Loyaliteit vriendschap!
zondag 3 maart 2019 om 21:05
Ik snap niet dat je de ene vriendin de vriendschap met de andere vriendin stuk heeft kunnen laten lopen.
Je hebt toch een vriendschap met de een en andere vriendschap met de andere. Ze hebben toch niets met elkaar te maken?
Je hebt toch een vriendschap met de een en andere vriendschap met de andere. Ze hebben toch niets met elkaar te maken?
dianaf wijzigde dit bericht op 03-03-2019 21:12
10.40% gewijzigd
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 3 maart 2019 om 21:07
zondag 3 maart 2019 om 21:12
Zeker, je hoeft elkaar niet te mogen, maar beleefd zijn kost niets.Aaltje89 schreef: ↑03-03-2019 21:07Waarom geef je een vriendschap op omdat een andere vriendin van je haar niet mag? Je bepaalt toch lekker zelf met wie je omgaat?
Daarnaast vind ik het wel chique om altijd vriendelijk te blijven, zeker in het openbaar en met kinderen erbij. Waarom neem je daar aanstoot aan?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
zondag 3 maart 2019 om 21:16
Ik snap het niet helemaal. Wat is de echte reden dat de vriendschap over is? Want het feit dat de ene de andere vriendin niet mag, is natuurlijk niet echt een reden. Ik heb ook vriendinnen die elkaar niet zo liggen, maar zolang ze niet onaardig tegen of over elkaar doen, is er geen probleem.
En wat is nu het probleem? Je bent verongelijkt dat je overgebleven vriendin nog beleefd doet naar de vriendin die je "voor haar" hebt gedumpt? Ik vind het juist wel netjes, zeker als er kinderen in het spel zijn die met elkaar omgaan.
En wat is nu het probleem? Je bent verongelijkt dat je overgebleven vriendin nog beleefd doet naar de vriendin die je "voor haar" hebt gedumpt? Ik vind het juist wel netjes, zeker als er kinderen in het spel zijn die met elkaar omgaan.