik ben de laatste weken erg down geweest (tegen het depressieve aan). Mijn vriend vond het moeilijk hiermee om te gaan in het begin. In die tijd voelde ik niks meer voor mijn vriend. Geen verliefdheid ofzo. Al het gevoel was weg (niet tegen hem gezegd, omdat hem dat zou kwetsen). Alles gaat nu langzaam beter met me, maar mijn gevoel voor hem is nog niet terug. Hebben jullie een idee hoe ik het gevoel terug kan krijgen? Of is het gewoon een kwestie van geduld?
Alle reacties Link kopieren
Het kàn door tijd inderdaad iet-wat terugkomen, maar gevoel kun je niet dwingen.

Ik ben van mening, dat als je een 'gevoel' kwijt bent - je dit op geen enkele mogelijke manier kan terugkrijgen.
N.V.T.
Alle reacties Link kopieren
Het kan zijn dat je door je depressieve gevoelens wat afgevlakt bent. Slik je anti-depressiva? In de jaren dat ik dat slikte waren mijn gevoelens erg mat, ook t.o.v. mijn man. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen!
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
Maak het uit, wees eerlijk tegen jezelf en tegen hem. Misschien dat dat je wat rust geeft ook. Zodra je vind dat iets teurg moet komen of je wilt het graag, dan gaat het niet werken.. een relatie forceren schiet je niks mee op. Maar misschien als je elkaar wat vrijheid geeft dat je door het gemis weer gevoelens kan krijgen. Is dat niet zo dan heb je de juiste stap gezet,
Alle reacties Link kopieren
quote:TheLittleHouse schreef op 21 april 2017 @ 14:35:

Het kan zijn dat je door je depressieve gevoelens wat afgevlakt bent. Slik je anti-depressiva? In de jaren dat ik dat slikte waren mijn gevoelens erg mat, ook t.o.v. mijn man. Gelukkig is dat helemaal goed gekomen!Ik slik andere medicatie voor mijn angsten. Maar tijdens mijn antibiotica kuur vanwege mijn blaasontsteking leken ze niet meer te werken en namen mn angsten de overhand en voelde ik een heel stuk minder tot niks door angsten. Ik ben bang dat het niet meer hetzelfde word
Ook medicijnen tegen angsten kunnen invloed hebben op je gevoel en gedachten.



Vervelend voor je.Ik zou het nog even aankijken.En de relatie op een laag pitje zetten.



Sterkte!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven