man laat me in de steek na operatie

24-06-2018 21:01 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn minnaar wil dat ik alles op zijn manier doe.
ik ben natuurlijk knettergek dat ik uberhaubt achter hem aan blijf lopen terwijl hij geen keuze maakt.

maar nu ben ik afgelopen week geopereerd en dat is niet goed gegaan.
vanuit huis ben ik op de eerste hulp beland. ik heb hem daar gebeld. hij nam niet op ( was sporten) wist dat ik op eerste hulp lag doormiddel van een app maar vond het kennelijk niet nodig zijn mobiel bij zich te dragen.

toen hij klaar was met sporten kreeg ik ik ga nu naar huis eten ik stuurde ik voel me heel slecht en wat er aan de hand was. ik kreeg geen reactie dus na 45 min heb ik hem gebeld

hij werd laaiend aan de telefoon want hij was aan het eten met zijn gezin en wie dacht ik wel niet wie ik was.Ik zei nou ik dacht de liefde van je leven die op dr eerste hulp ligt, en ik dacht dat je je wel zorgen zou maken.
daarna ben ik voor alles uitgemaakt en wil hij me niet meer spreken.
alles deed ik voor hem altijd stond ik paraat want stel dat ik zijn telefoontje miste wist ik niet wanneer ik hem weer kon bellen. ik was zo gek van hem dat ik echt alles deed

wat moet ik nu, ik ben nog hartstikke ziek van de operatie en de koorts. en moet nu ook dit verwerken. heb ik dan zo verkeerd gehandeld.
Alle reacties Link kopieren
Dat krijg je als je een getrouwde vent neukt. Waarom ben je tevreden om 2e keus te zijn?
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
TO vervelend dat je na je operatie naar de EHBO moest omdat er iets niet goed was. Sterkte met je herstel.

Maar je had hem niet moeten bellen terwijl hij bij zijn gezin was. Logisch dat hij dan boos wordt. Had je geen familie/vriendin kunnen bellen om je te ondersteunen
Alle reacties Link kopieren
Ibelize schreef:
24-06-2018 21:44
Tuurlijk gebeuren dit soort dingen echt. Maar ik denk niet dat zo’n minnares op t Viva forum een topic zal komen openen en verontwaardigd afvragen hoe dit allemaal kan. Je snapt toch wel dat een ieder kan inschatten wat de reacties zullen zijn? Dit is puur sensatiebelustheid van de TO op deze saaie zondagavond.

Fijn toch?

Het is (hier) geen lekker-lang-buiten-zitten-want-zomers-zwoele-avond, ik heb morgen vrij, manlief kijkt een saai tv programma en dochter doet iets op haar telefoon. Ik zoek gezellige afleiding en tijdverdrijf.

Prima topic.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
TO,
De titel van je topic klopt niet hoor.
Hij is NIET JOU MAN. Jij bent gewoon zijn bij-neukertje. Hij blaft jou af aan de telefoon. Hoe duidelijker wil je het hebben?
Alle reacties Link kopieren
Het is rot, maar ten eerste heeft hij zich al vaker van deze kant laten zien, want je had al het besef dat je gek bent dat je achter hem aan blijft lopen, en ten tweede ben je zijn minnares, niet iemand op de voorgrond van zijn leven, maar iemand voor erbij. Ik zou hier een wijze les uit leren: blijkbaar verwacht jij hier veel meer van en doet hij je alleen maar pijn. Ik zou ermee stoppen, dit gaat echt niet beter worden. De volgende keer dat je je ellendig voelt, zal hij weer zo reageren.

Beterschap!
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Dreamglasses schreef:
24-06-2018 21:15
Als je weer opgeknapt bent, beter focussen op een leuke vent die niet bezet is. Met hem doe je jezelf te kort.
Beterschap trouwens! Heb je andere mensen in je omgeving die je een beetje kunnen helpen met wat dingen in huis enzo? En je kunnen troosten natuurlijk?
+1
Alle reacties Link kopieren
Toen ik je topic titel las, dacht ik dat jouw man je in de steek liet, maar het is NIET JOUW MAN, maar de man van iemand anders. Dus richt je energie op jezelf en zoek daarna een man die alleen van jouw is.
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal.
Het verhaal kon nog veel uitgebreider en ik drop hem niet even. Ik ben erg ziek na operatie en zeer zwak maar was ook erg verdrietig. En nee ik ben voor hem zeer discreet geweest dus heb het aan Niemand in mijn omgeving verteld. Dus ik dropte het hier Omdat ik steun kracht nodig had voor iets wat ik als weet maar met niemand kan bespreken.
En ja zijn cliché verhaal we zouden trouwen maar eerst zijn kinderen groter die moesten niet de dupe worden. Ik was 1 zijn vrouw moeder van zijn kinderen verder niet. Ik deed alles steunde hem in alles etc.
Dus ik dacht dat als ik op de eerste hulp lag en hij dat wist wel zou bellen. Ik hoorde niets dus belde hem. Nam niet op. Was naar huis gereden gaan eten en toen ik belde barste de bom. Wie ik wel niet was etc. Ik vroeg hem niet bij me aan bed. Ik wilde hem even spreken. En nu ben ik waardeloos en niets waard en dat doet pijn.
Veel pijn en niet bevorderlijk voor herstel kan ik je zeggen
Alle reacties Link kopieren
Heb je wel anderen? Zijn er lieve mensen voor je?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Ja wel. Ik heb steun. Alleen over hem kon ik niemand vertellen
Alle reacties Link kopieren
Ik weet wel dat het super stom is om te doen. En ik heb het 4 jaar tegen gehouden. Dacht hij is een charmeur etc. Ik ben geen lelijke vrouw en weet echt wel dat er genoeg mannen zijn die mij willen. Maar ik werd verliefd op hem. Eb zo blind ik deed alles om hem niet kwijt te raken.
Hij hield van jurkjes dus ik kocht een andere garderobe (hij werd boos als ik een jurkje aan deed en hij er niet was want dan was ik mooi voor anderen)
Ik kocht zijn smaak lingerie, cadeaus voor hem. Dus tja de domme verliefde blinde kip. Ik regelde etentjes etc. Hert gezeur kwam toen hij eiste dat ik van alles vertelde. Dus een wijntje bij vriendin etc moest in overleg als ik even niet appte wanneer hij kon was het mis. Ik zei dan wil ik het ook weten. Maar hij was niet eerlijk verzweeg dingen. En bij confrontatie verdraaide bij het in mijn schoenen. Ik belde naturl ij k nu ook anoniem nooit bracht ik hem in gevaar hij was mijn liefde. En ja k zo dom als een varken die 15 jaar zou wachten. En alles pikte.
Alle reacties Link kopieren
Na dat verhaal denk ik dat je alleen maar blij mag zijn dat je van hem af bent.
Vraag jezelf ook eens af waarom je zo verliefd werd op een man die zoveel van je eiste en zo weinig gaf.
Alle reacties Link kopieren
Dit is echt geen leuk man, meid!
Kap er mee! Echt!!
Only dead fish go with the flow
Het is goed dat dit jou nu overkomt, want je weet nu waar je aan toe bent met hem.

Je hebt helemaal niks aan een vent, als hij je op moeilijke momenten niet steubt, wat zeg ik, zelfs afblaft. Er is geen liefde van zijn kant.

Dumpen die vent, al was het een George Cloony replieka.
Alle reacties Link kopieren
Meidmeid, dit verdien je toch niet? Je verdient een man die er voor je is en je steunt, deze loser heb je niets aan. Laat gaan die vent, dat is echt het beste wat je kan doen.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Alle reacties Link kopieren
xxgggxxx schreef:
25-06-2018 00:23
Ik weet wel dat het super stom is om te doen. En ik heb het 4 jaar tegen gehouden. Dacht hij is een charmeur etc. Ik ben geen lelijke vrouw en weet echt wel dat er genoeg mannen zijn die mij willen. Maar ik werd verliefd op hem. Eb zo blind ik deed alles om hem niet kwijt te raken.
Hij hield van jurkjes dus ik kocht een andere garderobe (hij werd boos als ik een jurkje aan deed en hij er niet was want dan was ik mooi voor anderen)
Ik kocht zijn smaak lingerie, cadeaus voor hem. Dus tja de domme verliefde blinde kip. Ik regelde etentjes etc. Hert gezeur kwam toen hij eiste dat ik van alles vertelde. Dus een wijntje bij vriendin etc moest in overleg als ik even niet appte wanneer hij kon was het mis. Ik zei dan wil ik het ook weten. Maar hij was niet eerlijk verzweeg dingen. En bij confrontatie verdraaide bij het in mijn schoenen. Ik belde naturl ij k nu ook anoniem nooit bracht ik hem in gevaar hij was mijn liefde. En ja k zo dom als een varken die 15 jaar zou wachten. En alles pikte.
We maken allemaal fouten in het leven, het belangrijkste is dat we er van leren.

Beloof ons dat zodra je beter bent hem nooit meer hoeft te zien!! (:

Beterschap!
Alle reacties Link kopieren
Van deze vent hoef je niks te verwachten, geen aandacht en ook geen luisterend por.
Maar vertel, hoe gaat het nu met je? Wat voor een operatie heb je gehad en waar is het misgegaan?
Mijn mening is gestippeld.
Jammer dat je er op deze manier achter moet komen wat een klootviool hij is, maar beter nu dan over 15 jaar. Dumpen die handel en als je hersteld bent lekker op zoek naar een man die er helemaal voor jou is. Geloof me, die eikel gaat zijn vrouw niet verlaten, nu niet en over 15 jaar ook niet, want dan heeft ie weer een andere k*tsmoes.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-06-2018 15:39
Reden: ongepast
97.62% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
En, wat vind je er zelf inmiddels van, als je zo terugkijkt naar hoe alles is gegaan?

& beterschap natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Dank je. Ik wil geen drama en aandacht.
Juist helemaal niet. Door de post van anderen voel ik me juist sterker. Iets wat ik al heel.lang weet maar iets in mij is gewoon bang dat ik hem kwijt ben en hij gewoon verder gaat met een ander. Ja het is ziek maar zoveel houd ik van hem. Voor mij is hij echt de liefde van mijn leven. En ja ik ben al heel vaak teleurgesteld dat ik andere verwachtingen had. Dat ik bvb iets liefs regelde en nul reactie kreeg. Of hem een mooi boekwerk maakte met teksten etc natuurlijk heel discreet en niemand er achter kom komen. Maar hij bladert het door snel leest niet echt en gooit het weg. Met de reden tja fit kan ik niet mee nemen naar huis. Geen dank je of wat lief. Toen hij extern zat voor werk in Assen reed ik op een avond vanuit den Bosch daar heen. Hij wilde mij zien. Toen ik daar was zegt hij na 2 uur ik wil wel goed slapen morgen een belangrijke dag dus als je het niet erg vind wil ik dat je gaat. Dus ik had de verwachting eindelijk weer een nacht bij hem te zijn maar nee kon weer 2 uur terug rijden. Ik heb zovaak gehuild en gedacht waarom doe ik dit. Hij draait alles alsof het mijn fout of ik ruzie maak moeilijk doe. Tijdens werk maakte ik tijd dat hij kon bellen met mij. Of ik paste mijn werk tijden aan. Als ik dan expres langer was gebleven of eerder naar huis was gegaan voor hem dan kon hij na 5 min zeggen maar ik ga niet de hele weg bellen ik wil ook muziek luisteren. Ala Ik dan een keer zei oke maar ik wacht de hele dag plan alles voor je en dit is het enige moment dag ik je dan kan spreken kreeg ik ja hallo ik spreek je meer dan mikn eigen vrouw. Dus weer een messen steek. Elke keer paste ik me meer en meer aan. En elke keer kwam ik bij hem terug. Ik heb zelfs regels moeten opstellen van hem wat ik wel em niet mocht. En hij hij mocht alles. Als we dan een keer samen waren en hij was heel amicaal naar een vroue zelfs flirterig en ik zei dat hij mij daarmee pijn deed. Dan werd hij boos. Ik zeurde stelde me aan.moest hem nemen zoals hij was. En daarbij wat moest hij dan wel niet. Ik ben een mooie vrouw dus als er mannen naar mij keken en volgens hem waren dat er heel veel zei hij zie je iederéén wil je dus als er iemand bang moet zijn ben ik dat. Niet dat ik dat ben. Of dan had ik een wa gestuurd was hij uren online aan het chatten maar mij geen antw en ik zat dan maar te wachten en te wachten. Mocht er niets van zeggen want hij besliste zelf hoe en wat. Maar als ik geen antw gaf dan kreeg ik vraagtekens en negeerde ik hem en deed ik dat bewust etc. Ook als ik op het werk was. En als ik het dan omdraaide zei hij ja dat doe ik expres dan weet je hoe het voelt.
En als we een keer ruzie hadden omdat ik het achterste van mijn tong liet zien. Dan kreeg ik een tirade aan scheld woorden etc en hij hoefde nooit excuses te maken want het was altijd een reactie op mij zei hij dan. Maar mij. Woord en waren geen reactie op hem die waren gemeend. En zo is alles 5 jaar gegaan. Er was tussen door een andere Man verliefd op me die heeft hij het leven zuur gemaakt. Waardoor ik niet eens durf te praten met een andere man. Dus nee geen sensatie verhaal. En toen ik op de eerste hulp lag dacht ik echt als je van me houd dan bel je toch. Ik lig op d3 eerste hulp. Daar lig je niet als er een scheet dwars zit. En ja ik heb het hier gepost omdat niemand van mijn vriendinnen het ook weet. En ik me zovaak ongelukkig voel en nu ook nu ik heel ziek ben en ik nog meer last heb van mijn verdriet om hem dan de rest. Dus mij. Lichaam totaal geen rust hééft. En ja ik weet hoe stom en dom ik ben maar ik ben nog steeds verliefd op hem en probeer sterker te worden dus daarom ook mijn post.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet de eerste met zo.n verhaal.en je zal ook niet de laatste zijn . Hoop dat je verstandig bent nu.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Alle reacties Link kopieren
zodra je hersteld bent ben jij weer zijn neukertje


jij leert hier niet van
je ziet zelf als slachtoffer van deze affaire
dat ben je niet


jij bent niet zijn grootste liefde. zijn vrouw is dat ook niet
hij zelf is zijn grootste liefde

en jullie zouden trouwens als kinderen 18 zijn over tich jaar,
geloof mij,
jullie trouwen nooit
want je blijft zijn neukertje
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Alle reacties Link kopieren
Dit is geen liefde hoor...iemand die vrouwen zo behandelt en dat je daarvan houdt is verknipt.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
En ja ik twijfel nu echt enorm aan mezelf. Ben ik dan teveel eisend. Ben ik een zeurwijf.
Ik probeerde juist alles perfect te doen uit liefde. En had misschien wel verkeerde verwachtingen. Waardoor ik steeds teleurgesteld werd. Zoals hopen dat hij dus blij was dat ik 2 uur auto reed voor hem. Of dat hij mij ook wilde spreken ipv zeggen ik wil ook muziek luisteren even ontspannen. Elke zaterdag paste ik mijn schema aan zodat ik hem kon zien als hij naar zwemles en sport met zijn kinderen ging. Ik wachtte soms zelfs 20 min in een wc zodat hij naar binnen kon glippen en met me kon vrijen.
Ik voel me zo dom als ik zie wat ik allemaal gelaten heb voor hem.
Ik was een keer met een vriend In stappen Nou toen kon meneer appen want stel fat ik met een ander zou praten en als ik even niet reageerde werd hij boos. Ik ging naar een ander feestje met vriendinnen ook meneer laaiend wang hij ging ook dus hoe haalde ik het in mijn hoofd. Ik ben super verdrietig om alles. En ook omdat ik het nu pas voor het eerst openbaar maak.
Voor mij is hij de liefde van mijn leven. Alleen weet ik Ook Wel.dat ik met hem.moet breken. Maar waarom als hij je zoveel.pijn doet blijft dar zo moeilijk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven