Longdistance deel 10!!!!

07-10-2007 22:06 2899 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoera, een jubileum!

quote:Ine schreef op 04 juli 2008 @ 13:08:Lastig trouwens dat je 's nachts niet aan een stuk door kan slapen. Dat breekt je zeker op. Hoe oud is je jongste? De mijne is bijna 2 en slaapt als een roos.. van 19.00u 's avonds (als hij dat al redt, meestal is het eerder 18.00u) tot soms wel 11.00u 's ochtends! Meestal wordt hij iets vroeger wakker, maar als ik jouw verhaal hoor, leef ik in luxe.. Wat lijkt me dat vervelend om elke nacht zo gestoord te worden. Een keertje is geen probleem, maar op de duur wordt je zo prikkelbaar als het elke nacht gebeurd.

De mijne is ook 2.....Bij nr 1 dacht ik....ach ik heb een wakker kindje. Bij nr 2 denk ik gloeiende &^#$&#(&) nog zo eentje. Nr 1 hoorde je gelukkig in de nacht niet, die kwam naast je liggen en dan was het best maar nr 2 is een nog groter drama. Die van jou moet eens mailen met die van mij om uit te leggen hoe je zo lang moet slapen. Vanavond ben ik bij de buren geweest, heerlijk lekker in de tuin met een wijntje en oudste maak ik me geen zorgen over, die zit lekker te kleuren en te tekenen maar jongste komt dan het bed weer uit om 23.00 uur tsja dan is het tijd om naar boven te gaan. Ach ja, komt goed! (ooooit)

Ine, time to move on! Snel wat anders vinden.

Als alles meezit is Kjong vanaf zondag weer online. Morgen "date" met de computerman. Als ik een fles Vieux in huis zou halen dan komt hij haar computer brengen en de mijne draadloos maken inclusief de laptop. Dus morgen gelijk die Vieux halen, dat snapt u wel.

Nu maar braaf naar bed. Hopelijk slaapt het monster eens lekker tot 11 uur door
even editen Cadi?
quote:Margaretha2 schreef op 05 juli 2008 @ 01:01:

even editen Cadi?

Ahaaa.. ik snapte al niet wat er te editen viel. Het was niet mijn echte irl-naam, dus voor mij was het geen probleem - tenminste ik neem aan dat je dat bedoelde.

Cadi, je hebt ergens wel gelijk en ik snap ook wel dat het vanaf de buitenkant een logische reactie is. Zo zou ik ook reageren.

Maar ik krijg hem nog niet uit mijn hoofd, zo simpel is het. Ik functioneer wel 'normaal' hoor, zit niet hele dagen met mijn telefoon in de hand te wachten. Ik werk met plezier, ik klets met mensen, doe leuke dingen en geniet van mijn gasten in huis, maar hij blijft op de achtergrond aanwezig.

Gisteren nog een tijd gesproken met twee meiden die hem ook kennen. Hij had het gezegd als het voorbij zou zijn, dat weet ik zeker en dat wisten zij eigenlijk ook wel zeker. Hij is recht door zee en eerlijk.

Maar goed, tot nu toe is er ook nog niemand geweest die leuk genoeg is om hem te doen vergeten. Zolang laat ik het maar een beetje open. Het is echt niet zo dat ik als een stom schaap zit te wachten en mijn leven stilzet. Als er een leuk iemand langskomt, zal ik hem niet wegsturen, omdat mijn NLer nog ergens tijd nodig heeft. Maar tot nu toe zie ik nog niet echt iets in de halve bananen die hier in het dorp leven. De idioten.

Ik zal mijn zoon eens vragen of hij niet wat tips en trucs kan sturen . Vanmorgen was het ook 11 uur.. Nu is zijn kamertje ook wel superdonker dankzij een verduisteringsgordijn. Misschien dat dat ook scheelt. Het is nu ook wel prettig. Ik werk nl tot in de nacht, soms wel een uur of 2/3. Dan is het fijn als ik 's ochtends een beetje langer kan slapen.

Slapen ze gewoon allebei weinig? Ben jij zelf ook een slechte slaper? Gewoon nieuwsgierig hoor.. Ik ben nl zelf ook een enorme slaapkop en was zoooo blij dat mijn nazaat dat deel geerfd heeft :-).

Nou, ik ga nog even op emigreren kijken!
Ine, ja, die Duitse date is nog steeds in beeld. We zijn gisteren nog samen uiteten geweest, in een superchique tent. Was erg gezellig, ik kan onwijs met m lachen en we hebben over van alles en nog wat iets te vertellen tegen elkaar, dus da's leuk. De vonken vliegen er (nog?) niet vanaf, maar da's ok, het is iig erg aangenaam gezelschap. Ik zie verder wel hoe het zich ontwikkeld.

Moet je trouwens niet heel hard lachen om zulke desperate mannen, die jij in je verhaal beschrijft?

Marg, bah, zo'n thuissituatie! Hoogste tijd voor iets anders, lijkt me.

Cadi, de Vieux al in huis?
Ine, die reactie van Cadi van move on was ook niet voor jou bedoeld. Ik zag een echte naam en vroeg aan de viva angels of ze die wilde weghalen, maar toen hebben ze 'm veranderd in jouw naam, wat dus niet Cadi's bedoeling was.

Lekker duidelijk
Last van de hitte?
Hey, geen een fout is hier door mij gemaakt hoor!
Jooles: leuk dat hij nog in beeld is! Prima toch dat het zo gaat. Vonken hoeven er niet meteen te zijn en als het sowieso al gezellig met hem is, niet druk om maken (maar dat doe je ook niet).

Cadi: heb echt met je te doen hoor, kind iedere nacht wakker.

Wij hebben hier nichtje van vriend wel eens te logeren. Ze wordt morgen 3 en overdag ook een engeltje. Meestal slaapt ze gewoon de nacht door, maar laatst ook een keer drama. Dan ben je 's morgens wel gebroken ja. Maar jij hebt dat dus altijd! Jeetje, respect hoor!
Oja, Marg, al iets van banen gehoord??
Holy Shit....is het me eindelijk gebeurd

Mijn nederig excuses.

Dus nee Ine, dat move on was dus niet voor jou bedoeld (wel grappig dat ik een een hele uitleg krijg van je ) En hier redelijk donkere kamer. Mijn kids hebben duidelijk niet mijn genen gekregen, ik ben van nature een slaapkop maar beiden presteren het om elke nacht wakker te worden. Oudste sliep pas door met 4 jaar. Met jongste heb ik dus nog 1½ jaar te gaan. Ach, komt goed, alles went.

Marg, is het dan ook de bedoeling dat je naast het zoeken naar een baan ook op zoek gaat naar wat anders? Kan me voorstellen dat je niet zoveel zin hebt in zulk gemekker.

*check check check....volgens mij kennie*
quote:yasmijn schreef op 05 juli 2008 @ 16:53:

Last van de hitte? Nee, ik moet niet in de AK zitten en dan gelijk hier gaan posten, moest 'n keer fout gaan.
Cadi, denk je dat als je man hier komt het misschien wel juist rustiger voor jou zou zijn aangezien hij je dan met alles kan helpen? Ik geef 't je te doen hoor ,petje af!!!

Op banengebied nog niets nieuws, ga dit weekend brieven schrijven voor bedrijven die me heel interessant lijken. Heb mijn scriptiebegeleider gemaild omdat die in dat wereldje gewerkt heeft en aangeboden heeft te kijken of hij vrienden heeft werken bij bedrijven die me interessant lijken, en mij dan te introduceren. Maar hij mailt maar niet terug!!! Ik heb nu dus besloten dat ik in elk geval die brieven vast klaar heb, zodat ze zo weg kunnen (met evt. kleine verandering), en dat ik 'm maandag op ga bellen. Ik ben nl. bang dat hij straks op vakantie gaat en dan tot sept. niet meer bereikbaar is. Als hij er mensen zou kennen zou dat mijn kansen natuurlijk drastisch vergroten. Het zijn allemaal van dat soort bedrijven dat geen vacatures op de site hebben staan maar wel mogelijkheid cv te uploaden. Op vacatures heb ik alleen nog maar via vacaturesites gereageerd, ik weet ook niet waar ik verder vacatures kan vinden. Via de website van de krant in de regio waar ik zoek word ik ook doorverwezen naar vacaturesites.

Cadi ik ga dan idd verhuizen want ik zoek werk in de regio waar mijn vriend woont en dat is ongeveer drie uur met de trein vanaf hier . Ik wil ook heel graag iets voor mezelf, een appartement oid, ik heb 't helemaal gehad met huisgenoten. Vriend mag evt. intrekken, maar daar trek ik de grens . Ik wil alleen liever nog niet een appartement zoeken voor ik een baan heb (en dus weet waar ik elke dag heen moet en hoeveel ik te besteden heb). Ik kan in augustus evt. bij een vriendin hier in de stad terecht, mocht ik nog niets hebben in 't zuiden, dus ik ga halverwege juli mijn huisgenote/heks mededelen dat ik vertrek per 1 aug. Hopelijk kan ze niemand vinden (dit is nogal laagseizoen in de stad zoals je begrijpt) en heeft ze een flinke financiele domper!!!

Hopen jullie aub met me mee dat ik snel leuk werk vind daar!!!!!
quote:Margaretha2 schreef op 05 juli 2008 @ 16:08:

Ine, die reactie van Cadi van move on was ook niet voor jou bedoeld. Ik zag een echte naam en vroeg aan de viva angels of ze die wilde weghalen, maar toen hebben ze 'm veranderd in jouw naam, wat dus niet Cadi's bedoeling was.

Lekker duidelijk Ahaa.. Nu snap ik em. Had ook niet echt het idee, in eerste instantie, dat ie voor mij was, maar toen ineens stond mijn naam er wel. En het had kunnen passen .
quote:[message=1624580,noline]Cadi schreef op 05 juli 2008

Dus nee Ine, dat move on was dus niet voor jou bedoeld (wel grappig dat ik een een hele uitleg krijg van je ) En hier redelijk donkere kamer. Mijn kids hebben duidelijk niet mijn genen gekregen, ik ben van nature een slaapkop maar beiden presteren het om elke nacht wakker te worden. Oudste sliep pas door met 4 jaar. Met jongste heb ik dus nog 1½ jaar te gaan. Ach, komt goed, alles went.

Tja, ineens stond mijn naam er. En in principe had jouw opmerking heel goed in mijn situatie kunnen passen . Kan gebeuren.. ik sliep ook half.

Het went wel, maar het blijft vervelend. Nu ik gasten in huis heb, die broodjes bestellen, moet ik er om iets na zeven uit. Soms ben ik aan het werk tot drie uur 's nachts.. Dan komt die wekker altijd te vroeg! Ik wen eraan, dat mijn slaap een half uurtje onderbroken wordt omdat ik even naar de bakker moet, maar het gaat wel ten koste van mijn energie, merk ik. En ik heb dan maar 1 kindje, jij 2. Ach, uiteindelijk zal het goedkomen. De eerste weken waren een drama, toen huilde hij heel veel. Pas na een dik half jaar kwam er meer ritme in en sliep hij ineens ontzettend veel.

Genoeg kindergeklets.

Jooles, leuk dat hij nog in beeld is. En ach, die vonken.. het is leuk gezelschap, dat is ook wat waard toch? Altijd leuk om iets met iemand af te spreken waar je een hoop lol mee kunt hebben.

Marg, succes met je sollicitaties!! Leuk en vooral ook spannend.
Hoi.
Hola!

Even bijgelezen, was een paar dagen niet online.

Cadi, jij laat mij mijn kinderwens nog eens heroverwegen, maar het zoontje van Ine wil ik wel. Uitgerust vind ik kinderen namelijk heel leuk, maar ik denk niet dat ik tegen gebroken nachten kan

Hoi Kjong!

Marg, ik duim....

Issis, scriptie gaat goed. Denk ik.... Hopelijk vind mijn begeleider het uiteindelijk ook goed. Laptop al gemaakt?

Jooles, jij ook nog een knuffel en success met solliciteren.

La Moon, jij ook. Ik blijf wel bezig. We kunnen er ook een sollicitatietopic van maken Ik kan geen andere smileys uit mijn hoofd.....

Yas, hoe gaat het met jouw sollicitaties en ik hoop dat je het verhaal van je vriend snel verwerkt en dat je nooit meer zo hoeft te schrikken. : knuffel :

Etosha, iedereen van buiten Europa die ik ken beweerd te kunnen fietsen en ik heb iedereen van deze personen nog wel eens uit de bocht zien vliegen. Is het daarna nog wel goed gegaan?

Ik heb net een heftig weekend achter de rug. Met vriends ouders naar mijn ouders. Een partents meeting dus. Erg spannend. Want mijn ouders en zijn ouders zijn twee werelden apart. Ik wilde er nu vanalles over vertellen maar merk dat het geschreven alleen maar negatief klingt. Ik doe nog weer een poging. Laten wij met het positieve beginnen. Vriends ouders waren superenthousiast en zo blij als kleine kinderen met het tripje. Bovendien erg onder de indruk van alles, van het huis van mijn ouders tot mijn moeders kookkunsten. En de omgeving en alles andere. En het zijn heel lieve mensen. Maar natuurlijk komt er een 'maar'.

Vriends ouders zijn namelijk oud, niet zozeer in leeftijd (al zijn zij wel ouder dan mijn ouders) maar vooral in hun gedrag. Zij gedragen zich echt als oude mensen. Bovendien zijn zij erg conservatief en streng en is hun lievelingshobby erover te zeuren dat de jeugd van tegenwoordig niet meer deugt. En dat de wereld veel te hard is en dat mensen tegenwoordig rare dingen eten en dat kinderen niet meer goed opgevoed worden en dat vroeger sowieso alles beter was.

Tel daarbij op 100.000 onozele vragen van vriends vader, de verplichting om ze met u en heer en mevrouw aan te spreken, extreem ongeemanicpeerd gedrag (vriends moeder weet niet hoeveel haar man verdiend(e) en vond het maar raar dat ik dat wel van vriend weet, evenveel als dat ik weet wat de vaste lasten etc. zijn, wij gaan samenwonen dan lijkt mij dat niet meer dan logisch), het feit dat vriends vader niet meer veilig auto kan rijden, maar er natuurlijk niet meer accoord gaat dat iemand anders rijdt (ik stap nooit meer bij hem in de auto, gelukkig wist vriends moeder hem wel te bewerken zodat zij en vriend het grootste stuk gereden zijn), het feit dat ik mij dooderger aan het feit dat vriends zus steeds door zijn ouders opgehemeld wordt (zij is als kind erg ziek geweest, echt op leven en dood, dus ik snap wel dat zij het erg met haar te doen hebben, wel een beetje jammer dat zij daardoor vergeten zijn dat zij nog twee zoons hebben die zij vergeten waren te stimuleren en die dus nu met de gevolgen van pesten op school, mislukte studies en ontbrekende sociale vaardigheden kampen, vriend is nog aardig goed opgedroogd, al vind hij het ook niet leuk dat zijn ouders nooit echt eens een diep gesprek met hem aangaan en niet weten wat er bij hem speelt, maar bij zijn broer denk ik echt dat hij zijn ouders heel erg nodig had vooral als kind en waarvan de gevolgen nu nog zichtbaar zijn) en en en......

Ik weet dat ik voor een deel mijn eigen interpretaties hierop los laat en heeft vooral zij moeder ook wel toegegeven dat zij misschien niet altijd alles even handig aangepakt hebben. Bovendien vind ik het aandoenlijk met hoe weinig zij blij te maken zijn en is het wel schattig hoe naief zij alles benaderen en hoe wereldvreemd zij zijn. Ik weet zeker dat zij het alles altijd goed bedoelen en echt volgens hun beste weten handelen.

Het zijn gewoon een beetje simple mensen (al hecht zijn vader er wel waarde aan dat hij indien mogelijk met drs. aangesproken wordt. Gestudeerd heeft hij namelijk wel ooit aan het begin van de afgelopen eeuw of zo, pedagogiek nog wel).

Met andere worden, zijn moeder is een gezellige huismoeke, die erop bedacht is dat iedereen het altijd naar de zin heeft, maar weinig weet van wat er in de werekd speelt en zijn vader een klein irritant kereltje, die alles denkt beter te weten, maar eigenlijk volledig hulpeloos is en zo mogelijk nog minder dan de moeder weet wat er in de wereld te koop is.

Zo, dat is eruit. Nu ga ik mij erop richten toch een goede verstandhouding met die mensen op te bouwen, want vriend houdt ondanks alles van ze en wil ze niet kwijt. Utkomtgoed. Ik beloof alleen niet dat ik mij altijd in zal houden. Schoonfamilie, je krijgt ze er gratis bij......
Hoi Kjong!

Es, wat een verhaal! En heel herkenbaar, maar dan in mijn geval ex-schoonouders. Echt hetzelfde laken en pak. Kan er ook heel wat verhalen over schrijven, maar laat maar.....

Tja, je krijgt ze er gratis bij he (en in mijn geval kwam ik er dan ook weer gratis vanaf) en volgens mij zijn er vast ook veel ergere schoonouders. Dus ach en bedenk maar dat ze het goed bedoelen (dat is wel eens moeilijk ja).

Mijn huidige schoonvader heb ik alleen nog maar over de telefoon gesproken, maar die is iig niet ouderwets.
quote:es1450 schreef op 06 juli 2008 @ 22:13:

Cadi, jij laat mij mijn kinderwens nog eens heroverwegen, maar het zoontje van Ine wil ik wel. Uitgerust vind ik kinderen namelijk heel leuk, maar ik denk niet dat ik tegen gebroken nachten kan

Toen ik een baby was ging mijn vader er 's nachts uit en legde mij dan aan de borst en daarna weer in bed, en mijn moeder sliep door alles heen
Es, nu maar hopen dat je schoonmoeder nooit in haar vrije tijd op viva zit!
Hola allemaal (en speciaal hola voor Kjong!)!

Jeetje, Es, wat een verhaal over je schoonouders! Ingewikkeld hoor. Gelukkig heb ik een leuke schoonmoeder maar ik geloof wel dat B het niet zo getroffen heeft met de zijne.

Texel was errug leuk! Voor mij veel jeugdherinneringen en B vond alles even leuk. Hij zat als een klein kind rond te kijken in de auto, wilde overal stoppen, kijken en foto's maken. Hij wil wel op Texel wonen heeft hij aangekondigd maar ik weet niet of dat nou zo'n goed idee is. Heerlijk gewandeld, rondgelopen, uit eten geweest, in ons tentje geslapen, ontbeten met taart (twee keer want allebei jarig) en zo nog meer. Het was echt heerlijk!

Nu weer in regenachtig Den Haag. Yuk. Ik kan niet wachten tot we echt op vakantie gaan en het beter weer zal zijn. We gaan rondrijden, via België, naar Frankrijk, Noord-Italië, Oostenrijk en dan via Duitsland weer terug. Zo'n zin in! Maar helaas, nog tweeënhalve week wachten. En damn, wat gaat de tijd snel zeg!
Hey Kjong, welkom terug, leuk dat je er weer bent!

Es, wat een lang verhaal! Klinkt idd als een heftig weekend. Lijkt me best lastig, zeg, om goed met zulke schoonouders om te gaan. Je wilt tenslotte netjes en aardig blijven, maar ik kan me voorstellen dat je af en toe uit je vel zou kunnen springen. Maar ja, gelukkig moet je het vooral met hun zoon doen en niet met hun. Maar lastig blijft het wel, vooral als je eigen ouders zo finaal anders zijn. En op zo'n (spannend) weekend wil je het toch iedereen naar de zin maken, je eigen ouders, omdat zij zo gastvrij zijn om je schoonouders te ontvangen, maar ook je schoonouders, omdat zij die redelijk verre reis hebben gemaakt...

Etosh, wat heerlijk, dat weekend! Oh, en die taart voor ontbijt, mmmm! Is wel gaaf dat deze "test-mini-vakantie" een leuk voorproefje is op jullie "lange" vakantie over 2 weken. Ach, die tijd gaat snel en dan kunnen jullie lekker genieten (alhoewel jullie dat nu ook al doen, als ik dat zo lees )
Ow, lees net m'n stukje terug over "doen met"...klinkt een beetje, ehm, fout, maar zo bedoel ik t niet hoor!
anoniem_57551 wijzigde dit bericht op 07-07-2008 19:57
Reden: smiley ff verkeerd...
% gewijzigd
Etosha Gefeliciteerd nog met jullie verjaardagen!

Marg, je hoeft niet bang te zijn, mijn schoonmoeder heeft nog nooit een pc van dichtbij gezien, schoonpa ook niet echt, vriend kent mijn mening en ook dat ik hier een relaas getyped heb, dus geen probleem het zou alleen theoretisch kunnen dat schoonzus hier leest, maar dat denk ik niet. Bovendien als zij het leest en mij herkent (als zij hier leest heeft zij mij ongetwijfeld al herkend) dan is het maar net goed dat zij het weet. Ik zou namelijk heel graag een discussie over al deze punten aangaan en ga er toch vanuit dat ik mij ooit niet meer in zal kunnen houden. Ik kan het namelijk niet diplomatiek zijn. Ik kan ook niet liegen. Vroeg of laat zal iedereen altijd merken of ik hem of haar aardig vind, hoe goed ik het ook probeer te verbergen. Helaas ben ik nu eenmal een flapuit (al doe ik er alles aan om mijzelf sociaal gewenst gedrag aan te leren) en zelfs al zeg ik niets dan zul je nog merken dat ik het ergens niet mee eens ben, want het past niet bij mij om opeens helemaal niets meer te zeggen....

Ik zou het dus ook zeker durven dit alles recht in het gezicht van mijn schoonfamilie te zeggen, ik zal het alleen niet forceren, want ik zie het nut er niet van in ruzies uit te lokken. Alleen heb ik wel een uitlaatklep nodig en daarom schreef ik dit relaas gisteren en heb ik er bijvoorbeeld met mijn zus en vriend intensief over gepraat, juist omdat ik mijn visie wil toetsen en wil zien wat anderen ervan vinden en mij voor een advies geven.

Nu ik weer een dag rust achter de rug heb, zie ik het trouwens ook alles niet meer zo negatief. Eerder schattig en aandoenlijk. Helaas voelde dat gisteren avond anders toen ik net bij vriends vader uit de auto was gestapt, want in Nederland reed hij zelf, dat moest kunnen vond hij en met intensieve hulp van vriend en zijn moeder (pas op, kijk uit, niet 80 rijden op de linkerbaan, kijk in de spiegels er komt een auto aan) zijn wij ook heelhuids aangekomen, maar de zeenuwen waren toen wel een beetje op.

Ik vind ze ook echt wel aardig vooral zijn moeder, en zijn vader ook wel, zolang je niet met hem in discussie probeert te gaan en hem niet net vier dagen achter elkaar non stop gezien hebt.

Sorry dames, ik ben nogal met mijn weekend bezig en moet ook de verhoudingen binnen vriends familie nog voor mijzelf een plaatsje geven. Ik kom zelf uit een familie die heel hecht is, ook met alle ooms en tantes etc. dus vind ik het nu heel nieuw in een familie te komen waar (in mijn ogen iig) niet gecommuniceerd wordt, de verstandhouding niet al te best is, broers en zus het niet echt met elkaar kunnen vinden etc.

Ik merk dat ik er heel erg vol van zit, het nog moeilijk kan accepteren en steeds bedenk hoe je de familieverhoudingen in vriends gezin kunt verbeteren. Al vind ik dat ook arrogant van mijzelf, want er zijn vast ook mensen die mijn familie niet helemaal het nonplusultra vinden.
Laptop kapot sucks. Ben verslaafder dan ik dacht, kwam ik afgelopen weekend achter. Wordt helaas 'n langlopende (en waarschijnlijk dure) zaak. Aan het rijtje spazieren en fietsen kunnen we nu wel iets nieuws toevoegen: kaarten.

Es: moest toch wel een beetje lachen om je schoonouderverhaal, maar goed dat je 't achteraf zelf kunt relativeren. Wat ik alleen echt nooit zou gaan proberen is die familieverhoudingen verbeteren, laat het gewoon binnen de familie zelf en accepteer dat zij een andere manier van communiceren hebben.

Jooles: klinkt leuk, die date. Geen enorme vlinders & passie was als ik het goed herinner ook het begin van Es' liefde.

Kjong: hoi!

Nog 'n goeie anekdote uit TR meegenomen? Of foto van/bij/met Chipita?

Etosha: wat klink je echt superheerlijk verliefd!

Hmm, het Cadi-Marg-Ine-gesprek is achteraf niet helemaal te volgen (wie z'n naam moest er nou i.p.v. Ine staan?!)

Afgelopen weekend was voor ons weer zeer kinderrijk, dus zeer vermoeiend, maar er zijn inderdaad ook erg leuke kindjes (noem die van m'n beste vriendin, die blijft het goede voorbeeld). Ik denk dat er ik gewoon niet zo veel over moet nadenken, en over 'n paar jaar wel zien of het er wel of niet van komt. Vervelend alleen is wel dat iedereen het om de haverklap vraagt, ben echt blij dat ik niet in de situatie zit van 'n collega die echt supergraag zwanger wil raken maar waar 't niet bij lukt. 't Zou je dan toch wekelijks gevraagd worden wanneer jij 'ns 'n kindje krijgt. Vind 't 'n behoorlijk intieme vraag eigenlijk, en al helemaal van mensen die je niet kent en 't zo even in een groepje op een feestje stellen.

La Moon: hoe gaat de banenjacht?

Marg ook trouwens?

Yas: beetje van de schrik bekomen?

Tijd voor vakantie, duurt alleen nog bijna 3 weken. Ben even werkmoe met zeer lage irritatiegrens, werkt geloof ik niet heel gezellig. Schrijven ook niet, als ik zo teruglees.
Hoi meiden, ik ben weer in de bewoonde wereld! heb net alles bijgelezen, wat was er veel geschreven! 5 dagen geen internet en je bent ruim een half uur aan het bijlezen.

Kom later (misschien vandaag en anders morgen of overmogen in Essaouria) terug, ben nu CD't met foto's aan het branden voor mijn groep (die overigens VRE-SE-LIJK vermoeiend is, 12 vrouwen (!) je kan je er misschien iets bij voorstellen!)

Het is overigens hier in Marrakech een heerlijke 35 tot 40 graden (wat een verademing!!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven