mag jij een (vrij)vriendinnetje van je man?

28-06-2008 14:21 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vindt jouw man/vriend het oke als je er een vriendin bij hebt die meer is als een gewone vriendin?

Met wie je dus intiem bent? En meer deelt dan in een gewone vriendinnenvriendschap?

Wij hebben een stel leren kennen en de vrouwelijke helft en ik vallen best wel op elkaar!

Leuk, haar man vindt dat wel ok, alles beter dan haar kwijtraken is, denk ik, zijn idee hierin.

Mijn man zegt, ja, maar niet zonder mij. Ik wil niet buitengesloten worden. Dus ook echt erbij zijn!

Mijn man en ik komen wel eens in parenclubs, dus sex met andere, meerdere personen of toeschouwers is niet zo'n probleem, maar we doen dat echt alleen maar samen en nooit zonder de ander of als de ander iets niet wil.

Verder zijn wij dames alletwee hardstikke gek op onze mannen en zijn onze relaties goed (ook de sex!).

Maar we zouden samen ook wel wat willen... zonder toeschouwers. Gewoon om te ontdekken hoe dat nou is tussen ons twee vrouwen.

Hoe gaan jullie mannen daar mee om? Vinden die dat zomaar goed?
Mijn man zou door het dak gaan!

Wij hebben een monogame relatie en of het een andere man betreft of vrouw maakt geen verschil, vreemdgaan is vreemdgaan.

Totaal niet te vergelijken met jullie dus.

Jullie hebben de afspraak om wel wat met anderen te doen maar dan wel altijd samen.

Jij wilt daar nu het liefst van afwijken en dit beleven zonder jouw man. Staat hij daar voor open?

Dat andere stel lijkt mij er niet erg fijn instaan trouwens.

"Alles beter dan haar kwijtraken"

Nou dat is lekker dan!
Ik snap eigenlijk niet dat je, ondanks dat je man duidelijk aangeeft dat dit over zijn grens is , tóch wil . Voor je man is sex met een ander sex met een ánder , ongeacht van welk geslacht die ander is .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
O sorry, ik lees nu dat je man zegt "Ja maar niet zonder mij".

Dat is ook de gemaakte afspraak en die kun je niet eenzijdig veranderen, daar moeten beiden het mee eens zijn.

Als ik goed lees wil hij de afspraak gewoon handhaven.

Dat is duidelijk dan, of samen of niet, dat is de keus die dan overblijft.

Waarom wil je dit eigenlijk liever zonder je man vraag ik me af.

Ben je gevoelens voor haar gaan krijgen mss?

Vond je het tot nu toe wel fijn om het samen te doen en komt het nu door deze dame dat je liever dit alleen wilt doen want dat lijkt mij dan nml best gevaarlijk eerlijk gezegd.
Nee, dat zou Meneer Nilsson niet oké vinden. Andersom zou ik het ook niet oké vinden.

Wij zijn monogaam, sex is exclusief voor ons samen, daar horen geen anderen bij.

Wat ik in jouw verhaal echt niet snap is dat jij over de grens van je man heen wilt gaan én dat je nogal makkelijk lijkt te doen over de gevoelens van die andere man.

Uit je post maak ik op dat het je eigenlijk alleen maar gaat om de vervulling van jouw behoeftes en wat die 2 mannen voelen dat is niet belangrijk. Of zie ik dat verkeerd?
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Nee hoor, ik ga over niemands grenzen heen, er is ook niks gebeurd en dat gaat ook niet gebeuren als niet iedereen het ermee eens is.

Als je gewoon leest en niet meteen je vooringenomen stelling inneemt, zal je duidelijk worden dat ik gewoon nieuwsgierig ben hoe andere mensen daarmee omgaan en zou ik het leuk vinden om te horen hoe jullie ervaringen daarmee zijn...
poe poe wat fel nou gelijk... over vooringenomen gesproken
quote:Tia Dalma schreef op 28 juni 2008 @ 15:56:

poe poe wat fel nou gelijk... over vooringenomen gesproken Waarom? Ik vind dat de laatste twee weken er onzettend fel gereageerd word op mensen. TO zegt helemaal niet dat ze ook daadwerkelijk sex gaat hebben, maar zegt dat graag te willen. Mensen gaan daar direct op in lopen hakken. Laat iemand toch en lees iets een keer of twee, drie voor je reageert. Allemaal aannames. Dit is niet het enige forum hoor...ik zie het ook op bijvoorbeeld FOK, mensen reageren er maar op los, maar hebben amper gelezen waar t bericht nu echt over gaat. Beetje het klepel klok verhaal.
Op het gevaar af dat we off topic gaan: ik lees ook dat to graag apart iets met een dame wil doen, haar man duidelijk aangeeft 'prima, maar wel met mij erbij dus níet apart', ze blijkbaar een open communicatie over sex hebben (dat lijkt me zo als je ook naar parenclubs gaat en daar dus ook afspraken over maakt) maar dat ze toch het naast zich neer lijkt te willen leggen want ze komt daarover hier om advies vragen. Hoe zorg ik dat ie het toch ok vindt want ik wil het nou eenmaal.

In dat licht vind ik de reactie van Pippi helemaal niet vooringenomen en fel, en juist de reactie van sonnetje, die niet om een verklaring bij Pippi komt maar gelijk van zich af lijkt te happen, juist nogal vooringenomen: jij vindt iets van mij en dat staat me niet aan.

Het (ver)kil(l)t de discussie nogal. Op mijn beurt heb ik hier vooral veel TO's (en sorry, vaak nieuwelingen) bij het minste beetje tegengas naar de mod zien hollen om te zeuren om topicverwijdering. Vandaar.
Je vindt vrijen met anderen met toeschouwers geen probleem , waarom wil je dat met deze vrouw nu zonder toeschouwers ? Waarom kun je alleen samen ontdekken hoe dat zou zijn ?

Hebben jullie wel als stel iets met dat andere stel gedaan ?
Ik denk dat dit toch iets heel anders is dan de contacten in parenclubs. Hele andere voorwaarden en gevoelens erbij. Wat jij zou willen met je vriendin klinkt mij heel intiem in de oren, ik begrijp dat je man op de rem trapt door te zeggen: niet zonder mij. Er bestaat toch het gevaar verliefd te worden op elkaar en dan vanzelf de mannen buiten te gaan sluiten denk ik.

Ik denk dat mijn man het niet leuk zou vinden als ik dit zou willen. Ik denk wel dat we erover zouden kunnen praten, waarom ik dat wil, waar ik naar verlang enz. Nav die gesprekken zouden we tot een conclusie komen. Ik zou zijn gevoel en mening respecteren en er rekening mee houden.

Dus ik vind het niet zo makkelijk een passende reactie te geven, ik heb het idee dat je zelf misschien nog niet over alle consequenties hebt willen denken. En dat vooral geeft mij het idee dat er meer bij komt kijken dan nieuwsgierigheid en lust of heb ik dat mis?
Mag jou vriend een vriendje van jou?
ik mag het wel, en dat terwijl man en ik absoluut geen open relatie hebben.man weet vanaf het begin af aan dat ik vrouwen ook leuk vind en hij vind dat oke. (andere mannen zijn geen optie)

ik heb dan ook een vriendin gehad en zij was mijn eerste vrouw en vond het heel fijn met haar.

omdat het nogal onrustig was in huize luilak ben ik er mee gestopt maar voor de toekomst is dat zeker iets waar ik op hoop, een fijne vriendin!

(overigens man mag best met mannen experimenteren, hij wil alleen niet, andere dames voor hem zijn ook geen optie. tio mvv is ook leuk (1x gedaan), trio vmm wil man niet dus gebeurd trio mvv ook niet meer )
Vooringenomen en fel? Kijk ff naar jezelf zou ik zeggen. Ik zeg hoejouw post op mij overkomt en vraag meteen of ik het misschien verkeerd zie. Als je daar al niet tegen kunt.....
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:gigaluilak schreef op 28 juni 2008 @ 20:52:

(overigens man mag best met mannen experimenteren, hij wil alleen niet, andere dames voor hem zijn ook geen optie. tio mvv is ook leuk (1x gedaan), trio vmm wil man niet dus gebeurd trio mvv ook niet meer )Ik snap dat " voor wat hoort wat " nooit zo ; als jullie beiden een v v m trio leuk zouden vinden maar hij een m m v trio niet , waarom is dat eerste dan ook ineens geen optie meer ?
Ik vind sex met een ander sex met een ander ... en als dat sex met een vrouw is staat dat voor mij gelijk aan sex met een man .

Wie wil me uitleggen waarom dat voor hen anders is ? Is dat geen bedreiging ?

Als een vrouw ook op vrouwen valt en daar " iets "mee wil , waarom zou haar hetero man dan alleen iets met ándere manen mogen waar die NIET op valt ?
Ik heb daar ook weleens over lopen nadenken BGB, volgens mij is het vooral omdat het in theorie geen gevaar zou opleveren voor de relatie. Je bent immers voornamelijk heterosexueel en een beetje nieuwsgierig. Ik geloof daar nooit zo in, of laat ik het zo zeggen, ik denk dat je dan de risico's juist makkelijk onderschat.

Maar goed, ik heb nooit in die situatie gezeten of erover gepraat met mijn man, ik heb nou eenmaal geen hunkeringen naar seks met vrouwen. Ik weet wel vrij zeker dat mijn man het ook veel minder bedreigend zou vinden dan een andere man. En dat heeft er dan toch mee te maken denk ik dat hij het minder serieus zou nemen en daarnaast dat er niet allemaal alpha instincten opspringen .

Wat een gedoe eigenlijk allemaal. Ik heb soms het idee dat wij mensen seks veel te moeilijk en ingewikkeld maken .
Helemaal eensch met BGB.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven