man laat me in de steek na operatie

24-06-2018 21:01 646 berichten
Alle reacties Link kopieren
mijn minnaar wil dat ik alles op zijn manier doe.
ik ben natuurlijk knettergek dat ik uberhaubt achter hem aan blijf lopen terwijl hij geen keuze maakt.

maar nu ben ik afgelopen week geopereerd en dat is niet goed gegaan.
vanuit huis ben ik op de eerste hulp beland. ik heb hem daar gebeld. hij nam niet op ( was sporten) wist dat ik op eerste hulp lag doormiddel van een app maar vond het kennelijk niet nodig zijn mobiel bij zich te dragen.

toen hij klaar was met sporten kreeg ik ik ga nu naar huis eten ik stuurde ik voel me heel slecht en wat er aan de hand was. ik kreeg geen reactie dus na 45 min heb ik hem gebeld

hij werd laaiend aan de telefoon want hij was aan het eten met zijn gezin en wie dacht ik wel niet wie ik was.Ik zei nou ik dacht de liefde van je leven die op dr eerste hulp ligt, en ik dacht dat je je wel zorgen zou maken.
daarna ben ik voor alles uitgemaakt en wil hij me niet meer spreken.
alles deed ik voor hem altijd stond ik paraat want stel dat ik zijn telefoontje miste wist ik niet wanneer ik hem weer kon bellen. ik was zo gek van hem dat ik echt alles deed

wat moet ik nu, ik ben nog hartstikke ziek van de operatie en de koorts. en moet nu ook dit verwerken. heb ik dan zo verkeerd gehandeld.
Tja, je kan ook niet verwachten dat een vreemdgaande man voor jou klaar staat. Je bent slechts z'n minnares, je moet natuurlijk niet zijn gezinsleven overhoop halen.
:popcorn:
Ja, je hebt, in mijn optiek, verkeerd gehandeld door een relatie aan te gaan met een man die een gezin heeft. Hij houdt niet van je, hij vind waarschijnlijk de seks fijn.

Laat het los, richt je nu op jezelf en je herstel en zoek over een tijdje een leuke single man.
Alle reacties Link kopieren
Je weet toch duidelijk waar je staat nu? Leuk voor de neuk, meer niet. Kap die kerel af, focus op jouw herstel en zoek een leuke man. Eentje waarbij je niet in de schaduw moet blijven.
Nee heb je, ja kun je krijgen
Alle reacties Link kopieren
Als hij zo met je omgaat ben je niet de liefde van zijn leven. En zou je die niet eens moeten willen zijn. Hij klinkt niet als iemand die iets aan je leven toevoegt.
Het is jouw minaar, je verwacht te veel van hem. Jij bent als minnares gewoon een booty call.
Alle reacties Link kopieren
Oh boy... wat had je verwacht van een bedrieger dan?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Wat een vervelend manier om erachter te komen dat jij toch niet de liefde van zijn leven bent :lightbulb:
Hopelijk opent dit je ogen, je bent zijn neukertje, niks meer en niks minder en dat zul je ook nooit worden.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt hem en je grote liefde overschat. Nu stoppen met hem.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Het is gewoon een weggewaaid dakraam. Als ie echt van je houdt, had ie aan je bed gestaan. Blokkeer die vent, je kan vast wel wat beters krijgen en anders ben je alleen net zo goed af.
Alle reacties Link kopieren
Dat is naar, familie en vrienden komen wel bij je? Sterkte met herstellen.

En ja, je hebt verkeerd gehandeld want je hebt jezelf emotioneel afhankelijk gemaakt van een man die bezet is en dit dus niet bij jou voelt.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Gaan mensen hier ook nog eens serieus op in gaan?
Oke, ik pak alvast mijn :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Jij hebt niet verkeerd gehandeld, hij heeft verkeerd gehandeld. Jij bent niet degene die vreemdgaat. Waarmee ik niet wil zeggen dat ik het goed vind, maar hij heeft al een gezin dus hij had nooit met jou moeten beginnen.

In je eerste alinea zeg je dat hij geen keuze maakt. Ik concludeer nu dat ie dat wel heeft gedaan. Hij heeft gekozen voor zijn gezin.

Beterschap.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Als je weer opgeknapt bent, beter focussen op een leuke vent die niet bezet is. Met hem doe je jezelf te kort.
Beterschap trouwens! Heb je andere mensen in je omgeving die je een beetje kunnen helpen met wat dingen in huis enzo? En je kunnen troosten natuurlijk?
Only dead fish go with the flow
Alle reacties Link kopieren
xxgggxxx schreef:
24-06-2018 21:01
heb ik dan zo verkeerd gehandeld.
Ervan uitgaande dat dit echt is...... (nieuwe TO, eerste post, raar verhaal) Ja, natuurlijk heb je slecht gehandeld. Seks met een getrouwde man, en ook zo dom zijn om dingen als steun van hem te verwachten. Hij heeft een gezin. Daar ligt zijn prioriteit. Als hij besluit zijn vrouw te verlaten (wat zelden tot nooit gebeurt) en jullie krijgen een echte relatie, dán is het de tijd om dingen te gaan verwachten van elkaar.
Ibelize schreef:
24-06-2018 21:12
Gaan mensen hier ook nog eens serieus op in gaan?
Oke, ik pak alvast mijn :popcorn:
Het zou heel goed kunnen hoor dat dit gewoon echt is.

Wat een lul zeg, je bent veel beter af zonder hem.
Ik hoop dat je wel vrienden en familie hebt waar je op terug kan vallen
anoniem_371492 wijzigde dit bericht op 24-06-2018 21:16
3.45% gewijzigd
En je topictitel klopt niet. Man moet minnaar zijn.
Dit moet een grap zijn.

Mocht dit niet zo zijn: Toen hij boos zei 'wie denk je dat je bent?' antwoordde jij 'de liefde van je leven'. Dat klopt toch niet? Je bent zijn minnares; niet meer, niet minder. Hij heeft thuis zijn basis, zijn gezin, en om hen en je minnaar zelf draait zijn leven. Jij bent voor erbij, voor achter de schermen, voor de leuk, afleiding, bewondering en seks. Jij bent geen persoon met wie hij rekening houdt want jij bent niet meer dan een vrouw achter heel dikke, zwarte gordijnen.

Tijd voor jou om klaar te zijn met de rol van deurmat.

Sterkte met je herstel en hem de deur wijzen.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het toch dat vrouwen telkens weer denken dat een vreemdgaande vent een goede vent is? Echt, je neukt een leugenaar en dan ben je verbaasd als hij jou ook onheus behandelt.

Beterschap TO. Trommel een lieve vriendin op en blokkeer die leugenaar van je.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
24-06-2018 21:02
Tja, je kan ook niet verwachten dat een vreemdgaande man voor jou klaar staat. Je bent slechts z'n minnares, je moet natuurlijk niet zijn gezinsleven overhoop halen.
Dit. Wat had je dan verwacht? Bij een minnaar is het wel de lusten, maar meestal niet de lasten (die heeft ie al van zijn eigen gezin nl).
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
24-06-2018 21:11
Dat is naar, familie en vrienden komen wel bij je? Sterkte met herstellen.

En ja, je hebt verkeerd gehandeld want je hebt jezelf emotioneel afhankelijk gemaakt van een man die bezet is en dit dus niet bij jou voelt.
Dit TO, sterkte met herstellen vrouw.. van de operatie en van deze man..
Nou ja.. dat dus..
Alle reacties Link kopieren
Het enige wat ik hierop kan zeggen :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Tja wie zijn billen brand moet op de blaren zitten. Je had toch niet verwacht dat hij gelijk naar je toe zou komen ?🙄

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven