Actueel
alle pijlers
Wie wordt de nieuwe premier van Nederland?
maandag 13 mei 2024 11:16
Ik denk dat je de verkeerde Vonhoff in je hoofd hebt, want die idd al overleden. Dit is een Vonhof (met een f dus) die mkb-meneer is.KatjaSasja schreef: ↑13-05-2024 11:15Ik hoop Kim Putters.
Vonhoff en Remkes vind ik te oud, Plasterk heeft het te hoog in zijn bol, Keijzer is een lichtgewicht qua dossierkennis (wat zeg ik dat netjes) en Teeven zal denk ik zelf niet willen.
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
maandag 13 mei 2024 11:19
Oh, wat stom van mij, goed dat je mij erop wijst.Nana_Mouskouri schreef: ↑13-05-2024 11:16Ik denk dat je de verkeerde Vonhoff in je hoofd hebt, want die idd al overleden. Dit is een Vonhof (met een f dus) die mkb-meneer is.
Ik ga kijken.
maandag 13 mei 2024 11:22
Verkeerd overgenomen, excuses. Ik kan het niet meer aanpassen nu.Nana_Mouskouri schreef: ↑13-05-2024 11:16Ik denk dat je de verkeerde Vonhoff in je hoofd hebt, want die idd al overleden. Dit is een Vonhof (met een f dus) die mkb-meneer is.
maandag 13 mei 2024 11:25
Ik kan me niet voorstellen dat deze partijen een PvdA'er naar voren schuiven als premier?
Mona Keijzer, dan emigreer ik. Fred Teeven idem.
Die Vonhof trouwens ook gruwelijk, weer zo'n type dat denkt dat ondernemers heilig zijn.
Mona Keijzer, dan emigreer ik. Fred Teeven idem.
Die Vonhof trouwens ook gruwelijk, weer zo'n type dat denkt dat ondernemers heilig zijn.
lafolie wijzigde dit bericht op 13-05-2024 11:27
24.46% gewijzigd
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
maandag 13 mei 2024 11:26
Mona Keijzer zie ik ook niet zitten (niet sterk genoeg), Plasterk ook niet (niet echt onafhankelijk).Nana_Mouskouri schreef: ↑13-05-2024 11:10Mona Keijzer zou ik het ergste vinden. Of Henkie Bleker.
Johan Remkes is de minst slechte optie, maar die gaat dat (hopelijk) echt niet doen.
Een minder bekende PVV'er is ook mogelijk, maar ik zou niet weten wie dat dan zou moeten zijn. Het lijkt me niet waarschijnlijk dat Geert Wilders een bekend kamerlid uit eigen partij naar voren schuift. Dat gaat trouwens wel een issue worden met de ministersposten. Ik kan me voorstellen dat PVV'ers die jarenlang in de kamer zitten op bepaalde beleidsterreinen door willen schuiven naar een ministerspost, maar dat die voor de andere partijen onacceptabel zal zijn. Denk aan Gidi Markuzower voor Binnenlandse Zaken.
maandag 13 mei 2024 11:27
Plasterk is tegenwoordig (wat mij betreft al langer dan tegenwoordig) toch ook niet echt meer een PvdA'er te noemen. Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig, zullen we maar zeggen.
Ook al woon je in een krot, met de huisdeur kapot. Je weet toch dat ik van je hou.
maandag 13 mei 2024 11:34
Kim Putters is een PvdA'er, dat gaat hij niet doen. Plasterk is ook PvdA, maar ik vind hem wel veel rechtser geworden.
Remkes kan het denk wel, maar is inmiddels ook al 72. Hoewel dat natuurlijk helemaal niets zegt.
Fred Teeven doet er verstandig aan lekker op de bus te blijven, veel relaxter dan premier worden van dit kabinet, als het kabinet er al komt. Mona Keizer lijkt mij totaal ongeschikt als premier.
Vonhof lijkt mij wel een verbinder, maar hij geeft zelf al aan geen bestuurder te zijn.
Het lijkt mij niet bepaald een droombaan om premier van dit kabinet te worden. Ik ben benieuwd of ze iemand kunnen vinden die deze functie wil uitoefenen en ook echt geschikt is.
Remkes kan het denk wel, maar is inmiddels ook al 72. Hoewel dat natuurlijk helemaal niets zegt.
Fred Teeven doet er verstandig aan lekker op de bus te blijven, veel relaxter dan premier worden van dit kabinet, als het kabinet er al komt. Mona Keizer lijkt mij totaal ongeschikt als premier.
Vonhof lijkt mij wel een verbinder, maar hij geeft zelf al aan geen bestuurder te zijn.
Het lijkt mij niet bepaald een droombaan om premier van dit kabinet te worden. Ik ben benieuwd of ze iemand kunnen vinden die deze functie wil uitoefenen en ook echt geschikt is.
maandag 13 mei 2024 11:57
Ik ben daar ook bang voor. En ik hoop het absoluut niet! Ze is eng, inderdaad.
maandag 13 mei 2024 12:08
Ik kan mij niet voorstellen dat Wilders de tweede op de lijst van de BBB naar voren schuift als premierskandidaat. Het zou historisch zijn als de kleinste partij in de formatie de premier mag leveren.
maandag 13 mei 2024 12:09
Ik hoop dat je gelijk hebt.
Ik ben niet altijd sarcastisch. Soms slaap ik.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in